Gå til innhold

Savner å treffe venner!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Savner så mye å treffe venner. Får ikke møte kjæresten min da han er i kontakt med mange mennesker. Men jeg går hjemme nå. Kan jeg treffe min beste venninne? Jeg savner henne såååå mye!😔

Anonymkode: 6ce2e...09f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive at hun også går hjemme og er lite i kontakt med andre.

Skrevet

Man for jo treffe folk, må jo bare holde avstand.

• Liker 4
Skrevet

Like greit å telefonere da vel? Da kan en sitte helt inni øra på hverandre. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Besøk hverandre på terrassen og sitt 2 meter unna. Kos dere, le og tull! Se veninna di du. Kunne ønske noen savnet meg på den måten. 

Anonymkode: 5e158...f47

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Man for jo treffe folk, må jo bare holde avstand.

Ja, naturligvis, mange har nok misforstått poenget her. Jo færre som samles, jo mindre sannsynlig at noen er smittet, og skulle noen være det så smittes færre, derav grensen på fem.

Men er man i en risikogruppe er det forståelig om man er mer påpasselig.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Besøk hverandre på terrassen og sitt 2 meter unna. Kos dere, le og tull! Se veninna di du. Kunne ønske noen savnet meg på den måten. 

Anonymkode: 5e158...f47

Å, så fint sagt. Klem til deg😊

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive at hun også går hjemme og er lite i kontakt med andre.

Da ser jeg ikke noe problem med det, vi får lov til å ha en eller to lekevenner vi voksne også, og det er viktig med noe sosial kontakt, siden dette har vart lenge nå. De som både bor alene og har mista jobben må kunne tenke litt på psyken sin også. 

Jeg har ei venninne jeg treffer som normalt, inne og ute og med klemming, nå som de første 14 dagene er over. Hun jobber i helsevesenet og har familie, så hun kan teoretisk sett smitte meg, men jeg er frisk og rask, så jeg tar lett den lille risikoen fremfor å visne pga manglende kontakt med verden. Og siden jeg er permittert, og ikke treffer noen andre utgjør ikke jeg noen stor risiko for henne. Hadde vurdert det annerledes dersom jeg var i jobb, siden min jobb både er mennesker i risikogruppe, og det ville vært veldig høyt smittepress der, men det er jo også derfor det er stengt. Men hadde jeg vært i jobb hadde jo behovet mitt privat sosialisering også vært litt mindre. 

Anonymkode: 56130...a74

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ser jeg ikke noe problem med det, vi får lov til å ha en eller to lekevenner vi voksne også, og det er viktig med noe sosial kontakt, siden dette har vart lenge nå. De som både bor alene og har mista jobben må kunne tenke litt på psyken sin også. 

Jeg har ei venninne jeg treffer som normalt, inne og ute og med klemming, nå som de første 14 dagene er over. Hun jobber i helsevesenet og har familie, så hun kan teoretisk sett smitte meg, men jeg er frisk og rask, så jeg tar lett den lille risikoen fremfor å visne pga manglende kontakt med verden. Og siden jeg er permittert, og ikke treffer noen andre utgjør ikke jeg noen stor risiko for henne. Hadde vurdert det annerledes dersom jeg var i jobb, siden min jobb både er mennesker i risikogruppe, og det ville vært veldig høyt smittepress der, men det er jo også derfor det er stengt. Men hadde jeg vært i jobb hadde jo behovet mitt privat sosialisering også vært litt mindre. 

Anonymkode: 56130...a74

Så bra, er helt utsultet på sosial kontakt. Vil jo følge det som er reglene.🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du besøke venninnen din! All ære for at du har vært så streng som du har vært, men det har aldri vært en anbefaling å isolere seg helt.

Anonymkode: 8d345...461

• Liker 2
  • Opprett ny...