AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #1 Skrevet 23. april 2020 Jeg jobber i bemanningsbyrå og får lønn hver 14. dag. 13.03 fikk jeg lønn for 14 dagers full jobb og 27.03 fikk jeg lønn for to dagers jobb. For å klare meg måtte jeg søke forskudd på dagpenger for april og fikk det innvilget. Nå nærmer vi oss slutten av april og dagpengesøknaden min er enda ikke behandlet. Kontoen er i ferd med å bli faretruende tom, samtidig som flere faste utgifter skal betales om få dager. Forsøkte å søke om forskudd på dagpenger for mai og fikk avslag begrunnet med at man kunne få forskudd for en måned og det har jeg jo fått. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: f6db0...b26 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Skrevet 23. april 2020 Det kommer nok en ny søknad ja men sikkert ikke førrens i neste uke. Eventuelt så er det kun søknaden om de 18dagene med full lønn som kommer å så får man det kjapt. Anonymkode: cc9da...dee
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer nok en ny søknad ja men sikkert ikke førrens i neste uke. Eventuelt så er det kun søknaden om de 18dagene med full lønn som kommer å så får man det kjapt. Anonymkode: cc9da...dee Håper virkelig det blir åpnet for forskudd for en måned til. Å få utbetalt for dagene med full lønn vil ikke hjelpe meg noe særlig, jeg er tilkallingsvikar og har bare 20% stilling fast (men jobber for det meste 80-100%). 20% av 18 dager kan jeg ikke leve av i en måned. ts Anonymkode: f6db0...b26
Anbefalte innlegg