søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Hvordan gjør dere det med inngang? Skal dere være i rommet når "tilskuerne" kommer inn? Eller skal dere komme inn når de har funnet plassene sine? Eller skal dere kanskje gå inn samtidig med dem? Hva med resten av seremonien? Skal dere ha noe opplegg?
Rapitap Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Du har jo bare 15 minutter til rådighet så det begrenser jo litt hvordan dere skal gjøre det...
søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2005 Du har jo bare 15 minutter til rådighet så det begrenser jo litt hvordan dere skal gjøre det... Jeg var først og fremst interessert i inngangen, da. Hvordan andre har tenkt til å gjøre det. Den tar jo ikke mer tid om man gjør det på den ene eller den andre måten.
Klips Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Vi gjorde det slik at pappa hentet meg og forloveren min hos frisøren, og så spaserte vi bort til tinghuset i oslo (rundt kvartalet). Da var alle gjestene samt min tilkommende allerede på plass, så jeg fikk min entré, uten kirkegulv og orgelmusikk. Så gikk alle samtidig inn til seremonirommet.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Vi hadde ikke planlagt noe som helst vi, og det var jammen godt, for vi holdt på å komme for sent - kom 1 minutt før vielsen skulle starte. Da satt alle gjestene inne i rommet allerede, og ventet (veldig ) på oss. Vi var litt stresset egentlig, så vi ble bare vist inn i rommet - og stod der og ventet til dommeren kom. Var usikker på hva vi skulle gjøre, om vi skulle sette oss, hilse på gjestene eller bare bli stående. Vi ble stående. Vielsen tok ikke mer enn et par-tre minutter, og akkurat da vi var ferdige og tok dommern i handa, så begynte to damer og synge "Kjærlighetsvisa" for oss - mamma hadde ordna med overraskelse. Etter det fikk vi overrakt en blomsterdekorasjon formet som et hjerte - fra kusinene og fettern min - og så var det gratulasjoner og fotografering. Det var veldig, veldig høytidelig, selvom det var fort gjort. Glad for at mamma hadde ordna med musikalsk innslag - det gjorde at det ble en enda finere opplevelse. K
Gjest Svimle Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Vet om et brudepar i Haugesund som ikke fikk ha andre inne til seremonien enn forloverne. Selv ikke sine voksne barn fikk de lov til å ha med.. De måtte vente på gangen.. Så det var ingen høytidelig seremoni med inngang og slikt der.
søndagsengel? Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2005 Vet om et brudepar i Haugesund som ikke fikk ha andre inne til seremonien enn forloverne. Selv ikke sine voksne barn fikk de lov til å ha med.. De måtte vente på gangen.. Så det var ingen høytidelig seremoni med inngang og slikt der. Så teit! Man må da få lov til å ha de man vil med seg når man blir gift! Vi har sagt fra at vi blir ca 20, og det var ok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå