AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Del Skrevet 22. april 2020 Hei! Jeg har nylig blitt sammen med en fyr.. Det jeg lurer på er om det er normalt med sperm som er tyntflytende og nærmest smakløs? Jeg merker at det skjer noe når jeg suger han, men jeg syns det smaker så lite og er så tynt at jeg nesten lurer på om det er mitt eget spytt 😅 Er sannsynligheten stor for dårlig sædkvalitet eller er det mest sannsynlig ikke noe å tenke på? Anonymkode: 8c4de...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Del Skrevet 22. april 2020 Det du kjenner i munnen har ingenting med sædkvalitet og reproduksjonsevne å gjøre. Smak og konsistens går også litt i bølger, etter kosthold og aktivitet. Anonymkode: cf393...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Del Skrevet 22. april 2020 Sånn er typen min også. Det er jo så digg å svelge 😍 Anonymkode: 0ed9d...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Del Skrevet 22. april 2020 Ts her. Ah, godt å høre! Da tenker jeg ikke noe mer på det 😄 Anonymkode: 8c4de...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 23. april 2020 #5 Del Skrevet 23. april 2020 I alle fall to ting: alder og hvor mye aktivitet. Hvis han er ganske ung, så kan sæden være tynn bare fordi han er ung. Det har egentlig ikke med kvalitet å gjøre. Aktivitet: uansett potens, så er det slik at det tar litt tid å produsere, så hvis han skal komme "skikkelig" og "sprute litervis" (altså ca ei drøy spiseskje) så skjer ikke det hvis han kommer seks ganger hver dag. Så et erkedumt spørsmål: Du er forresten sikker på at der som skjer er at han virkelig kommer, at det ikke bare er forsatsen du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #6 Del Skrevet 23. april 2020 Høres ut som pre-cum Anonymkode: 3d04a...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #7 Del Skrevet 23. april 2020 Ville for øvrig dumpet han. Anonymkode: 3d04a...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #8 Del Skrevet 23. april 2020 Så deilig da. Jeg er ikke superglad i saltsmaken. Anonymkode: de918...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå