AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Hei! Jeg er helt grønn på dating etter et mangeårig forhold. Har møtt en mann en gang, og vi skal på en date til. Er det innafor å forslå å gå en søndagstur? Var på middag og film hos han, tenker å kanskje ikke gjøre det samme? Anonymkode: e434c...851
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Pleier å ta tur som første date. Grei måte å sjekke ut om vi har noen kobling, så slipper en også usikkerheten om en bør ligge over eller ikke. Anonymkode: 6672f...d52 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Hvorfor skulle det ikke være innfor å gå på tur? Ikke lag det så komplisert. Er jo bare koselig det. 🙂 Anonymkode: d036b...d4a 8
MakeItHappen Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Tur er supert. Pleier å foretrekke det som første date. Det er noe med det å gå, og ikke sitte passivt. Fordel med tur er at man MÅ ikke si noe hele tiden. Det er lov å nyte utsikten uten å si et ord😊 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Fjellturdate er det beste som finnes! Anonymkode: 2bc63...338 4
Kågebruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 Turdate er jo det beste. Hvis daten går dårlig så fikk du ihvertfall en tur. 4
edwardnigma Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fjellturdate er det beste som finnes! Anonymkode: 2bc63...338 Forutsatt at begge er godt vant med fjellturer ja, ellers blir det raskt katastrofe. 6
Gjest Juks Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 Turdate med kaffe og noe godt å bite i er jo den beste daten du får Er fint å ha noe annet å fokusere på enn kun hverandre. Det senker skuldrene betraktelig.
123_sokk Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg er helt grønn på dating etter et mangeårig forhold. Har møtt en mann en gang, og vi skal på en date til. Er det innafor å forslå å gå en søndagstur? Var på middag og film hos han, tenker å kanskje ikke gjøre det samme? Anonymkode: e434c...851 Nei, det er en utrolig dårlig ide. Sjansene for at du møter på en crazy tulling er stor. Selv oppegående jenter klarer å møte på folk som har issues og til og med kan være farlige. Du bør møte noen IRL offentlig først, på et sted med mange andre folk, for å se om det kan være kjemi. Du bør ikke gå på tur i skogen, før du har en god feeling. Jeg vet om folk som har blitt med hjem, og så blitt skambanket. Det fins psyko-folk der ute, og sannsynligvis flere blant oss som bruker datingapper, fordi om man er singel når man når en viss alder, så er ikke alt helt som det skal/bør være, tenker jeg. 1
Antiviruset Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er helt grønn på dating etter et mangeårig forhold. Har møtt en mann en gang, og vi skal på en date til. Er det innafor å forslå å gå en søndagstur? Var på middag og film hos han, tenker å kanskje ikke gjøre det samme? En fin tur sammen med en som liker turer er vel en av de beste dating tingene man kan finne på! Da er det så mange ting man kan snakke om, ta pauser og bare sitte og snakke sammen. Men det kommer jo an på hans interesser da. Ville ikke datet noen som ikke likte denne formen bruk av tid på sin fritid. Så ja det er helt innenfor med den rette. 3
Antiviruset Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, 123_sokk skrev: Nei, det er en utrolig dårlig ide. Sjansene for at du møter på en crazy tulling er stor. Selv oppegående jenter klarer å møte på folk som har issues og til og med kan være farlige. Du bør møte noen IRL offentlig først, på et sted med mange andre folk, for å se om det kan være kjemi. Du bør ikke gå på tur i skogen, før du har en god feeling. Jeg vet om folk som har blitt med hjem, og så blitt skambanket. Det fins psyko-folk der ute, og sannsynligvis flere blant oss som bruker datingapper, fordi om man er singel når man når en viss alder, så er ikke alt helt som det skal/bør være, tenker jeg. Om du er så skuddredd er det vel bare da å legge turen til en offentlig park, verre er det faktisk ikke. Du kan også bli voldtatt i en bakgate midt i sentrum, da er ikke noe trygt egentlig da? Være forsiktig ja, hysterisk nei. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 På 23.4.2020 den 14.46, AnonymBruker skrev: Fjellturdate er det beste som finnes! Anonymkode: 2bc63...338 Huff å gru! På andre date?? Anonymkode: f2fb5...7e0 1
DeLorean Skrevet 26. april 2020 #15 Skrevet 26. april 2020 Tur er høyst innafor. Det vil jeg foreslå som første date ihvertfall! Så uformelt som mulig. Mindre nerver. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Skrevet 26. april 2020 På 23.4.2020 den 17.15, 123_sokk skrev: Nei, det er en utrolig dårlig ide. Sjansene for at du møter på en crazy tulling er stor. Selv oppegående jenter klarer å møte på folk som har issues og til og med kan være farlige. Du bør møte noen IRL offentlig først, på et sted med mange andre folk, for å se om det kan være kjemi. Du bør ikke gå på tur i skogen, før du har en god feeling. Jeg vet om folk som har blitt med hjem, og så blitt skambanket. Det fins psyko-folk der ute, og sannsynligvis flere blant oss som bruker datingapper, fordi om man er singel når man når en viss alder, så er ikke alt helt som det skal/bør være, tenker jeg. De har allerede møttes 1 gang hvor hun ikke ble banket opp eller voldtatt, så å gå en tur høres safe ut. 😆 Anonymkode: ec72f...a29 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #17 Skrevet 26. april 2020 Tir før sex? Aldri! Anonymkode: f2fb5...7e0
Antiviruset Skrevet 26. april 2020 #18 Skrevet 26. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff å gru! På andre date?? Gjerne på første date også, men velg en tur som er lett å gå, som gir god utsikt og ikke er for vanskelig. Gå og puste og pese, svette som en gris er ikke akkurat det beste sjekketrikset Planlegge en fin tur som tar 2 timer, se på en fin solnedgang og så rusle tilbake til utgangspunktet. Ta med litt vann og kaffe, og kose seg underveis. Man går aldri tom for samtaleemner som går fra de to, til vær og vind, til stedet der man går på, og tidligere levd liv i små doser. Finner ikke bedre måte å date på mener jeg, om den andre liker å gå turer også. Lette turer kan selv de som ikke er vant med det faktisk finne ut er et glimrende påfunn av deg, og du har skåret mange poeng 1
Lover Skrevet 26. april 2020 #19 Skrevet 26. april 2020 På 23.4.2020 den 17.15, 123_sokk skrev: Nei, det er en utrolig dårlig ide. Sjansene for at du møter på en crazy tulling er stor. Selv oppegående jenter klarer å møte på folk som har issues og til og med kan være farlige. Du bør møte noen IRL offentlig først, på et sted med mange andre folk, for å se om det kan være kjemi. Du bør ikke gå på tur i skogen, før du har en god feeling. Jeg vet om folk som har blitt med hjem, og så blitt skambanket. Det fins psyko-folk der ute, og sannsynligvis flere blant oss som bruker datingapper, fordi om man er singel når man når en viss alder, så er ikke alt helt som det skal/bør være, tenker jeg. Jeg har vært på flere turdates, men har fortsatt til gode å møte på en crazy psycho-tulling, selv om det er det jeg har vært på jakt etter hele tiden. Må vel på flere turer og håpe på det beste. 2
anonymlilli Skrevet 7. mai 2020 #20 Skrevet 7. mai 2020 Jeg tok en første date på 4 timers fjelltur engang. Var supert Litt skummelt å måtte være så lenge med en person, så langt borte HVIS kjemien plutselig skulle være full kræsj (Var noen timers kjøretur, med ferje og alt i tillegg) Men syns det var sporty og kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå