Gå til innhold

Hvem kan bruke en slik hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En party-svenske med alt for mye penger

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, strynejenta skrev:

En party-svenske med alt for mye penger

😂

Anonymkode: a043e...16a

AnonymBruker
Skrevet

Hvem som helst kan gå med en sånn hatt. Det er jo bare en helt vanlig sommerhatt. 

Anonymkode: ba0cf...0a0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Forbinder det kanskje mest med kubanske bestefedre og norske jomfrugutter som har tatt i mot råd fra såkalte pickup-artister/ sjekkeeksperter. Håper å ligne Justin Timberlake og ender opp med å ligne treåringer på påskeeggjakt i regi av kirken.

Anonymkode: 912e3...e57

• Liker 7
Skrevet

En mann med en klassisk og nostalgisk klesstil? Hatt er stilig både på menn og kvinner. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forbinder det kanskje mest med kubanske bestefedre og norske jomfrugutter som har tatt i mot råd fra såkalte pickup-artister/ sjekkeeksperter. Håper å ligne Justin Timberlake og ender opp med å ligne treåringer på påskeeggjakt i regi av kirken.

Hvor i landet bor du? Jeg bor litt vest for Oslo og ser stadig vekk kjekke mannfolk i sånne hatter, kanskje særlig vanlig blant båtfolk. 

Anonymkode: ba0cf...0a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

uff jeg er kvinne og har lyst å gå med en sånn🤭men jeg liker også caps og hettegensere. må få tak i en stylist snart!

K42

Anonymkode: f1bf1...d14

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vanlig panamahatt? Så klart jeg har det. Bruker det innimellom, men jeg trenger større brem fordi jeg tåler solen svært dårlig på sommeren.

Hvem er det som ikke har en stråhatt hengende? 

Selv elsker jeg hodeplagg som hatter og forskjellige vinterhatter av ull eller filt. Jeg er ikke så fan av capser annet enn i ruskevær og jeg går tur eller noe for å ikke bli så bløt i ansiktet.

Jeg pleier å bruke dette; 

3b61df596aaab76f7c513d05f30f2250.jpg

ccb2ef70087e6290d50aabd5d3af2a5b.jpg

images?q=tbn:ANd9GcRrvmgRfIMDg1vBNk35wWO

Panamahatt er mer slik; 6b2580879ab429b71b9052a288fc6081.jpg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Vanlig panamahatt? Så klart jeg har det. Bruker det innimellom, men jeg trenger større brem fordi jeg tåler solen svært dårlig på sommeren.

Hvem er det som ikke har en stråhatt hengende? 

Selv elsker jeg hodeplagg som hatter og forskjellige vinterhatter av ull eller filt. Jeg er ikke så fan av capser annet enn i ruskevær og jeg går tur eller noe for å ikke bli så bløt i ansiktet.

Jeg pleier å bruke dette; 

3b61df596aaab76f7c513d05f30f2250.jpg

ccb2ef70087e6290d50aabd5d3af2a5b.jpg

images?q=tbn:ANd9GcRrvmgRfIMDg1vBNk35wWO

Panamahatt er mer slik; 6b2580879ab429b71b9052a288fc6081.jpg

fett🤩🤩

• Liker 2
Gjest Aniita
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

uff jeg er kvinne og har lyst å gå med en sånn🤭men jeg liker også caps og hettegensere. må få tak i en stylist snart!

K42

:)

hatt.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Morten Abel?

Anonymkode: 1a38e...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Tror du forveksler den med en billig strå-fedora fra H&M. En Borsalino er ikke samme greia, det er en klassisk italiensk herrehatt. Har svigerforeldre i Piemonte og annenhver mann i området har en sånn. 

Så ja, det er en tidløs og temmelig nøytral sommerklassiker, på samme måte som en hvit linskjorte eller espadriller. Alle som ønsker å skjerme seg for solen kan bruke en sånn hatt.

Anonymkode: 38d1d...0da

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg kan, passer nesten alle typer hatter og luer.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg kan! Men jeg har ikke Borsalino-er da, bare billigere kopier. 

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2020 den 11.59, AnonymBruker skrev:

K42

Har du lyst har du lov.  Jeg går ofte med diverse hatter/ caps, synes det kan være både stilig, kult og edgy (og så er det et stort pluss at jeg slipper å tenke på hvordan håret ser ut 😁)

Anonymkode: 7381a...00a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst har du lov.  Jeg går ofte med diverse hatter/ caps, synes det kan være både stilig, kult og edgy (og så er det et stort pluss at jeg slipper å tenke på hvordan håret ser ut 😁)

Anonymkode: 7381a...00a

jaa enig; en av grunnene til at jeg bruker caps er at jeg slipper å gjøre noe med håret😁og selv om jeg har passert 40 liker jeg caps. som regel tror folk jeg er i trettiårene; must be my caps😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...