Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2020 #21 Del Skrevet 23. april 2020 10 minutter siden, iskremm skrev: Politi har vel ikke lov til å gi ut sitt tlf nr(privat info)? Det er umulig å vippse til noen uten å ha ett telefon nummer å vippse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 23. april 2020 Forfatter #22 Del Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Det er umulig å vippse til noen uten å ha ett telefon nummer å vippse til. Ja, derfor jeg må overføre til kontonummeret istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #23 Del Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, iskremm skrev: Ja, derfor jeg må overføre til kontonummeret istedet. Dersom du er usikker på selger kan du be han sende med postoppkrav. Da betaler du først når du henter ut pakken Anonymkode: 7f7f7...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #24 Del Skrevet 23. april 2020 Skjønner ikke problemet. Anonymkode: c527f...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. april 2020 #25 Del Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, iskremm skrev: Ja, derfor jeg må overføre til kontonummeret istedet. Hvorfor er det viktig for ham at du vet han er politi? Han kunne jo bare sagt han ikke har Vipps. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 23. april 2020 Forfatter #26 Del Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dersom du er usikker på selger kan du be han sende med postoppkrav. Da betaler du først når du henter ut pakken Anonymkode: 7f7f7...62f Forsåvidt sant, men det er langt fra safe. Man vet aldri hva man betaler ut, da man får pakken først etter man har betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 23. april 2020 Forfatter #27 Del Skrevet 23. april 2020 (endret) 28 minutter siden, The Kitten skrev: Hvorfor er det viktig for ham at du vet han er politi? Han kunne jo bare sagt han ikke har Vipps. Fordi det er svært unormalt å ikke ha en vipps jeg kan vippse til når du er 20-30 årene. Endret 23. april 2020 av iskremm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2020 #28 Del Skrevet 23. april 2020 6 minutter siden, iskremm skrev: Ja, derfor jeg må overføre til kontonummeret istedet. Syns bare det er litt suspekt å poengtere at man er politi, kunne jo bare sagt han ikke hadde vipps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #29 Del Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, iskremm said: Fordi det er svært unormalt å ikke ha en vipps jeg kan vippse til når du er 20-30 årene. Om noen ber meg vippse på kontonummeret tenker jeg scam med engang, med mindre du er eldgammel og ikke har vipps. Når du vippser til kontonr så kan du ikke bevise at du ble scammet av den og den personen, siden det ikke står full navn på kontonr som ved vipps. Du kan ikke vipse til kontonr, så her snakker du jo bare tull.... Anonymkode: c527f...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #30 Del Skrevet 23. april 2020 3 minutter siden, iskremm skrev: Nei, skal kjøpe en vare og han må sende. Han ga meg tjenestenummeret sitt da. "Du må overføre til kontonummeret mitt da jeg er i politiet og ikke vil gi ut mitt personlige nummer", fikk jeg til svar. Folk som ikke tar vipps pleier å gjøre det klart i annonsene sine, sånn som selger gjør i denne annonsen gjør: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=166110462 Da vet man på forhånd at penger må overføres via nettbank, og ikke via vipps. Det er i utgangspunktet ikke et problem dersom selgeren er ærlig. Problemet er at ikke alle mennesker er like ærlige. Anonymkode: 17771...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #31 Del Skrevet 23. april 2020 Dersom flere enn meg er lei av at TS maltrakterer trådene sine når det ikke går hans vei, har han enda et eksemplar på freakforum. https://freak.no/forum/showthread.php?t=317300 Anonymkode: c527f...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå