AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Mannen har sluttet å shave.. å han har bare latt skjegget vokse VILT.. Alle vi møter kommenterer det også.. fler har "tips" om hårtrimmer for å frisere litt.. og jeg er sååå enig .. Han ser mye eldre ut enn han er også.. skikkelig ustelt.. Er det slemt å gi han en "gave" på barberingssjappa i byen? Det er heldigvis 2 uker til bursdagen hans Så muligheten er jo der.. Han har aldri spart til skjegg før så tror kanskje han liker det og det er helt greit, det har sett bra ut helt til nå de siste ukene, så jeg vil si han kler det å.. bare frisert litt🙃 Bør han bare få ha det som han vil? Anonymkode: 37eb3...233
Forundret.. Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Og, ja. Selvfølgelig så må han få ha det som han vil. Men kjøper du en skjeggtrimmer så finner han kanskje ut at han vil trimme det.
Krakilsk Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Jeg synes barber shop er en flott gave, da kan de jo vise han hvordan style og ta vare på skjegget. For de skjeggete mennene jeg kjenner så virker det som skjegg nærmest er en hobby, og de elsker å gå på barber shops (eller gubbespa, da, som de kaller det) 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Du må gjerne gi ham det, men ikke til bursdagen. En bursdagsgave skal ikke føles som kritikk, men kun som noe fint Anonymkode: ef6f1...eab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå