AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hei, har slitt med flass i en ukes tid nå, prøvd alt av sjampoer egenltig, men ingen virker å hjelpe. Uansett, problemet er at jeg har MYE flass, og merket nå at det er et hvitt belegg øverst i pannen ved hårfestet i midten. Når jeg tar på det hvite belegget så renner deg flass ut. Hva er det fornoe? Anonymkode: b792d...2fb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Sjekk bilde. Hva er det? Eksem? Flass? Er mann forresten. Anonymkode: b792d...2fb
Forundret.. Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Prøv å vask håret med babyshampo en ukes tid, det hjelper på meg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 10 minutter siden, Forundret.. skrev: Prøv å vask håret med babyshampo en ukes tid, det hjelper på meg. Har du link til en? Anonymkode: b792d...2fb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Men det hvite der ligner vel mer på eksem? Eller er det flass? Anonymkode: b792d...2fb
Eplen Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Jeg hadde veldig mye flass i hodebunnen og jeg var kjempe rød bak i hodebunnen. Jeg prøvde alt av shampoo mot flass men tilslutt så gikk jeg til legen, og da fikk jeg beskjed at jeg har hodebunnspsoriasis. Jeg fikk resept på flytende Betnovat som jeg skulle smøre i hodebunnen i 14 dager. Til slutt så gikk det bort. Så mitt råd er å gå til legen.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Eplen skrev: Jeg hadde veldig mye flass i hodebunnen og jeg var kjempe rød bak i hodebunnen. Jeg prøvde alt av shampoo mot flass men tilslutt så gikk jeg til legen, og da fikk jeg beskjed at jeg har hodebunnspsoriasis. Jeg fikk resept på flytende Betnovat som jeg skulle smøre i hodebunnen i 14 dager. Til slutt så gikk det bort. Så mitt råd er å gå til legen. Oj såpass ja! Men kan man sjekke selv om man e rrød bak i hodebunnen? Anonymkode: b792d...2fb
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Slutt med shampoo en stund. Bruk eventuelt kun balsam ytterst på håret. Men strengt tatt ikke nødvendig det heller. F>ikser i såfall hodebunn som ikke har nok oljer. ( noe hårsekkene lager selv, men vi vasker av med shampo) Anonymkode: c61c9...5aa
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt med shampoo en stund. Bruk eventuelt kun balsam ytterst på håret. Men strengt tatt ikke nødvendig det heller. F>ikser i såfall hodebunn som ikke har nok oljer. ( noe hårsekkene lager selv, men vi vasker av med shampo) Anonymkode: c61c9...5aa Har ikke brukt shampoo siste 3-4 dagene, men hjelper nada. Kommer nesten bare mer. Kanskje jeg bør dra innom apoteket imorra, vise dem hodebunnen og spørre om dem vet om noen bra pordukter? Anonymkode: b792d...2fb
Eplen Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj såpass ja! Men kan man sjekke selv om man e rrød bak i hodebunnen? Anonymkode: b792d...2fb 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke brukt shampoo siste 3-4 dagene, men hjelper nada. Kommer nesten bare mer. Kanskje jeg bør dra innom apoteket imorra, vise dem hodebunnen og spørre om dem vet om noen bra pordukter? Anonymkode: b792d...2fb I disse tider så tror jeg ikke at de som jobber på apoteket kommer til å se på hodebunnen din. Dra til legen så får du bedre svar enn det du hadde fått på apoteket eller på KG. Du kan få noen i familien din til å se bak i hodebunnen. Moren min løftet håret mitt og så bak. Jeg dro til legen etter det. Anbefaler virkelig å dra til legen.
Blingblingtahei Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Dra på apoteket og kjøp fungural sjampo og følg bruksanvisning på flasken. Dette ser ut som seboreisk eksem.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 13 timer siden, Blingblingtahei skrev: Dra på apoteket og kjøp fungural sjampo og følg bruksanvisning på flasken. Dette ser ut som seboreisk eksem. Av en eller annen grunn når jeg tar på shampoo i håret ved hodebunnen, så føles det ut som jeg peller av frø fra håret? Kommer sånne bittesmå brune greier ut fra håret. Anonymkode: b792d...2fb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 20.41, AnonymBruker skrev: Har ikke brukt shampoo siste 3-4 dagene, men hjelper nada. Kommer nesten bare mer. Kanskje jeg bør dra innom apoteket imorra, vise dem hodebunnen og spørre om dem vet om noen bra pordukter? Anonymkode: b792d...2fb Det tar er enn 3 dagef, 3 uker så er du der. Anonymkode: c61c9...5aa
iskremm Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 (endret) Sant. Endret 23. april 2020 av iskremm
iskremm Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 (endret) Dobbel. Endret 23. april 2020 av iskremm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå