Gå til innhold

Dere som drikker pepi eller annen brus daglig.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker barna deres brus hver dag? Smugdrikker dere eller aksepterer barna det er voksenting?

Anonymkode: 32ef1...3f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar det i kaffekoppen og sier at mamma tar seg en kaffe. Drikker pepsi max. 

Anonymkode: 630fe...1ee

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Barna aksepterer at mannen drikker brus daglig. Har printa inn at det ikke er sunt, så det går fint. Jeg drikker ikke brus daglig, så hjelper nok det.

Anonymkode: d8836...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker pepsi max daglig og har sagt at det er den eneste brusen som er tillatt på hverdager. 😛 Sønnen min er ikke så glad i det, så det er sjelden han ber om det, drikker som regel heller vann. På lørdager får han "ordentlig" brus.

Hadde han likt det godt så hadde jeg nok begrenset meg eller holdt det til etter hans leggetid. Synes ikke det smaker så godt fra kaffekopp...

Anonymkode: f7b0e...608

AnonymBruker
Skrevet

Mine liker ikke brus så er det er ikke noe problem, men når de begynner å like det kommer jeg bare til å drikke brus etter de har lagt seg. Jeg drikker cola zero hver dag, men som regel bare om kvelden. 

Anonymkode: b0306...b11

AnonymBruker
Skrevet

Mine er så vant til å se leg drikke Pepsi max, at de ikke vil ha det selv. De vil heller ha cola, og da blir det i helgen eller når det skjer noe. De elsker brus, men siden jeg har sagt at pepsi er "utenfor vanlig brusdrikking", godtar de det - akkurat som om jeg drikker kaffe. Det var dog en periode det var vanskelig, men gikk over. Når det er sagt, ønsker og håper jeg at mine barn ikke blir avhengig som meg. 

Anonymkode: 377fe...d77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn drikker nesten bare vann.

Anonymkode: eb097...0bb

AnonymBruker
Skrevet

jeg og samboer drikker kola. Barna har smakt men de liker ingen brus, pga kulsyre. De drikker vann til middagen (det gjør vi også), ellers kan de drikke melk eller saft. 

Anonymkode: 0cc55...344

Gjest WhisperingWind
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar det i kaffekoppen og sier at mamma tar seg en kaffe. Drikker pepsi max. 

Anonymkode: 630fe...1ee

😂😂😂

Her drikker jeg ofte brus. Men ungen min drikker bare vann så det går helt fint 😅

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker pepsi max daglig og har sagt at det er den eneste brusen som er tillatt på hverdager. 😛 Sønnen min er ikke så glad i det, så det er sjelden han ber om det, drikker som regel heller vann. På lørdager får han "ordentlig" brus.

Hadde han likt det godt så hadde jeg nok begrenset meg eller holdt det til etter hans leggetid. Synes ikke det smaker så godt fra kaffekopp...

Anonymkode: f7b0e...608

Haha, smaker det annerledes når det drikkes fra kaffekopp?

Anonymkode: 51daa...216

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller ikke det smaker godt fra krus.

Anonymkode: ab685...4ce

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg liker heller ikke brus fra kopp 

Anonymkode: b0306...b11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...