GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #21 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 8.26, AnonymBruker skrev: Desperasjon etter kjæreste er aldri sjarmerende. Hva jakter du etter? Elsk deg selv først. Finn roen og lær å ha det fint alene. Så kommer en eventuelt partner. Når du jager og er desperat etter en mann så er du ikke klar. Få sjelefred først. Anonymkode: c16b0...283 Jeg har stort sett vært alene hele livet bortsett fra 6 år jeg var gift. Er 52 og har hatt det bra. Og har aldri jaktet på kjærester har hatt det bra alene. Så det der er ikke vanntett. Dukket i hvertfall aldri opp noen selv om jeg hadde d fint i mange 10 år. Nå ønsker jeg meg kjæreste men ser ut til å må lete en stund. Greit nok d er jo prøv og feil hele veien.., 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #22 Skrevet 24. april 2020 Anbefaler en svensk serie som heter singelmamma som går på NRK. Da blir man i litt bedre humør, ihvertfall😊 Anonymkode: 22dca...e3e 5
GrønnNellik68 Skrevet 24. april 2020 #23 Skrevet 24. april 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler en svensk serie som heter singelmamma som går på NRK. Da blir man i litt bedre humør, ihvertfall😊 Anonymkode: 22dca...e3e Ja den er ikke dum😂
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #24 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 8.26, AnonymBruker skrev: Desperasjon etter kjæreste er aldri sjarmerende. Hva jakter du etter? Elsk deg selv først. Finn roen og lær å ha det fint alene. Så kommer en eventuelt partner. Når du jager og er desperat etter en mann så er du ikke klar. Få sjelefred først. Anonymkode: c16b0...283 Er du singel selv? Og har vært det hvor lenge? Eller har du kjæreste eller mann? Anonymkode: fdd5a...4fc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #25 Skrevet 24. april 2020 14 timer siden, Bente1234 skrev: Jeg har stort sett vært alene hele livet bortsett fra 6 år jeg var gift. Er 52 og har hatt det bra. Og har aldri jaktet på kjærester har hatt det bra alene. Så det der er ikke vanntett. Dukket i hvertfall aldri opp noen selv om jeg hadde d fint i mange 10 år. Nå ønsker jeg meg kjæreste men ser ut til å må lete en stund. Greit nok d er jo prøv og feil hele veien.., Ikke sant! Det er ikke noe gitt at det plutselig dukker opp den beste matchen for livet når man går rundt og er fornøyd og elsker seg selv!?! Kjenner flere kvinner som er langt fra dette og var det heller ikke når de møtte mannen sin, heller motsatt faktisk!! Den du har kommentert på har vel mann. Og da er det lett å si sånne usaklige ting, som ikke gir mening IRL. Anonymkode: fdd5a...4fc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #26 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 8.35, AnonymBruker skrev: Hva med å IKKE lete etter kjærligheten på Tinder? Da jeg var singel holdt jeg meg heller på Møteplassen; mye mer seriøse menn der. Kjenner flere av dem jeg har sett der inne, og vet de ikke kødder rundt med kvinners hjerter. Anonymkode: 042ce...b55 Og når var det sist du var singel? Ingen av dem passa deg eller? Anonymkode: fdd5a...4fc
Gjest SecondTry Skrevet 24. april 2020 #27 Skrevet 24. april 2020 (endret) . Endret 24. april 2020 av SecondTry
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #28 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 9.16, AnonymBruker skrev: Det er jo ingen som sier at du ikke skal være kresen, bare at det kan innebære at du da ikke får et seriøst forhold. De som er ettertraktet kan jo få hvem de vil, og de har jo og lov til å være kresne. En annen ting, det er absolutt ingen som vil ha "modellkjekke menn med sixpack". Disse mennene må nesten være de minst populære av alle. Men de fleste vil ha noen som er høy, bredskuldret, mørk, kraftig bygd, store hender, tredagersskjegg etc. etc. Og gjerne med litt ekstra fett på kroppen. Så i bunn og grunn skal du være så kresen du bare vil, men huske på at det er andre og. Det er ingen vits i å klage over at de du vil ha ikke vil ha deg da, det er meningsløst. Anonymkode: cdf5d...e22 Ingen som sier at hun er kresen?!? Det var jo nettopp flere som skrev det over her jo! 😂 Er det mulig... Og, dette er forumet for å snakke og klage om slike ting. Hvis du ikke orker det, og jeg vedder på at du selv har partner, så drit i å kommenter her. Det blir for dumt. Det har du allerede bevist. Anonymkode: fdd5a...4fc 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #29 Skrevet 24. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt jeg, ts. Man ønsker jo en kjæreste man kan være sammen med og kose seg med. Mange har ikke lyst på korte og flyktige forhold, og søker samtidig den nære og kjære vennen en kjæreste er. Men så er det dette å finne noen. Man er ikke kresen selv om man ikke finner noen hele tiden. Det er ikke sånn at alle passer med alle, det har heller aldri vært sånn. Men med alle datingappene som finnes nå, er jo utvalget så enormt stort og rett foran nesen din. Da er det fort gjort å kjenne på at man ikke er god nok som ikke klaffer med noen. Man er god nok, men følelser kan man ikke styre over. Det må komme naturlig. Samtidig må man ikke lete desperat, det er ikke sjarmerende. Så forsøk å leve livet og fyll det med ting som er verdifullt og viktig for deg, uavhengig av kjæreste. Tinder er helt ok, alle er der. Men du må være tøff i sveipingen og slette matcher du ikke finner tonen med. Treff folk tidlig, hold tilbake forventningene og se hva som skjer. Ikke tenk forhold med en gang, men treff hverandre litt og bli kjent. Og ta pause fra nettdatingen innimellom. Slett alt og være ute av det i f.eks. 3 mnd. Bestem deg for å smile til menn du passerer på tur eller ser på treningssenteret. Det gjør mye for følelsen av å være god nok, for folk smiler tilbake! Men nå er det Koronatimes, og da ville jeg droppet dating og heller gått turer, pusset opp, sett gode serier, lest gode bøker. Pust med magen og føl deg bra. Og sett i gang dating når ting åpner litt mer opp igjen. Lykke til! Anonymkode: d34bc...92f Enig med mye her, men for all del GÅ PÅ CORONA-DATE om du vil!!! Det er bare tøys å la være å date pga av dette. Det er en fordel! Fordi du da kan ha passe avstand. Og ikke la deg lure med hjem til noen eller langt avgårde. Vær alltid sikker. Skjønner ekstremt godt hvor lei du er. Er relativt voksen og har knapt hatt noe ordentlig forhold. Om det gjennomskues er jeg vel ennå dårligere ut i det. Men jeg gir ALDRI opp! Vet at jeg er så verdt en sånn relasjon med den rette! Er ikke desperat heller, og setter grenser for hva jeg gidder. Jeg må bli venn med en fyr før jeg kjenner noe mer. Skal bare bli kjent og ha det gøy først. Anonymkode: fdd5a...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå