Gå til innhold

Ang. grupper/kohorter på skolen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med det blir ca. 15 stk pr gruppe i klassen til min datter. At de deler klassen i to. Men, er det slik at de kun bør leke med de som de er på gruppe med på fritiden også? For min datter er livredd hun ikke kommer på gruppe med hennes nærmeste og dermed ikke får lekt med de på fritiden. 

De går i 3. klasse.

Anonymkode: 48b84...12d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik for barnehagebarn at de helst ikke skal omgås noen fra andre kohorter på fritiden så regner med det blir det samme for skolebarn.

Anonymkode: c926b...69f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at kontaktlæreren til din datter har en e-post-adresse, og at du kan kontakte personen for å si fra. Men da er det nok en fordel å si i fra jo før jo heller, slik at de ikke blir for "satt" disse gruppene.

Jeg synes for øvrig ordet kohort er idiotisk!

Anonymkode: fd585...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går begge på sfo, eventuelt ingen av de? For hvis den ene går på sfo men ikke den andre så er det mulig de ikke kommer på gruppe sammen. 

Anonymkode: 27131...fc3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har selvfølgelig føringer om å passe på at alle elever kommer sammen med noen de er sammen med ellers. Det er ikke sikkert vi klarer å få til at alle får alle de ønsker, men alle skal ha noen! 

Regner med det gjelder på deres skole også, men ta evt kontakt med lærer jo før jo heller! 

Anonymkode: 39137...247

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...