AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Har vært singel i 4 år, men har datet/holdt på med flere. Bruker tinder. Vært på sikkert 15 dates i løpet av de årene. Har funnet 3 som det utviklet seg til en del med, men de dumpet meg alle 3 etter en periode. Så resten jeg har møtt har jeg ikke likt nok til at jeg vil møte dem igjen. Siste gang nå trodde jeg virkelig det var klaff. Fra begge sider. Han var veldig interessert i meg, men så gjorde jeg tabben med å ta han i løgn så det endte med at han ble så sur at han dumpet meg. Det gjør enda vondt da jeg føler han er en jeg kunne hatt det bra med. Og nå er jeg altså på tinder igjen og det er samme opplegget - match - samme chatting - de ber om møte. Er bare så leiii over at ting aldri klaffer. Lei av skuffelse og lei av å holde på på denne måten. Frister egentlig ikke å møte noen og jeg finner færre og færre jeg liker på tinder. Hvorfor skal det være så vanskelig? Jeg trenger å finne kjærlighet nå, virkelig. Tinder ødelegger også synes jeg. Alle er så kresne (inkludert meg), og det er så lett å bare gå videre når alt er så tilgjengelig. Anonymkode: d3de9...8c7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Hvis du møtte 12 som ikke var interessante nok så går du kanskje etter de som er for bra for deg? Gutter ligger med alt, men er kresne på kjæreste. Anonymkode: 60f7f...330 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du møtte 12 som ikke var interessante nok så går du kanskje etter de som er for bra for deg? Gutter ligger med alt, men er kresne på kjæreste. Anonymkode: 60f7f...330 Det var jeg som ikke var interessert i å møte de igjen. Anonymkode: d3de9...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Veldig enig! Er også dritt lei. Har møtt en som jeg virkelig ville satse på, vi møttes i 8 mnd... Nå er jeg tilbake på tinder! Samme greia som før. Møte de, ikke interessert i å møte de igjen. Det er ikke noe med utseendet dems, men andre ting. Vil ha en som er lett og snakke med fra dag en. Han jeg møtte lenge, vi snakket så lett sammen. Disse andre jeg har møtt blir det bare pinlig stillhet og jeg føler jeg må si noe bare for å holde praten i gang🤷🏼♀️ Anonymkode: 5f58f...990 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du møtte 12 som ikke var interessante nok så går du kanskje etter de som er for bra for deg? Gutter ligger med alt, men er kresne på kjæreste. Anonymkode: 60f7f...330 Så dømmende😞 jeg ligger ikke med hva som helst! Og hvordan kan man vite om noen er for bra for en? Du er trangsynt i denne sammenhengen. Anonymkode: 67724...83d 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dømmende😞 jeg ligger ikke med hva som helst! Og hvordan kan man vite om noen er for bra for en? Du er trangsynt i denne sammenhengen. Anonymkode: 67724...83d Intressant, kan jeg spørre om ca. alder 😇 Anonymkode: 9e326...3ec
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Skrevet 23. april 2020 Desperasjon etter kjæreste er aldri sjarmerende. Hva jakter du etter? Elsk deg selv først. Finn roen og lær å ha det fint alene. Så kommer en eventuelt partner. Når du jager og er desperat etter en mann så er du ikke klar. Få sjelefred først. Anonymkode: c16b0...283 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Skrevet 23. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Desperasjon etter kjæreste er aldri sjarmerende. Hva jakter du etter? Elsk deg selv først. Finn roen og lær å ha det fint alene. Så kommer en eventuelt partner. Når du jager og er desperat etter en mann så er du ikke klar. Få sjelefred først. Anonymkode: c16b0...283 Det er lov å ønske seg kjæreste, men når det blir et jag og pes høres det jo ikke noe gøy ut. Ja, litt som desperasjon. Enig med den over som skriver elsk deg selv først. Anonymkode: 38f93...798 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Hva med å IKKE lete etter kjærligheten på Tinder? Da jeg var singel holdt jeg meg heller på Møteplassen; mye mer seriøse menn der. Kjenner flere av dem jeg har sett der inne, og vet de ikke kødder rundt med kvinners hjerter. Anonymkode: 042ce...b55
