AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hei. Jeg har ingen utdanning, er 30 år og vurderer nå å ta fagbrev. Jeg har fra tidligere gått studiespesialiserende, men jeg fullførte ikke alle 3 årene, men kan få godkjent generell studiekompetanse på grunnlag av 23/5 regelen. Men nå er det store spørsmålet. Hvilken jobb er lett å trives i? Jeg har prøvd å jobbe i butikk, renholder og bhg men ingen av disse yrkene var noe for meg. Jeg ønsker en jobb hvor jeg trives godt Lønn har egentlig ikke så mye å si. Har dere tips? Hvilken jobb har du som du trives godt i? Anonymkode: 5545f...81a
Snowbrigade Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Du må si litt mer. Hvorfor trivdes du ikke i hver av disse ganske forskjellige yrkene? Hva likte du evnt ved yrkene? Hva liker du å gjøre, er du praktisk anlagt, effektiv, nøyaktig, glad i å jobbe med mennesker, liker du å selge ting? Altså, hva slags type er du? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Ta yrkestest og snakk med studierådgiver Anonymkode: 881b9...c36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå