Gå til innhold

Hvorfor lager dere tråd etter tråd om nøyaktig det samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hveeer eneste dag blir det laget nye tråder om akkurat det samme som noen lagde tråd om dagen før, og dagen før det. 

Hva er poenget? Kan dere ikke bare fortsette å skrive i den allerede eksisterende tråden? 

Anonymkode: 277b4...477

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tror ikke folk alltid sjekker om det er en lik tråd, før de poster.

AnonymBruker
Skrevet

Folk bruker dessverre ikke søkefeltet for å se om det er en lignende tråd. Korona forumet er et godt eksempel på det. Skal du sende barnet ditt i barnehage/skole x 20. Hva mener du om smitteappen x 10. Hvorfor er folk redde/ikke redde x 50. Er vel slik her som på Facebook og andre grupper/sider der man faktisk kan søke etter tidligere innlegg og finne svar, men istedenfor må man finne opp kruttet en gang til. NRK sin "SpørNRK" er også et godt eksempel. Men der burde jo journalistene vært flinkere til å luke ut spørsmål som faktisk er besvart 100 ganger før. 

Tror forresten dette med å ikke få med seg tidligere svar, er en gjennomgående ting. Lytt til noen av pressekonferansene som er i ulike situasjoner. Du kan være sikker på at flere journalister spør om akkurat det intervjuobjektet har svart på tidligere. Hadde jeg vært intervjuobjekt hadde jeg blitt ganske provosert. Lytt!

Anonymkode: 161e4...d94

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hveeer eneste dag blir det laget nye tråder om akkurat det samme som noen lagde tråd om dagen før, og dagen før det. 

Hva er poenget? Kan dere ikke bare fortsette å skrive i den allerede eksisterende tråden? 

Skal man bla mange sider tilbake for å se om andre har skrevet om det samme før? Er du klar over hvor vanskelig det er å ha oversikten her?

Anonymkode: 37df3...946

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man bla mange sider tilbake for å se om andre har skrevet om det samme før? Er du klar over hvor vanskelig det er å ha oversikten her?

Anonymkode: 37df3...946

Ja, det er vanskelig å ha oversikten når dere lager 250 tråder om det samme. Om du f.eks blar 1-3 sider bak finner du garantert det du lurer på. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg bare er innom her sporadisk og ikke gidder å sjekke og dobbeltsjekke ting før jeg poster. 

Anbefaler at du bruker litt mindre tid her, så unngår du å irritere deg.

Anonymkode: 9d8f2...6e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg bare er innom her sporadisk og ikke gidder å sjekke og dobbeltsjekke ting før jeg poster. 

Anbefaler at du bruker litt mindre tid her, så unngår du å irritere deg.

Anonymkode: 9d8f2...6e0

Det var det jeg hadde en mistanke om - noen bryr seg altfor mye, andre bryr seg altfor lite.

Men det er vanskelig å gjøre akkurat passe, og være relevant og korrekt til enhver tid.

Æsj, denne krisa har gjort meg kvalmende imøtekommende, generøs og empatisk.

Anonymkode: 56184...ef3

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært litt for mye på KG nå? 🤦🏼‍♀️😂

Anonymkode: 3fa08...d71

• Opprett ny...