Gå til innhold

Liker ikke avokado

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avokado er veldig næringsrikt og en super råvare å innføre i kostholdet. 😊 Absolutt ikke "fetende", da det er hovedsakelig karbohydrater og ikke fett som gjør at man går opp i vekt. Uansett. Jeg liker heller ikke avokado, men å ha den i smoothie fungerer ypperlig. Den får en fin konsistens, og benytter kokosmelk og bær sammen med avokadoen. Kjenner ikke smaken.😊

Anonymkode: 66f1d...08a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Selvsagt! Men jeg liker avocado og svaret var rettet mot et som sa at det ikke gjorde noe om man ikke likte det fordi det innholdt mye kalorier 

Anonymkode: e67bd...edd

:) Jeg sjekket ikke ab-kode, var bare et innspill om alternativ.

Jeg også liker avocado, det er kjempegodt til mye forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spis det. Folk tørster, fordi planten krever så mye vann. I tillegg blir bønder drept av mafiaen, fordi de vil tjene penger på avocadoer. 

Jeg elsker avocado, men kommer ikke til å spise det. 

Anonymkode: d32c2...81f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Brunhilde skrev:

:) Jeg sjekket ikke ab-kode, var bare et innspill om alternativ.

Jeg også liker avocado, det er kjempegodt til mye forskjellig.

Null stress :)

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spis det. Folk tørster, fordi planten krever så mye vann. I tillegg blir bønder drept av mafiaen, fordi de vil tjene penger på avocadoer. 

Jeg elsker avocado, men kommer ikke til å spise det. 

Anonymkode: d32c2...81f

Regner med at du ikke spiser kjøtt heller da :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å lære seg å like avokado, det er strengt tatt en "umoralsk" frukt. Tapper lokalområder for vann, er en brikke i kriger mellom kriminelle karteller, og flys fra den ene enden av verden til den andre. Verre enn å spise biff, etisk sett, så det er bare en fordel å ikke like den.

Anonymkode: dac5f...a28

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunn til å lære seg å like avokado, det er strengt tatt en "umoralsk" frukt. Tapper lokalområder for vann, er en brikke i kriger mellom kriminelle karteller, og flys fra den ene enden av verden til den andre. Verre enn å spise biff, etisk sett, så det er bare en fordel å ikke like den.

Tull

Skrevet

Hvorfor i huleste skal du spise avokado når du ikke liker det??? 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.google.no/amp/s/www.standard.co.uk/news/uk/revealed-the-enormous-carbon-footprint-linked-to-eating-avocado-a3591501.html%3famp

But it is meat that has the largest environmental footprint. For every kilo of lamb consumed, a shocking 39.2kg of CO2 is emitted which is over 46 times larger than an average pack of avocados. 

Og kraftfôret til husdyrene fraktes også fra andre siden av jorda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...