Gå til innhold

For en surving blant sykepleiere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Mange sykepleiere har master. Rett skal være rett.

Det tror jeg de fleste yrkesgrupper har? Veldig vanlig med master eller videreutdanninger nå om dagen. 

Anonymkode: 316d6...854

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg de fleste yrkesgrupper har? Veldig vanlig med master eller videreutdanninger nå om dagen. 

Anonymkode: 316d6...854

Ja, det er vanlig. Ts skrev at de bare har bachelor. De fleste sykepleiere jeg kjenner har master.

Skrevet

Hva faen er surving?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Mange sykepleiere har master. Rett skal være rett.

Mange barnehagelærere har master! Rett skal være rett.

Anonymkode: 6064f...6c1

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange barnehagelærere har master! Rett skal være rett.

Det har jeg ikke protestert mot. Det var du som var nedlatende om sykepleiernes utdanningsnivå. Jeg ville bare korrigere deg litt.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Sykepleierne har vært hjemme nå med full lønn på grunn av avlyste operasjoner. Mange eldre har dødd av korona, så hva gjør de egentlig på sykehjemmet? Også tror de at de er mer verdt enn de som har en bachelorgrad (for sykepleien er ganske enkel, en sånn tullebachelorgrad, man kan jo egentlig bare google for å lære sånn sykesøsterting).

Til info vet jeg ikke om noen sykepleiere som har gått hjemme med full lønn pga avlyste operasjoner, og jeg jobber på en operasjonsavdeling. Kreft og øh-kirurgi går for fult hos oss, siste uken har vi vært nesten på normalt nivå med operasjoner. De dagene det evt har vært for mye folk på jobb har disse hjulpet til på intensiv eller sengepost, ingen har gått hjemme med lønn.

Anonymkode: 21f54...85e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, Apocalypte said:

Det heter sutring, surving er ikke et norsk ord.

https://www.synonymordboka.no/no/?q=surve

greit at HI er et litt snålt innlegg, men ordet tror TS ikke feil av

Anonymkode: d46ef...247

AnonymBruker
Skrevet

Surving? Hva betyr det? Er det arabisk? Aldri hørt før. Trodde man skulle bruke norsk på dette forumet jeg. 

Anonymkode: 99d86...213

• Opprett ny...