Gå til innhold

kommer ikke av sexen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

altså får ikke til å komme verken når han fingrer, slikker eller penetrerer. Det eneste som funker er når jeg fingrer meg selv, han synes at det er greit og sir at han liker å se på. Har ikke hatt en annen partner før (mistet v-carden til han for 4 år siden). Vet ikke helt hva jeg kan gjøre fordi jeg selv liker sexen men føler at jeg ødelegger litt når jeg ikke kommer + føler meg litt "broken" siden får virkelig ingen form for nytelse av å bli slikket, jeg kan da vel ikke være den eneste?

Anonymkode: 24de7...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han kan sitte bak deg, så han kommer til på samme måte som deg? Hvis han da lærer bevegelsene, kan han variere senere, siden han kjenner the basics. Liker du ikke å bli slikket, så la være! Prøv igjen om noen måneder - hvis du har lyst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke tålmodig, og du klarer ikke slappe av fordi du skal skyndte deg å komme. Jeg hadde det på samme måte med mine ekskjærester. Men så fikk jeg en kjæreste som ELSKER å slikke meg (later i allefall som), og kunne holde på lett en time, kanskje to i starten 😅, da løsnet det for meg.. Jeg begynte å slappe av, og tenke "jaja, jeg har uansett en time eller to, ingen som forventer noe her med det første". Nå kommer jeg på 10 min. Alt sitter i hodet.

Anonymkode: 6e8c0...536

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva jeg kan gjøre fordi jeg selv liker sexen men føler at jeg ødelegger litt når jeg ikke kommer + føler meg litt "broken" siden får virkelig ingen form for nytelse av å bli slikket, jeg kan da vel ikke være den eneste?

Fortvil ikke, det er ikke noe som feiler deg, men det kan være noe grunnleggende forståelse som gjør at du har litt problemer🤔

Vet du hva? Det er såå mye som avgjør om du får orgasme eller ikke med partner, ikke tenk bare på at du gjør feil, feilen kan også sitte hos partneren din... En fin start på lesestoff er Klikk.no    eller Badgirlsbible.com 

Ellers så må jeg skryte litt av dine medsøstre her på KG-forummet som har egenerfaring🙄🤞

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener for jeg har vært der selv. Fordi jeg tror vi er mange, har skrevet om det her: https://fiolsex.net/wp/?p=662.

Det ironiske er at ønsket om å komme, kan hindre at jeg kommer. For meg hjalp det veldig å slappe av og bare nyte kosen. Ikke jage så masse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er "v-carden"? En spesiell type vibrator?

Anonymkode: f63ab...07f

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "v-carden"? En spesiell type vibrator?

Det er slang for virginity-card, altså hun mistet jomfrudommen. (Høres bedre ut på engelsk slang 😄 )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

80% av det som skjer/ikke skjer under sex er psykisk. Hvis du tenker på mens dere har sex er det MYE vanskeligere å komme, heller slapp av og snakk med han, så skjer det nok.

Hvis han bare penetrerer å du ikke kommer av det kan han jo fingre klitten? Mange som fysisk ikke klarer å få vaginal orgasme.

Men hvis det ikke skjer er det ikke verdens undergang, går ann å nyte sex uten å komme, bare pass på at han ikke føler seg «dårlig i senga» bare pga orgasmen.

Anonymkode: 800e5...394

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Fioljenta skrev:

Jeg skjønner veldig godt hva du mener for jeg har vært der selv. Fordi jeg tror vi er mange, har skrevet om det her: https://fiolsex.net/wp/?p=662.

Takk for tipset! Intressant lesing og mange gode tips, jeg ble faktisk mektig imponert av hjemmesiden din. Du har tydeligvis mye peiling i det du skriver og er flink med å beskrive ting på en lettfattelig måte...

Jeg er jo en som er meget opptatt av dette og har mye erfaring, men eg tenker vi blir aldri utlærd av seksuallivets mysterier. Det kan løse noen knuter med å lese og dele erfaring med andre...

Du har fått en fast følger på hjemmesiden din Fioljenta😊

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 24de7...2f9

Unnskyld TS for avsporingen, men jeg anbefaler deg å ta tur innom hjemmesiden til Fioljenta😊

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Takk for tipset! Intressant lesing og mange gode tips, jeg ble faktisk mektig imponert av hjemmesiden din. Du har tydeligvis mye peiling i det du skriver og er flink med å beskrive ting på en lettfattelig måte...

Tusen takk. Jeg er en sånn som liker å samle informasjon og gi det videre. Jeg har prøvd å lage den hjemmesiden jeg selv savnet. Akkurat som TS og mange andre her på KG, så var det så ufattelig mye jeg lurte på. Nå lurer jeg mindre, men vi har fortsatt mye å utforske. Det er jo litt kult. 🙂 

Ikke gi opp, TS!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Fioljenta said:

Tusen takk. Jeg er en sånn som liker å samle informasjon og gi det videre. Jeg har prøvd å lage den hjemmesiden jeg selv savnet. Akkurat som TS og mange andre her på KG, så var det så ufattelig mye jeg lurte på. Nå lurer jeg mindre, men vi har fortsatt mye å utforske. Det er jo litt kult. 🙂 

Ikke gi opp, TS!

Ja det var en fantastisk fin side. Jeg er mann til en som har hatt orgasmeutfordringer i alle år. Vi har vært sammen en liten stund og vi får det til stort sett hver gang, men det er tydelig at det sitter langt inne for henne og at det sitter i hodet. Jeg følger egentlig akkurat ditt mønster, passer på å være den beste mannen jeg kan være, bidrar i dagliglivet sånn at hun har minst mulig å bekymre seg over, erter henne og slikker og fingrer nesten komisk likt dine råd. Hun er så nære hver gang jeg leker med henne men så får hun tanken i hodet at hun "må" komme og da låser det seg. Men vi har en super dialog om det, sannheten er at det veldig likt for meg også. Om hun "pleier" meg kan jeg få samme blokkering. Uansett, dialog, åpenhet, fjerne fokuset på at orgasmen er det eneste målet så går det bra. Også kommer hun alltid når vi kombinerer ekte og batteridrevne varer...

Og hun leser din side nå...🙂

Anonymkode: 68c68...329

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt. Du kjenner kroppen din best så ikke rart at du klarer å få orgasme når du gjør det selv

Anonymkode: 43964...160

Skrevet
På 23.4.2020 den 5.10, Bamseklemmer skrev:

Du har fått en fast følger på hjemmesiden din Fioljenta😊

Unnskyld TS for avsporingen, men jeg anbefaler deg å ta tur innom hjemmesiden til Fioljenta😊

Roser er røde, fioler er blå, og ballene til Bamseklemmer likeså.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...