Gå til innhold

jakten på kjærligheten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Enslige bønder får lyskasteren på seg i disse tider da jakten på kjærligheten igjen går sin gang på TV, denne gang intro for bøndene som ser etter kvinne å bli glad i. 

Hvilke kvinner er det som vil ha filmkamera etter seg for å flørte. Og ikke bare det, men kvinner i hundre talls går hengslene løs for å skrive for hånd i et forsøk for å bli valgt en person han velger fra  "bunken".

Anonymkode: 9eb6a...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville aldri ha gjort det. Men jeg er en håpløs kvinne som skriver på Kg når jeg heller burde sove 🙄

Anonymkode: 2e668...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ikke? Årets bønder virket som utrolig bra folk! 👏🏼 Det verste som skje er at man ikke blir valgt 

Anonymkode: 3e256...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt frivillig for alle de impliserte og det er neppe noen som ikke vet at det medfører eksponering i stor stil.
Jeg så på introduksjonen og skal følge med videre i år også. Selv om jeg aldri kunne ha gjort dette selv, er det litt
artig å følge med på hva som skjer. Håper det blir noen skikkelige par som varer i år også. :) Lykke til alle sammen! 

Anonymkode: 27233...a43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare unge folk med i år? Synes denne sesongen ser skuffende ut. 

Anonymkode: 2b72b...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 4/22/2020 at 11:40 PM, AnonymBruker said:

Enslige bønder får lyskasteren på seg i disse tider da jakten på kjærligheten igjen går sin gang på TV, denne gang intro for bøndene som ser etter kvinne å bli glad i. 

Hvilke kvinner er det som vil ha filmkamera etter seg for å flørte. Og ikke bare det, men kvinner i hundre talls går hengslene løs for å skrive for hånd i et forsøk for å bli valgt en person han velger fra  "bunken".

Anonymkode: 9eb6a...0cf

Det er fire menn og to kvinner blant disse bøndene.

Virket til å være flotte folk alle seks. Jeg skal definitivt følge med.

Anonymkode: 317de...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...