Sillje Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 (endret) Min erfaring på beths:, jeg ble blå og hoven av en filler som ble lagt feil. kunne ingenting om denne komplikasjonen og ville ikke innrømme noe . Måtte dra andre steder for å få vite hva som hadde skjedd med meg. Var kjempe redd. Super dårlig behandling. Er fortsatt hoven og ser verre ut enn før. Snart et år siden. Endret 23. april 2020 av Sillje
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Jeg trodde Beths liksom skulle være "de beste i Norge", jeg? Stemmer ikke dette altså? Juger de på seg ting? Anonymkode: d7876...959
Sillje Skrevet 23. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2020 (endret) 11 timer siden, Sillje skrev: De er nok flinke mange av de. Det er mange som ikke vet nok om komplikasjoner. Og hver og en reagerer forskjellig! Alle kan ikke ha lik behandling! Det var ei annen som sa jeg ikke burde ha Filler så jeg var jo dum som gikk til henne! Men jeg trodde hun var flink og at det var safe. Er man en god injector/behandler burde man se hvem som kan ha filler og ikke Det har gjort meg blakk og deppa:( synes uanz det var dårlig behandling. Min erfaring. Endret 23. april 2020 av Sillje
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Noen andre der ville ikke anbefale denne filleren så det er ikke samme kompetanse tydeligvis ..? Anonymkode: f695a...9e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå