AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #21 Skrevet 10. juni 2020 Avokado er veldig næringsrikt og en super råvare å innføre i kostholdet. 😊 Absolutt ikke "fetende", da det er hovedsakelig karbohydrater og ikke fett som gjør at man går opp i vekt. Uansett. Jeg liker heller ikke avokado, men å ha den i smoothie fungerer ypperlig. Den får en fin konsistens, og benytter kokosmelk og bær sammen med avokadoen. Kjenner ikke smaken.😊 Anonymkode: 66f1d...08a
Brunhilde Skrevet 10. juni 2020 #22 Skrevet 10. juni 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Selvsagt! Men jeg liker avocado og svaret var rettet mot et som sa at det ikke gjorde noe om man ikke likte det fordi det innholdt mye kalorier Anonymkode: e67bd...edd Jeg sjekket ikke ab-kode, var bare et innspill om alternativ. Jeg også liker avocado, det er kjempegodt til mye forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #23 Skrevet 10. juni 2020 Ikke spis det. Folk tørster, fordi planten krever så mye vann. I tillegg blir bønder drept av mafiaen, fordi de vil tjene penger på avocadoer. Jeg elsker avocado, men kommer ikke til å spise det. Anonymkode: d32c2...81f 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #24 Skrevet 11. juni 2020 16 timer siden, Brunhilde skrev: Jeg sjekket ikke ab-kode, var bare et innspill om alternativ. Jeg også liker avocado, det er kjempegodt til mye forskjellig. Null stress Anonymkode: e67bd...edd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #25 Skrevet 11. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke spis det. Folk tørster, fordi planten krever så mye vann. I tillegg blir bønder drept av mafiaen, fordi de vil tjene penger på avocadoer. Jeg elsker avocado, men kommer ikke til å spise det. Anonymkode: d32c2...81f Regner med at du ikke spiser kjøtt heller da Anonymkode: e67bd...edd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #26 Skrevet 11. juni 2020 Ingen grunn til å lære seg å like avokado, det er strengt tatt en "umoralsk" frukt. Tapper lokalområder for vann, er en brikke i kriger mellom kriminelle karteller, og flys fra den ene enden av verden til den andre. Verre enn å spise biff, etisk sett, så det er bare en fordel å ikke like den. Anonymkode: dac5f...a28 4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #27 Skrevet 11. juni 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen grunn til å lære seg å like avokado, det er strengt tatt en "umoralsk" frukt. Tapper lokalområder for vann, er en brikke i kriger mellom kriminelle karteller, og flys fra den ene enden av verden til den andre. Verre enn å spise biff, etisk sett, så det er bare en fordel å ikke like den. Anonymkode: dac5f...a28 Tull Anonymkode: e67bd...edd
jukkapalme Skrevet 11. juni 2020 #28 Skrevet 11. juni 2020 Hvorfor i huleste skal du spise avokado når du ikke liker det???
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #29 Skrevet 12. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen grunn til å lære seg å like avokado, det er strengt tatt en "umoralsk" frukt. Tapper lokalområder for vann, er en brikke i kriger mellom kriminelle karteller, og flys fra den ene enden av verden til den andre. Verre enn å spise biff, etisk sett, så det er bare en fordel å ikke like den. Anonymkode: dac5f...a28 https://www.google.no/amp/s/www.standard.co.uk/news/uk/revealed-the-enormous-carbon-footprint-linked-to-eating-avocado-a3591501.html%3famp But it is meat that has the largest environmental footprint. For every kilo of lamb consumed, a shocking 39.2kg of CO2 is emitted which is over 46 times larger than an average pack of avocados. Og kraftfôret til husdyrene fraktes også fra andre siden av jorda. Anonymkode: e67bd...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå