Gå til innhold

Menn som ser på jenter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo alle sammen!

Jeg er en voksen mann som liker å lese dette forumet fordi jeg lærer veldig mye om hvordan det er å være kvinne og hva slags utfordringer kvinner har.

Nye perspektiver er kjempe nyttig og noe jeg setter stor pris på. Jeg har lært mye om hva kvinner liker og ikke liker, og det har vært veldig lærerikt. Jeg tror jeg har blitt et bedre menneske ved å lese alle deres tanker for å være helt ærlig. Takk til dere alle.

Det er i denne forbindelsen jeg vil fortelle dere om noen erfaringer jeg gjør meg daglig. Det er ofte jeg sitter på trikken på vei til jobb og glaner ut av vinduet mens jeg hører på musikk. Det er i slike stunder man blir litt hjernedød fordi man hører på en fantastisk sang og man sitter der og dagdrømmer. Det har dessverre hendt flere ganger at jeg sitter og glaner ut av vinduet også ser jeg rett i øynene til en eller annen vakker jente og hun ser raskt bort. Hun (du) er sikkert vant med at masse ekle pervo menn stirrer, men vær så snill vær klar over at veldig ofte så ser folk i alle retninger og det var en tilfeldighet at noen så på deg. Grunnen til at jeg lagde denne tråden er rett og slett fordi at i dag så jeg på en jente som var kanskje 18 år og hun så fort bort da våre øyne møttes, men våre øyne møttes kun ved en tilfeldighet.....fordi jeg så ut av vinduet på trikken. Hun tenkte sikker 'æsj gammel pervo' og det beklager jeg. Samtidig skjønner jeg det når man leser mange av trådene her på forumet og hva noen (noen, ikke mange) av mennene her skriver. 

Så kjære alle sammen, gi en tilfeldig mann 'the benefit of the doubt'.

Det var alt. 

Anonymkode: 10b9b...61b

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid hyggelig å møte et annet menneskes blikk så lenge det er vennlig :). Flørtende menn er også bare hyggelig.

Det eneste jeg reagerer på er menn som virker krenkende og truende.

Så bare fortsett å se på kvinner ❤. Jeg tror de fleste setter pris på å bli sett. Vi er ensomme nok som det er.

Anonymkode: ccd30...541

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Nå  er det  ingen hemlighet  at mange kvinner  ein  møter i kvardagen ofte   får  noen uskyldige  blikk rettet mot seg, og har lagt  merke til at  øynekontakt blir møtt m/ øyekontakt, og sender du eit smil så får ein ofte eit smil tilbake.  

Er ein person som trivest i gå  ute i fri natur, fjellet  og  kan virke som  den  i Norske fjellheimen  endrer  folk flest personlighet i forhold til om ein møter  same personen på gata også.     Mange kvinner som ein møter ute i naturen har nok forlengste oppdaget at det er ein samanheng mellom fysikk og kjemi.      Det pussige er at når ein møter på ein kvinne / kvinner  under fjelltur så møter ein dem med iet smil omkring munnvikene, og de seier hei, og ikkje uvanleg å utveksle noen ord ettersom ein har noen felles ints.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og kommer i denne situasjonen selv noen ganger. Ikke fordi man nødvendigvis prøver å stirre, men rett og slett er i egne tanker. Selv opplever jeg at jenter ofte kommer med ett stygt blikk uten at jeg selv kan skjønne helt hvorfor? Når jeg tenker meg om så skjønner jeg jo hva som nettopp skjedde. Haha. En ting jeg derimot ikke skjønner er at enkelte har ett behov for å uttrykke seg voldsomt til slike ting. Dette kan skje den beste og tror ikke du trenger å legge så mye i det. Jeg hadde nok skjønt at dette ikke var ment slik det kanskje kunne sett ut. Helt annen greie om noen intenst stirrer deg ned uten stopp ;p

Anonymkode: f96a9...826

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det definitivt er en aldersgrense på det å nistirre på unge jenter. Jeg selv synes det er ubehagelig når eldre menn gjør dette mot meg. Jeg har derimot ingen problem med at jevnaldrende eller yngre menn viser interesse. Men må innrømme at jeg kan blir direkte forbanna inni meg om en eldre mann gjør det og ikke skjønner at det ikke er innafor. For meg er det hvertfall ikke det. 

Anonymkode: 6b954...dc0

Skrevet

Sånn er det bare med noen mennesker; de er veldig innbilske og tror at alt handler om dem.

Det er ekstremt stor forskjell på å bli ferska i å glane på pupper, enn at man får øyekontakt. Hvis noen blir forbanna av det, så er de isåfall veldig paranoide.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det definitivt er en aldersgrense på det å nistirre på unge jenter. Jeg selv synes det er ubehagelig når eldre menn gjør dette mot meg. Jeg har derimot ingen problem med at jevnaldrende eller yngre menn viser interesse. Men må innrømme at jeg kan blir direkte forbanna inni meg om en eldre mann gjør det og ikke skjønner at det ikke er innafor. For meg er det hvertfall ikke det. 

Vel, hva skal du gjøre da? Anmelde han for å se på deg?

Kvinner må skjønne at menn er menn, enten de er 20 eller 60. Øynene deres dras mot kvinnelige former, enten de vil det eller ei. Et tips for å unngå dette kan jo være å ikke eksponere for mye hud, f.eks. 

Går man lettkledd, er konsekvensene at menn vil se på deg. Ingen kan anmelde noen eller ei heller bli forbanna på menneskelige instinkter.

De aller fleste menn vil ikke nistirre heller. De fleste er såpass høflige at de kaster korte blikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det egentlig noe? Man gjør ikke noe galt ved å bare se. 

Anonymkode: ce44d...7e5

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Expandable86 skrev:

Vel, hva skal du gjøre da? Anmelde han for å se på deg?

Kvinner må skjønne at menn er menn, enten de er 20 eller 60. Øynene deres dras mot kvinnelige former, enten de vil det eller ei. Et tips for å unngå dette kan jo være å ikke eksponere for mye hud, f.eks. 

Går man lettkledd, er konsekvensene at menn vil se på deg. Ingen kan anmelde noen eller ei heller bli forbanna på menneskelige instinkter.

De aller fleste menn vil ikke nistirre heller. De fleste er såpass høflige at de kaster korte blikk.

Nei, men nå ble jeg spurt om hva jeg mente og da svare jeg, hissigpropp.

Jeg går ikke veldig lettkledd heller, og jeg ville aldri anmeldt (som om noen gjør det) men det kan hende jeg hadde slengt et stygt blikk tilbake om det ble for slitsomt. De fleste er ikke plagsomme, men jeg jobba med en fyr som var det. Han var unaturlig gammel til å jobbe der (70+) og han trodde det var helt ok å glane og prøve å ta på meg så mye som. mulig. Jeg begynte å bøye meg selv i helt unaturlige retninger for at han ikke skulle gjøre det, og alle rundt oss skjønte greia. Så da følte han seg klein og slutta med det 😅

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på å se, stirre og regelrett glo. Man skal slippe å føle det ubehagelig å gå i normale klær og også bikini på badestrender. Mannen burde selv vite om han stirrer eller glor på en måte som kan føles ubehagelig 😉

Anonymkode: a4531...dc5

Skrevet

Mange av oss kan kjenne oss igjen at vi er i våre egne tanker og så har vi sett åndsfraværende på en person uten å mene det, det kunne like gjerne ha vært en bil eller en lyktestolpe. Det jeg ikke skjønner hvis dette skal være så tilfeldig som du skal ha det til er at det stadig vekk er en vakker jente på 18 som du ser på. Da høres det ikke spesielt tilfeldig ut lenger.

Du får bære over med meg hvis jeg har misforstått deg.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid hyggelig å møte et annet menneskes blikk så lenge det er vennlig :). Flørtende menn er også bare hyggelig.

Det eneste jeg reagerer på er menn som virker krenkende og truende.

Så bare fortsett å se på kvinner ❤. Jeg tror de fleste setter pris på å bli sett. Vi er ensomme nok som det er.

Anonymkode: ccd30...541

Helt enig i det du skriver, som jeg tenker at ekstroverte har lettere for å ha øyekontakt og kanskje søkende for å være sosial, noen liker faktisk å smile for å få andre til å smile. For meg er et smil til fremmede på byen gått godt likt, får jo som regel et smil tilbake... da føler jeg lykke for å se andre har det bra😊 Jeg er en mann som ofte smiler og noen ganger bruker humor med damer i 60 årene og opp, jeg hjelper hun eldre dama på butikken som trenger hjelp, og reiser meg for dem på bussen. Det skal bare så ufattelig lite til og glede andre. Jeg ser også på yngre damer, men jeg bruker aldri en seksuell tone🙄

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener det bør vera aldersbetinget å  kunne sjå på hverandre. ?     Er det det da slik at om en ung jente entrer en cene eller du ser henne på TV  eller andre samanhenger  så skal eldre menn måtte ha  bind for øynene. ?

Hvorfor bruker jenter/ kvinner igjennomsnittleg dobbel så lang tid  foran speilet på badet, og har  flere  velfylte hylleplasser m/ parafymer etc. ?      Hvorfor er klesgarderoben hos de fleste jenter/ kvinner langt fyldigere en hos menn/ gutter ?     Hvorfor er det fleste jenter / kvinner som foretar kroppsfiksering skjønnhetspleie ?       Kan det tenkes at kvinner flest er langt mer opptatt attraktivitet, og utseende en me

Ditt innlegg har preg av ein undertone av irritasjon og forbannelse, og kanskje hatt du kunne trengt deg en time eller flere hos en psykolog så du kunne "få ut" litt agresjon.    Kanskje er det noen underliggende som gjør at det har bygd seg opp en slik holdning overfor eldre menn slik du gjir utrykk for.

Mange kvinner ser på mange ukjente menn som potensielle voldtektsforbrytere, og mange menn kan ofte føle seg misstenkeleggjort.    Noen menn (også kvinner) begår sexuelle overgrep, og noen menn kan voldta,  men du finner ikkje eldre menn blandt dem.

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...