AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #21 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, BraNok skrev: Nå har det ordnet seg med skyss likevel, så da er jo det greit 😊 Men gruer meg veldig! Godt det ordna seg. Du får som regel morfin hvis du har vondt så bak rattet har ingen og gjøre. Det går fint. Jeg har tatt lapraskopi sjøl. ble sykemeldt 1 uke den gang. De aller fleste er nervøs før en operasjon. Anonymkode: da537...91b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #22 Skrevet 25. april 2020 Gikk fint. Kikkhull her, appensinstr cyste inni den ene eggstokken (endometriose). Var tilbake på jobb etter en uke, følte meg bra etter to uker. Begynte å trene etter 5-6 uker, men kunne fint gå turer osv før det. Det kommer til å få fint:) Anonymkode: 7bdee...a3e
BraNok Skrevet 25. april 2020 Forfatter #23 Skrevet 25. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gikk fint. Kikkhull her, appensinstr cyste inni den ene eggstokken (endometriose). Var tilbake på jobb etter en uke, følte meg bra etter to uker. Begynte å trene etter 5-6 uker, men kunne fint gå turer osv før det. Det kommer til å få fint:) Anonymkode: 7bdee...a3e Takk 😊 Var du innlagt lenge?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #24 Skrevet 26. april 2020 21 timer siden, BraNok skrev: Takk 😊 Var du innlagt lenge? Var innlagt over natta på pasienthotellet siden jeg reiste langt, men ble skrevet ut fra oppvåkning 2-3 timer etter operasjonen. Måtte klare å tisse først, drikk mye vann sier jeg bare Klarte fint å sitte 4-5 timer i bilen hjem dagen etter (kjørte ikke selv). Hadde jeg bodd nærmere sykehuset hadde jeg blitt sendt hjem samme dag. Anonymkode: 7bdee...a3e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #25 Skrevet 26. april 2020 Jeg fjernet cyster på eggstokkene som rommet 5L ... og kjente til ingen plager eller symptomer i heele livet inntill folk begynte å tro jeg var gravid... sykt.. heldigvis var det godartet, så jeg har det bra Anonymkode: 2bbba...9ed
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #26 Skrevet 27. april 2020 På 25.4.2020 den 11.09, BraNok skrev: Nå har det ordnet seg med skyss likevel, så da er jo det greit 😊 Men gruer meg veldig! Godt det ordent seg. Men om du skulle være i en lignende situasjonen en annen gang, og evt. andre som kommer her for å se etter svar, så har du rett på pasientreiser. Jeg har vært gjennom dagkirurgi under narkose før, og da fikk jeg streng beskjed om at jeg ikke kan kjøre selv. Jeg kan ikke ta buss ol. alene. Så da ble det til at de på sykehuset bestillte psientreiser mens jeg lå op oppvåkning. Anonymkode: e9343...c2c
BraNok Skrevet 29. april 2020 Forfatter #27 Skrevet 29. april 2020 Operert i går, hjemme igjen i dag. Støl i magen og luftsmerter i bøtter og spann! Men nå er det gjort 👍😊 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå