Gå til innhold

Lekevenn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har jo vært anbefalt at man har 1-2 lekevenner i denne tiden. Barnet mitt har hatt 1, ingen av dem har omgåtts andre. 

Nå begynner vennen på skolen igjen, mitt barn gjør ikke. Da utgår vel muligheten for dem til og være sammen? Fornuften sier jo det.. men for ett alenebarn, uten noen andre venner, så er det hjerteskjærende og skille barnet fra den eneste vennen det har.

Anonymkode: c2cda...4d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jo vært anbefalt at man har 1-2 lekevenner i denne tiden. Barnet mitt har hatt 1, ingen av dem har omgåtts andre. 

Nå begynner vennen på skolen igjen, mitt barn gjør ikke. Da utgår vel muligheten for dem til og være sammen? Fornuften sier jo det.. men for ett alenebarn, uten noen andre venner, så er det hjerteskjærende og skille barnet fra den eneste vennen det har.

Går vennen på skolen? For hvis barnet ditt er risikopasient og holdes hjemme pga det, vil han jo samtidig bli utsatt for smitte om de møtes. Bør kanskje være møter med avstand? 

Anonymkode: 6fbf7...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Går vennen på skolen? For hvis barnet ditt er risikopasient og holdes hjemme pga det, vil han jo samtidig bli utsatt for smitte om de møtes. Bør kanskje være møter med avstand? 

Anonymkode: 6fbf7...0b2

Vennen går i 4. og begynner nå, mitt barn begynner ikke nå da det går i 5.

Siden mitt barn ikke skal på skolen enda har jeg ikke så mye informasjon om hvordan skolesituasjonen blir, men jeg mener og ha lest at skolebarna ikke bør leke med barn fra andre grupper. Usikker på om det gjelder barn som ikke går på skolen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...