Gå til innhold

Trump og Covid-19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid holdt en lav profil i forhold til hans meninger. Jeg har forholdt meg nøytral. I disse tider, får jeg nok av han. Det er skummelt at han ikke, med så mange rådgivere, er i stand til å fremstå som noe annet enn en oppblåst selvforherligende karakter totalt uten noen egenskaper til å vise sorg for det USA går igjennom. Han er fra Quenns, NY. Hvor det er mest svart. Hvor det er flest dødsfall.

Han bare ønsker å snakke ned andre og samtidig fremstå som en slags "liksomdiktator.". Det er så bra det er ledere for de forskjellige statene.Det virker ikke som han egentlig har noen som helst empati for antall døde fra Covid-19, som snart nærmer seg samme antall døde amerikanske soldater gjennom hele den Vietnamkrigen. Det er faktisk voldsomt. 

Jeg har ventet med å ta igjen mot ham. Fordi det har vært en mediakrig. Men dette er annerledes. På en god dag, tenker jeg at han kanskje nikker opp mot 105 i IQ. Resten er en ballong av arv og rykte. Det er jo ingeting annet? Det er i seg selv skremmende. Når hans fødeby lider som Italia. Så er han mest opptatt av å besvare og konfrontere CNN og andre som har stilt spørsmål. Hvor er hjertet og intellektet? Det var aldri der. Sjelden har vi fått det bevist tydeligere. Han går nedi historien som en vits. 

Da er det bra at vi ikke går i samme fella og generaliserer. Amerikanere kan bedre.

Som Guvernørern for NYS. NYState

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

På en god dag, tenker jeg at han kanskje nikker opp mot 105 i IQ.

Jeg har også tenkt mest narsissisme, men nå er det tydelig at fyren har diktarorambisjoner i tillegg til å være stokk dum. Vi snakker IQ på idiotnivå. 10-åringen min kan forklare forskjell på virus og bakterier bedre enn dette.

Anonymkode: f4528...f9d

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier se coronapressekonferansene hans direkte. Utrolig hva han lirer av seg, og er ikke enige med ekspertene ved siden av ham. Og da han i kveld snakket om hvor godt de tar seg av de eldre, og la til «Nobody wants to take care of me.» 🙄 

Til høsten kommer han nok til å «glemme» at han nå er uenige med de som tror det vil bli verre til høsten/vinteren når også influensaen kommer.

Men det er én ting han sa for noen uker siden, som jeg likte. Han sa til amerikanerne at man må sette sine liv og sine drømmer på vent. Det likte jeg, passer meg mye bedre enn begrepet «dugnad».

Heier på Biden 🤞

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, MyMichelle skrev:

Men det er én ting han sa for noen uker siden, som jeg likte. Han sa til amerikanerne at man må sette sine liv og sine drømmer på vent. Det likte jeg, passer meg mye bedre enn begrepet «dugnad».

Der er jeg også enig. Dugnad har blitt en norsk klisje som snart mister sin egen betydning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Majoriteten av pensjonistene stemmer på republikanerne. Av de som dør og blir alvorlig syk av Korona er de gamle grovt overrepresentert. De gamle er også de som må være mest varsomme når det kommer til sosialisering. 

Får se om det kan få utslag ved presidentvalget i november. Var små marginer som avgjorde 2016-valget. 

Anonymkode: 513f6...425

• Opprett ny...