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #10 Skrevet 23. april 2020 Det er begrenset hvor kresen man kan være hvis man vil ha et langvarig, seriøst forhold. Hvis du kun vil ha de som ikke vil ha deg må du forbli singel eller jobbe med deg selv. Husk at andre er kresne og! Anonymkode: cdf5d...e22
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er begrenset hvor kresen man kan være hvis man vil ha et langvarig, seriøst forhold. Hvis du kun vil ha de som ikke vil ha deg må du forbli singel eller jobbe med deg selv. Husk at andre er kresne og! Anonymkode: cdf5d...e22 Men man må jo nesten føle det? Jeg har prøvd å gå litt utafor boksen min og prøve forhold med menn som er snille og gode, men det ender opp med at jeg ikke føler noe romantisk for dem og de blir som venner for meg. Jeg ser ikke etter de kjekkeste. Faktisk så liker jeg ikke sånn typisk modellkjekke menn med sixpack osv. Blar forbi de på tinder. Vil ha noen som ser bra ut, men det er veldig viktig for meg at vi har samme verdier, og interesser. Anonymkode: d3de9...8c7 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Men man må jo nesten føle det? Jeg har prøvd å gå litt utafor boksen min og prøve forhold med menn som er snille og gode, men det ender opp med at jeg ikke føler noe romantisk for dem og de blir som venner for meg. Jeg ser ikke etter de kjekkeste. Faktisk så liker jeg ikke sånn typisk modellkjekke menn med sixpack osv. Blar forbi de på tinder. Vil ha noen som ser bra ut, men det er veldig viktig for meg at vi har samme verdier, og interesser. Anonymkode: d3de9...8c7 Det er jo ingen som sier at du ikke skal være kresen, bare at det kan innebære at du da ikke får et seriøst forhold. De som er ettertraktet kan jo få hvem de vil, og de har jo og lov til å være kresne. En annen ting, det er absolutt ingen som vil ha "modellkjekke menn med sixpack". Disse mennene må nesten være de minst populære av alle. Men de fleste vil ha noen som er høy, bredskuldret, mørk, kraftig bygd, store hender, tredagersskjegg etc. etc. Og gjerne med litt ekstra fett på kroppen. Så i bunn og grunn skal du være så kresen du bare vil, men huske på at det er andre og. Det er ingen vits i å klage over at de du vil ha ikke vil ha deg da, det er meningsløst. Anonymkode: cdf5d...e22 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ingen som sier at du ikke skal være kresen, bare at det kan innebære at du da ikke får et seriøst forhold. De som er ettertraktet kan jo få hvem de vil, og de har jo og lov til å være kresne. En annen ting, det er absolutt ingen som vil ha "modellkjekke menn med sixpack". Disse mennene må nesten være de minst populære av alle. Men de fleste vil ha noen som er høy, bredskuldret, mørk, kraftig bygd, store hender, tredagersskjegg etc. etc. Og gjerne med litt ekstra fett på kroppen. Så i bunn og grunn skal du være så kresen du bare vil, men huske på at det er andre og. Det er ingen vits i å klage over at de du vil ha ikke vil ha deg da, det er meningsløst. Anonymkode: cdf5d...e22 Men hva skal jeg gjøre da? Bare belage meg på å aldri få et seriøst forhold? Jeg kan jo ikke bli sammen med noen bare for å bli sammen med noen. Anonymkode: d3de9...8c7 3
-Missi- Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 Forstår det godt jeg, føler heller ikke for noen og jeg er heller ikke typen som bare er i et forhold for å være det. Er vell det mange er som ikke forstår seg på oss som ikke må være i et forhold men klarer oss godt alene og ser mer på forhold som en bonus om det er riktige mennesket. Må være følelser og en mental nærhet der med god kommunikasjon som flyter, hvis ikke ser jeg ikke poenget og koser meg videre alene. De sidene man ser etter er vanskelig finne ut kun av et bilde på tinder, jeg blir ikke interessert kun ved et bilde. Vil si de fleste der stopper kommunikasjonen opp, er noen gullkorn innimellom men viser seg å være et eller annet galt der og, møtes tør kun et få tall og feiger ut. Føler også om man først får til å møtes får de sterke følelser for meg ganske kjapt og vil inn i forhold, slik funker ikke jeg og trenger tid for å finne ut jeg liker mennesket. Dermed er det en skeivhet fra start og jeg mister interessen og kutter ut.Har funnet ut at jeg tiltrekker meg begge kjønn så nå syns jeg vennskap er vanskelig og for jentene viser seg jo også å få følelser fort for meg og der sitter jeg da og får følelser for ingen😂 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ingen som sier at du ikke skal være kresen, bare at det kan innebære at du da ikke får et seriøst forhold. De som er ettertraktet kan jo få hvem de vil, og de har jo og lov til å være kresne. En annen ting, det er absolutt ingen som vil ha "modellkjekke menn med sixpack". Disse mennene må nesten være de minst populære av alle. Men de fleste vil ha noen som er høy, bredskuldret, mørk, kraftig bygd, store hender, tredagersskjegg etc. etc. Og gjerne med litt ekstra fett på kroppen. Så i bunn og grunn skal du være så kresen du bare vil, men huske på at det er andre og. Det er ingen vits i å klage over at de du vil ha ikke vil ha deg da, det er meningsløst. Anonymkode: cdf5d...e22 Er dette egentlig sant, eller er det bare en klein stereotypi? For min del stemmer det iallefall ikke. Jeg løper om en sånn fyr banker på døra. Anonymkode: 5071f...15d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #16 Skrevet 23. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva skal jeg gjøre da? Bare belage meg på å aldri få et seriøst forhold? Jeg kan jo ikke bli sammen med noen bare for å bli sammen med noen. Anonymkode: d3de9...8c7 Du kan jo bare la være å bli sammen med noen? Du kan jo ikke tvinge noen til å bli sammen med deg, og du trenger ikke bli sammen med noen du ikke vil ha. Jeg ser ikke helt hva annet man kan gjøre Anonymkode: cdf5d...e22
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #17 Skrevet 23. april 2020 Jeg er også drittlei dating og har tatt en lang pause. Ingen dating på et år. Null menn og null stress. Og nå kom koronaen så da blir det ingen dating med det første heller. Jeg føler meg ikke klar for å date igjen heller. Men skjønner deg godt TS. Det er veldig frustrerende når man leter og ikke finner. Jeg følte til slutt at jeg ikke hadde noe valg og måtte ta en lang pause. Kan anbefales, for det har gitt meg mer fred i sjelen. Savner jo fortsatt kjæreste, men fokuserer på andre ting i livet til jeg blir klar for å date igjen. Når man kjører seg helt "fast" i datingen er det nesten ikke annet å gjøre tror jeg. Anonymkode: 5cf62...63d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #18 Skrevet 24. april 2020 Skjønner deg godt jeg, ts. Man ønsker jo en kjæreste man kan være sammen med og kose seg med. Mange har ikke lyst på korte og flyktige forhold, og søker samtidig den nære og kjære vennen en kjæreste er. Men så er det dette å finne noen. Man er ikke kresen selv om man ikke finner noen hele tiden. Det er ikke sånn at alle passer med alle, det har heller aldri vært sånn. Men med alle datingappene som finnes nå, er jo utvalget så enormt stort og rett foran nesen din. Da er det fort gjort å kjenne på at man ikke er god nok som ikke klaffer med noen. Man er god nok, men følelser kan man ikke styre over. Det må komme naturlig. Samtidig må man ikke lete desperat, det er ikke sjarmerende. Så forsøk å leve livet og fyll det med ting som er verdifullt og viktig for deg, uavhengig av kjæreste. Tinder er helt ok, alle er der. Men du må være tøff i sveipingen og slette matcher du ikke finner tonen med. Treff folk tidlig, hold tilbake forventningene og se hva som skjer. Ikke tenk forhold med en gang, men treff hverandre litt og bli kjent. Og ta pause fra nettdatingen innimellom. Slett alt og være ute av det i f.eks. 3 mnd. Bestem deg for å smile til menn du passerer på tur eller ser på treningssenteret. Det gjør mye for følelsen av å være god nok, for folk smiler tilbake! Men nå er det Koronatimes, og da ville jeg droppet dating og heller gått turer, pusset opp, sett gode serier, lest gode bøker. Pust med magen og føl deg bra. Og sett i gang dating når ting åpner litt mer opp igjen. Lykke til! Anonymkode: d34bc...92f 4
Gjest Lasox Skrevet 24. april 2020 #19 Skrevet 24. april 2020 Du er ikke alene, TS: Jeg har gitt opp og bruke tid og energi med sånt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #20 Skrevet 24. april 2020 Jeg har også gitt opp. Anonymkode: 9f5f0...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå