AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Har to valg i bedriften jeg er i. 1. Få fast jobb - en jobb jeg i utgangspunktet hater. Man kommer aldri i mål, noen er alltid misfornøyde. Tar jobben med meg hjem hver dag. Ok lønn. Ikke relevant for utdannelsen. 2. Et års vikariat i en jobb jeg stortrives i. Ingen mulighet for fast jobb etter dette, blir da uten jobb hvis ikke jeg har fått en annen. Litt lavere lønn enn i nr 1. Relevant for utdannelsen. Krevende og utfordrende tid i arbeidslivet generelt nå, samtidig er nok den første som mister jobben dersom det blir nedbemanning i alternativ 1. Noen råd? Anonymkode: 0e4ec...32d
Apekatten Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Jeg ville valgt vikariat. Det er viktig å trives i jobben sin, det har veldig mye å si! Vil du jobbe flere år i en jobb du hater? Alt løser seg. Du kan søke på andre jobber mens du har vikariat. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Ville valgt vikariatet. Dersom du hater jobb nr 1 så holder du ikke ut der lenger et år uansett. Så da kan du like godt velge vikariatet. Anonymkode: e4a98...247 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå