AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Jeg trives rett og slett ikke med å være varm og svett. Jeg liker ikke ikke å vise frem kroppen min og liker derfor ikke å gå i sommertøy. Jeg liker ikke svettelukt, som er merkbart fra også andre når det er varmt. Jeg liker heller ikke pollenallergi som følger med varmt vær. Jeg liker ikke å sove dårlig pga varm luft. Flere enn meg som ikke er spesielt glad i sommer?? Føler jeg er veldig alene.. Jeg trives mye bedre om våren eller høsten, når det er oppholdsvær og man kan ha vanlige klær og jakke på. Anonymkode: b5b45...6e7 8
moho Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Mine favorittårstider i rangert rekkefølge fra best til verst: høst, vinter, vår, sommer. Sommer er bare stress. Varmt, mye forventninger, sol døgnet rundt, plagsomme insekter. Jeg blomstrer virkelig på sensommeren i det jeg aner at høsten er nær. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Jeg liker 15-20 grader. Sandaler, singlet, skjørt og kjoler er ikke min greie. Anonymkode: b0452...98b 2
Minya Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Jeg tåler ikke varme selv. Har slitt hele livet med solstikk og heteslag, og det ble jaggu ikke noe bedre etter at jeg fikk fibromyalgi. Temperaturer mellom 12 og 22 funker helt fint, de høyeste temperaturene helst uten direkte sol. Jeg foretrekker høsten, når jeg kan bruke langermet genser uten å svette meg ihjel bare jeg ser ut vinduet, de der tropesommerene vi har hatt de siste årene kan du få billig av meg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Jeg liker best vår og høst, nydelige dager med sol og 5-6-7 grader. Det gir meg en skikkelig boost, trivsel og kos. Samme med noen skikkelige høststormer der det uler rundt husveggen, himmelen åpner seg og det pøser ned! Lyn og torden, elsker det! Liker jo sommer og sol så lenge det ikke blir for varmt, maks 22 grader hadde passet meg fint. Varme netter der en ikke får sove grunnet varmen er det verste. Anonymkode: 69dec...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Jeg liker ikke varmen. Eser ut og brenner opp. Skoene blir for små, jeg får vannblemmer fordi jeg svetter fra føttene, fingrene blir som pølser og det blir ubehagelig å holde f.eks. mobilen, jeg svetter mer under armene, får svetteutslett, håret blir frizzy og tungt, og får generelt dårlig samvittighet for å holde meg innendørs. 12-16 grader er perfekt temperatur for meg Anonymkode: 6f160...3d9 1
C8H10N4O2 Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Hvorfor er det legitimt å klage over regn, men ikke over varmen? "Men du må jo nyyyte varmen!" Nei, jeg nyter faktisk ikke å gå rundt med den sykdomsfølelse i kroppen som varme kan utløse for meg. Jeg foretrekker vår og høst. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Elsker grå regnværsdager 😄 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Jeg liker høsten best. Fra august og ut desember. Men etter en himla lang snø- og vindvinter her nordpå, må jeg si at for første gang på mange mange år ser jeg fram til sommer, sol, lys og godt vær. Varmen derimot håper jeg uteblir.... Anonymkode: ba052...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 Nei, du er ikke alene. I varmen er jeg innendørs med airconditionen på Anonymkode: 4b0fd...2b5
Hatsumomo Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 (endret) Jeg er likedan, hater å være varm og svett. Får helt fnatt. Jeg går faktisk aldri tur når det er sommer, men gjett om jeg går tur når det regner og blåser, LOVE IT. Jeg bor i feil del av landet, jeg hadde stortrivdes med snø nesten året rundt i Nord-Norge et sted. Maks 20 grader er det jeg takler, de gangen jeg har vært på ferie i land med 30 grader så har jeg vært helt uutholdelig å være med, jeg har vært sur hele tiden. (ifølge både familie og venner). Endret 22. april 2020 av Hatsumomo 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 Det er deilig slik det er nå. (på østlandet i hver fall). Varmt, men ikke for varmt. Anonymkode: 8c41f...748
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 Jeg hater varme. Enda verre blir det nå som nesten alt er forbudt og man må sitte inne. Anonymkode: 0b673...dc3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #14 Skrevet 22. april 2020 Er ikke glad i varme. Har ikke noe med kropp og klær å gjøre for meg, men jeg slutter å fungere hvis det er over 22 grader og vindstille. Blir det lummert og torden, så er jeg helt slått ut 🙂. Sover dårlig i varmen også. Foretrekker vår og høst 🙂. Veldig rart at man ikke har lov til å si det. Masse andre folk klager jo på kulde, og om man fryser kan man jo bare kle på seg 🙂 Anonymkode: f3d89...c17 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #15 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, Hatsumomo skrev: Jeg går faktisk aldri tur når det er sommer, men gjett om jeg går tur når det regner og blåser, LOVE IT. Haha, jeg er likens. Liker å gå tur i mørket når vinden pisker snøen i ansiktet. Når det er sol, sommer og midtnattsol holder jeg meg hjemme. Anonymkode: ba052...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #16 Skrevet 22. april 2020 Ah, så godt å høre det er flere! Og du som svarte først; jeg glemte de jævla insektene! 😡😂 Anonymkode: b5b45...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #17 Skrevet 22. april 2020 Her følte jeg meg hjemme 😄 Anonymkode: 1694e...510 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #18 Skrevet 22. april 2020 Hallo, jeg vil være med i klubben!! 😄 Jeg har uheldigvis giftet meg inn i en familie som elsker å slikke sol. De skjønner ikke mitt behov for skygge. Hater å måtte forklare og ikke bli forstått! I likhet med flere her liker jeg vår og høst best 😊 Anonymkode: faf82...a0b
Anonymburker Skrevet 22. april 2020 #19 Skrevet 22. april 2020 Heller for kaldt enn for varmt. Varme er slitsomt, og man kommer liksom aldri unna den. Om vinteren, og når det en sjelden gang er virkelig kaldt, kan man iallefall gå innendørs og varme seg. Det er lettere å varme seg enn det er å kjøle seg ned. Sommeren betyr for meg større risiko for migrene og andre typer hodepine. Det er et press om å være sosial og å være ute, samt at det gjør at vi som ikke har venner føler oss enda mer ensomme. Kalde, våte somre er jeg helt for! 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #20 Skrevet 23. april 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Ah, så godt å høre det er flere! Og du som svarte først; jeg glemte de jævla insektene! 😡😂 Anonymkode: b5b45...6e7 ... og måker! Jeg bor et godt stykke fra sjøen, men måkene de holder et leven mellom blokkene fra 03 om natta i timesvis. Så har vi noen asiater i nærheten her, som gir måkene mat! Er det mulig asså! Anonymkode: 69dec...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå