AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Mannen har AAP, og tjener greit , men har AAP nå. Jeg er student og skal ta ekstra vakter. Avslag hos banken vår DNB. Forslag til hvor vi kan få billån? Anonymkode: 21df8...f45
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Skaff dere billigere bil Anonymkode: b52ce...e17 20
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skaff dere billigere bil Anonymkode: b52ce...e17 Så dumt svar. Det handler om at vi ønsker bil uten masse reparasjoner. Man trenger ikke svare om man ikke har ett anstendig svar. Anonymkode: 21df8...f45
Ellevill Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Det er da et anstendig svar? Om dere får avslag på lån i banken, har de vel vurdert det dithen at dere ikke kan betjene lånet. Andre alternativ har ofte veldig høy rente. 19
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dumt svar. Det handler om at vi ønsker bil uten masse reparasjoner. Man trenger ikke svare om man ikke har ett anstendig svar. Anonymkode: 21df8...f45 Man kan kjøpe en billigere bil uten at det nødvendigvis betyr at det blir masse reparasjoner vettu. Får dere avslag så er det en grunn til det. Anonymkode: b52ce...e17 9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 AAP er midlertidig inntekt og man får som regel ikke særlig lån med det, kommer selvsagt ann på hva man har av lån fra før. En dum dere har gjort, er å kun søke i 'deres' bank. ALDRI vær lojal overfor en bank. De er ikke vennen deres, de er ute etter en ting og det er å tjene penger. Deres mål derimot, bør være å spare penger. Søk i mange banker på en gang: https://www.finansportalen.no/bank/lan-til-bilbatmccaravan/ Anonymkode: 221c8...c78 1