Gå til innhold

Cyste på eggstokk - operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, BraNok skrev:

Nå har det ordnet seg med skyss likevel, så da er jo det greit 😊

Men gruer meg veldig! 

Godt det ordna seg. Du får som regel morfin hvis du har vondt så bak rattet har ingen og gjøre. Det går fint. Jeg har tatt lapraskopi sjøl. ble sykemeldt 1 uke den gang. De aller fleste er nervøs før en operasjon. 

Anonymkode: da537...91b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk fint. Kikkhull her, appensinstr cyste inni den ene eggstokken (endometriose).

Var tilbake på jobb etter en uke, følte meg bra etter to uker. Begynte å trene etter 5-6 uker, men kunne fint gå turer osv før det. Det kommer til å få fint:)

Anonymkode: 7bdee...a3e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fint. Kikkhull her, appensinstr cyste inni den ene eggstokken (endometriose).

Var tilbake på jobb etter en uke, følte meg bra etter to uker. Begynte å trene etter 5-6 uker, men kunne fint gå turer osv før det. Det kommer til å få fint:)

Takk 😊 

Var du innlagt lenge? 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, BraNok skrev:

Takk 😊 

Var du innlagt lenge? 

Var innlagt over natta på pasienthotellet siden jeg reiste langt, men ble skrevet ut fra oppvåkning 2-3 timer etter operasjonen. Måtte klare å tisse først, drikk mye vann sier jeg bare :)

Klarte fint å sitte 4-5 timer i bilen hjem dagen etter (kjørte ikke selv). Hadde jeg bodd nærmere sykehuset hadde jeg blitt sendt hjem samme dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet cyster på eggstokkene som rommet 5L ... og kjente til ingen plager eller symptomer i heele livet inntill folk begynte å tro jeg var gravid... sykt.. 

heldigvis var det godartet, så jeg har det bra

Anonymkode: 2bbba...9ed

AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2020 den 11.09, BraNok skrev:

Nå har det ordnet seg med skyss likevel, så da er jo det greit 😊

Men gruer meg veldig! 

Godt det ordent seg. Men om du skulle være i en lignende situasjonen en annen gang, og evt. andre som kommer her for å se etter svar, så har du rett på pasientreiser. Jeg har vært gjennom dagkirurgi under narkose før, og da fikk jeg streng beskjed om at jeg ikke kan kjøre selv. Jeg kan ikke ta buss ol. alene. Så da ble det til at de på sykehuset bestillte psientreiser mens jeg lå op oppvåkning.

Anonymkode: e9343...c2c

Skrevet

Operert i går, hjemme igjen i dag. Støl i magen og luftsmerter i bøtter og spann! Men nå er det gjort 👍😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...