AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Del Skrevet 22. april 2020 Enslige bønder får lyskasteren på seg i disse tider da jakten på kjærligheten igjen går sin gang på TV, denne gang intro for bøndene som ser etter kvinne å bli glad i. Hvilke kvinner er det som vil ha filmkamera etter seg for å flørte. Og ikke bare det, men kvinner i hundre talls går hengslene løs for å skrive for hånd i et forsøk for å bli valgt en person han velger fra "bunken". Anonymkode: 9eb6a...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #2 Del Skrevet 23. april 2020 Ville aldri ha gjort det. Men jeg er en håpløs kvinne som skriver på Kg når jeg heller burde sove 🙄 Anonymkode: 2e668...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Del Skrevet 26. april 2020 Hvorfor ikke? Årets bønder virket som utrolig bra folk! 👏🏼 Det verste som skje er at man ikke blir valgt Anonymkode: 3e256...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Del Skrevet 26. april 2020 Det er jo helt frivillig for alle de impliserte og det er neppe noen som ikke vet at det medfører eksponering i stor stil. Jeg så på introduksjonen og skal følge med videre i år også. Selv om jeg aldri kunne ha gjort dette selv, er det litt artig å følge med på hva som skjer. Håper det blir noen skikkelige par som varer i år også. Lykke til alle sammen! Anonymkode: 27233...a43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Del Skrevet 26. april 2020 Bare unge folk med i år? Synes denne sesongen ser skuffende ut. Anonymkode: 2b72b...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Del Skrevet 26. april 2020 On 4/22/2020 at 11:40 PM, AnonymBruker said: Enslige bønder får lyskasteren på seg i disse tider da jakten på kjærligheten igjen går sin gang på TV, denne gang intro for bøndene som ser etter kvinne å bli glad i. Hvilke kvinner er det som vil ha filmkamera etter seg for å flørte. Og ikke bare det, men kvinner i hundre talls går hengslene løs for å skrive for hånd i et forsøk for å bli valgt en person han velger fra "bunken". Anonymkode: 9eb6a...0cf Det er fire menn og to kvinner blant disse bøndene. Virket til å være flotte folk alle seks. Jeg skal definitivt følge med. Anonymkode: 317de...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå