Gå til innhold

For en surving blant sykepleiere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt på nett! Så utrolig problemfokuserte , og så mye klaging! Er det mulig! 
(..) 

Nå er det sykepleierne sin tur til å ta i et tak og gi ekstra av seg selv! Men det er kun surving over hvor umulig det er, og det er vanskelig for dem å ta pauser (..) 

Sykepleiere begynner å gå meg på nervene! 

Til helsefagarbeidere, vikarer og andre helsepersonell (ingen nevnt - ingen glemt) som omtrent ikke blir nevnt med et ord! TUSEN takk for den flotte jobben dere gjør! Hadde det ikke vært for dere så måtte faktisk disse sykepleierne ha jobba! Dere tar den tyngste delen av jobben, dere er på jobb, dere gjør rett og slett masse drittjobb uten å klage! Dere er fantastiske! 

Kjære sykepleiere: lær av kollegaene deres! Slutt å syt og slutt å hets andre yrkesgrupper! Selvom dere tror dere er verdensmestere så har dere faktisk «bare» en bachelor, som nesten resten av Norges befolkning! 

Anonymkode: 316d6...854

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så snål du er 🙄

Anonymkode: 25bf7...e01

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så snål du er 🙄

Anonymkode: 25bf7...e01

• Liker 8
Skrevet

Vil nå si det er litt surving på deg også!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En bruker som har lært seg et nytt ord som ingen andre anvender. 

Anonymkode: 02537...152

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat det.

Anonymkode: 2d02e...ad4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sutret. Det jeg derimot ser er ørten tråder på KG om hvor fæle vi sykepleiere er, heldigvis er ikke realiteten som på nett. 

Anonymkode: 5692e...5a4

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Mvh. hilsen en helsefagarbeider som ikke har forutsetninger for å forstå omfanget av arbeidet en sykepleier gjør? 

Anonymkode: 0f7a2...613

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt på nett! Så utrolig problemfokuserte , og så mye klaging! Er det mulig! 
(..) 

Nå er det sykepleierne sin tur til å ta i et tak og gi ekstra av seg selv! Men det er kun surving over hvor umulig det er, og det er vanskelig for dem å ta pauser (..) 

Til helsefagarbeidere, vikarer og andre helsepersonell (ingen nevnt - ingen glemt) som omtrent ikke blir nevnt med et ord! TUSEN takk for den flotte jobben dere gjør! Hadde det ikke vært for dere så måtte faktisk disse sykepleierne ha jobba! Dere tar den tyngste delen av jobben, dere er på jobb, dere gjør rett og slett masse drittjobb uten å klage! Dere er fantastiske! 

Kjære sykepleiere: lær av kollegaene deres! Slutt å syt og slutt å hets andre yrkesgrupper! Selvom dere tror dere er verdensmestere så har dere faktisk «bare» en bachelor, som nesten resten av Norges befolkning! 

Surving... Skriv ordentlig .. 

Anonymkode: 0304a...5e6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sutret. Det jeg derimot ser er ørten tråder på KG om hvor fæle vi sykepleiere er, heldigvis er ikke realiteten som på nett. 

Det er GARANTERT ikke virkeligheten. Takk for at du står på. 

Anonymkode: 02537...152

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Surving... Skriv ordentlig .. 

Anonymkode: 0304a...5e6

Skrevet

Jeg vil si at velferdsstaten har gjort de fleste av oss om til pingler. Derfor blir det så mye surving.

Dra til et U-land og bli kjent med folk der. Da får man et helt annet perspektiv både på verden og livet. Etter en slik tur kommer man ikke til å surve mer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok heller fler tråder om hvor fæle bhg ansatte er.. og gjenganger i de trådene er sykepleiere som hetser

• Liker 3
Skrevet

Det heter sutring, surving er ikke et norsk ord.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

All ære til alle helsearbeidere. Men vet du hva? Helsefagarbeidere og assistenter har null ansvar! De steller, koser og snakker med pasienten, etterpå er arbeidsdagen ferdig! (Neida, men for en spl føles det sånn). Vi har så uendelig mange tilleggsoppgaver i tillegg til stellet, og det er åpenbart at andre ikke skjønner omfanget av det. Skulle ønske jeg var hpl istedenfor spl. Jeg (nyutdannet) har 26k i lønn, mens mine hpl-kollegaer har 30-35k, jeg slapper _aldri_ av, mens de drikker kaffi og tar «velfortjente» pauser etter hvert stell på 1 person. Mine pauser er aldri lenger enn 20 minutt.

Anonymkode: dd076...596

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All ære til alle helsearbeidere. Men vet du hva? Helsefagarbeidere og assistenter har null ansvar! De steller, koser og snakker med pasienten, etterpå er arbeidsdagen ferdig! (Neida, men for en spl føles det sånn). Vi har så uendelig mange tilleggsoppgaver i tillegg til stellet, og det er åpenbart at andre ikke skjønner omfanget av det. Skulle ønske jeg var hpl istedenfor spl. Jeg (nyutdannet) har 26k i lønn, mens mine hpl-kollegaer har 30-35k, jeg slapper _aldri_ av, mens de drikker kaffi og tar «velfortjente» pauser etter hvert stell på 1 person. Mine pauser er aldri lenger enn 20 minutt.

Anonymkode: dd076...596

Troll

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen mangler i den setning. Beklager. Tror meningen kom fram.

Anonymkode: 115c3...fbc

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Apocalypte skrev:

Det heter sutring, surving er ikke et norsk ord.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(..) 

Kjeder du deg i kveld og har bestemt deg for å henge ut alle yrkesgruppene en for en. Først bhg ansatte og nå sykepleiere. Hva blir de neste?

Anonymkode: 59f5d...9fa

• Liker 1
  • Opprett ny...