AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Kjenner jeg blir så frustrert! Hadde en ma (cytotec) for litt over to uker siden. I går tok jeg en EL-test for å se om jeg hadde hcg igjen og den ble heldigvis negativ. Tok en igjen i dag og da var den klart positiv. Måtte skynte meg å kjøpe graviditetstest og den var negativ. Derfor konkluderer jeg med at EL finner sted i disse dager. Skal vi seriøst ikke legge inn aksjer? Fikk anbefalt å vente 2-3 sykluser, men jeg bestemte meg for å vente 1. Nå føles det feil! Hva gjorde du? Og hva ble utfallet? Anonymkode: 37227...fc8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Merkelig hvor ulike beskjeder som gis. Jeg fikk konstatert MA i dag. Mannen spurte gynekologen om når vi kunne prøve igjen, det var bare å starte når jeg var ferdig med å blø etter Cytotec. Tidligere anbefalte de å vente en syklus, men det har de gått bort fra. Anonymkode: ce684...a29 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Jeg fikk samme beskjed som hun over, var bare å prøve igjen med en gang. Ble gravid tre mnd etter MA. Anonymkode: 5cf27...eff 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Jeg fikk påvist BO denne uken og tok Cytotec på tirsdag. Både gynekolog på Volvat og på Ullevål sykehus ba meg vente 1 syklus så man er sikker på at man får en helt frisk slimhinne. Jeg fikk beskjed at min BO kunne vært fordi jeg hadde 1 syklus etter mange års p-pille/minipillebruk. Frister veldig å kjøre rett på, men jeg vil følge det de sa så jeg er sikker på at kroppen og slimhinnen er klar for neste graviditet. Anonymkode: 5410e...6f7
Prelunia Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 (endret) Fikk beskjed om å vente 3 sykluser etter andre MA. Men hadde sex en gang uten kondom første syklusen etter og ble gravid. Nå sitter jeg med en baby på 6mnd. Ventet tre sykluser etter første MA, men mistet da og. Så jeg tror vel egentlig ikke det har noe å si , er vel mer for psyken. Endret 23. april 2020 av Prelunia 1
Lissygloss Skrevet 23. april 2020 #6 Skrevet 23. april 2020 Jeg ventet ikke, hadde MA og kirurgisk utskrapning 31/10. Ble gravid i slutten av nov, og er 25 uker på vei i dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå