AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hun tenner på det, og jeg tenner på det. Det er ikke nok for meg at hun forlater huset, og så kommer hjem flere timer senere for så å fortelle om opplevelsen. Jeg vil gjerne ha litt oppdatering underveis. F.eks at hun nå har møtt en mann. Nå prater de sammen. Nå er hun invitert hjem. Nå tar de seg noen drinker hjemme. Nå blir de mer intim. Osv. Jeg trenger naturligvis ikke oppdatering under selve sexen. Men noe jeg tror ville vær veldig opphissende, er om hun hadde ringt meg, og lagt telefonen stå på høyttaler, slik at jeg kunne hørt henne nyte sexen. Hva er sjansen for at hun får lov til å gjør akkurat dette? Hun må da nødvendigvis fortelle at hun har kjæreste, men at hun gjør det fordi vi begge tenner på akkurat dette. Så, sannsynligheten for hun finner seg en ons på byen = ganske stor Sannsynligheten for at det blir sex etter at hun forteller at hun har kjæreste, og vi begge tenner på at hun har sex med andre = ? Sannsynligheten for at hun får lov til å legge telefonen på høyttaler mens hun har sex = ? Anonymkode: e9a4b...6e6 1
Nuith Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Er hun pen, er sannsynligheten stor for alt sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun tenner på det, og jeg tenner på det. Det er ikke nok for meg at hun forlater huset, og så kommer hjem flere timer senere for så å fortelle om opplevelsen. Jeg vil gjerne ha litt oppdatering underveis. F.eks at hun nå har møtt en mann. Nå prater de sammen. Nå er hun invitert hjem. Nå tar de seg noen drinker hjemme. Nå blir de mer intim. Osv. Jeg trenger naturligvis ikke oppdatering under selve sexen. Men noe jeg tror ville vær veldig opphissende, er om hun hadde ringt meg, og lagt telefonen stå på høyttaler, slik at jeg kunne hørt henne nyte sexen. Hva er sjansen for at hun får lov til å gjør akkurat dette? Hun må da nødvendigvis fortelle at hun har kjæreste, men at hun gjør det fordi vi begge tenner på akkurat dette. Så, sannsynligheten for hun finner seg en ons på byen = ganske stor Sannsynligheten for at det blir sex etter at hun forteller at hun har kjæreste, og vi begge tenner på at hun har sex med andre = ? Sannsynligheten for at hun får lov til å legge telefonen på høyttaler mens hun har sex = ? Anonymkode: e9a4b...6e6 Hvorfor i all verden skulle hun sette telefonen på høyttaler? Skulle du komme med råd og vink til dem under akten? Anonymkode: 1fdca...580 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skulle hun sette telefonen på høyttaler? Skulle du komme med råd og vink til dem under akten? Anonymkode: 1fdca...580 TS her: Sånn at jeg kunne høre at hun nyte det... (det står jo der) Alternative er live streaming, men her er vel muligheten neppe så stor... Anonymkode: e9a4b...6e6 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Sannsynligheten for at menn går med på dette, er stor
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun tenner på det, og jeg tenner på det. Det er ikke nok for meg at hun forlater huset, og så kommer hjem flere timer senere for så å fortelle om opplevelsen. Jeg vil gjerne ha litt oppdatering underveis. F.eks at hun nå har møtt en mann. Nå prater de sammen. Nå er hun invitert hjem. Nå tar de seg noen drinker hjemme. Nå blir de mer intim. Osv. Jeg trenger naturligvis ikke oppdatering under selve sexen. Men noe jeg tror ville vær veldig opphissende, er om hun hadde ringt meg, og lagt telefonen stå på høyttaler, slik at jeg kunne hørt henne nyte sexen. Hva er sjansen for at hun får lov til å gjør akkurat dette? Hun må da nødvendigvis fortelle at hun har kjæreste, men at hun gjør det fordi vi begge tenner på akkurat dette. Så, sannsynligheten for hun finner seg en ons på byen = ganske stor Sannsynligheten for at det blir sex etter at hun forteller at hun har kjæreste, og vi begge tenner på at hun har sex med andre = ? Sannsynligheten for at hun får lov til å legge telefonen på høyttaler mens hun har sex = ? Anonymkode: e9a4b...6e6 WOW 😍. Så heldig du er at dere begge tenner på dette. Jeg tenner veldig på dette, men min attraktive kone synes jeg er gal som nevner dette. Hun har mange "følgere" på SoMe som gjerne vil ha sex med henne, men hun avviser dessverre alle slike forslag. Jeg ville gjerne helst vært tilstede, men også oppdateringer underveis hadde vært spennende og tennende. Dette kan kalles cuckold-fetish og det finnes en norsk side for akkurat dette. Her er det mange godt utstyrte "bulls" som gjerne står til rådighet. Det burde slett ikke være noe problem å få dette til. Siden www.cuckold.no har for tiden problemer og er veldig treg, men ha litt tålmodighet så laster den inn. Mange sexhistorier og bilder. Lykke til og oppdater oss GJERNE på hvordan dette går. Disse "bullene" vet hva dette går ut på og sender gjerne bilder til deg underveis, eller lar deg være tilstede. Anonymkode: 95ff2...181 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Tror ikke det er vanskelig å få gjennomført det der. La fyren sende Snap, eller bilder underveis, med hennes telefon. Anonymkode: 71722...f06
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Det er ikke vanskelig å få til om kvinnen ønsker. Det er plenty med menn som syns det er gøyalt å høvle over en annen manns kone og sende bilder, videoer under sexen også. Anonymkode: d15bb...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Jeg og min kone har gjort det med meg tilstede. Altså at hun har hatt sex med en annen mann. Men hun nekter å gjøre det uten at jeg er til stede, selv om jeg gir henne lov. Og det har noe med trygghet og slikt og gjøre, så det må jeg bare respektere. Anonymkode: 031fa...634 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: WOW 😍. Så heldig du er at dere begge tenner på dette. Jeg tenner veldig på dette, men min attraktive kone synes jeg er gal som nevner dette. Hun har mange "følgere" på SoMe som gjerne vil ha sex med henne, men hun avviser dessverre alle slike forslag. Jeg ville gjerne helst vært tilstede, men også oppdateringer underveis hadde vært spennende og tennende. Dette kan kalles cuckold-fetish og det finnes en norsk side for akkurat dette. Her er det mange godt utstyrte "bulls" som gjerne står til rådighet. Det burde slett ikke være noe problem å få dette til. Siden www.cuckold.no har for tiden problemer og er veldig treg, men ha litt tålmodighet så laster den inn. Mange sexhistorier og bilder. Lykke til og oppdater oss GJERNE på hvordan dette går. Disse "bullene" vet hva dette går ut på og sender gjerne bilder til deg underveis, eller lar deg være tilstede. Anonymkode: 95ff2...181 TS her: Så de kontakter henne for å ha sex med henne? Sånn helt uten videre? Jeg er litt usikker på om jeg vil se på, for da er det viktig at jeg liker denne mannen. Hvis jeg heller har en fantasi om hvordan mannen hun knullet ser ut, så er det bedre. Hvis ikke må jeg nesten være med å velge ut mannen. Hvis jeg skal se på, så kan det ikke være hvem som helst. Litt vanskelig å forklare. Jeg vil jo ikke at en drittsekk skal skal knulle henne. Derfor ville det nok vært bedre om jeg bare så bilder/film av henne under sexen. Alt i alt, så står hun helt fritt til å knulle hvem hun vil, men det er altså ikke sånn at jeg da vil se han. Jeg vil jo se henne nyte å ha sex med noen andre. Det er det som tenner meg. Jeg har fire erfaringer med at et slikt spørsmål til partneren. I to tilfeller likte ikke hun at han tente på dette, fordi hun følte at han ikke elsket han høyt nok som ville at hun skulle deles. Det ble slutt (det skal sies at de kun hadde vært sammen i et år eller noe). I det andre tilfellet syntes hun det hele var så sært, at han ble avvist raskt. Det ble slutt (hadde vært sammen i nesten ett år). I det tredje (mitt tilfellet med min eks) tente hun også på det. Vi fantaserte om det, og vi avtalte at hun skulle gjøre det. Hun "gjennomførte" det, men når vi snakket sammen dagen etter, viste det seg at hun ikke gjorde det. Hun ville innerst inne at jeg skulle stoppe henne, for nå som jeg hadde latt henne knulle en annen, så trodde hun at jeg ville bruke det mot henne for å knulle andre jenter. Hun følte at det var eneste grunn til at jeg tente på at hun knullet andre. Det ble slutt (vi var sammen i 2,5 år). Denne gangen er jeg 100% trygg på kjæresten min. Anyhow, takk for tips om nettside. Skal sjekke ut. Anonymkode: e9a4b...6e6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min kone har gjort det med meg tilstede. Altså at hun har hatt sex med en annen mann. Men hun nekter å gjøre det uten at jeg er til stede, selv om jeg gir henne lov. Og det har noe med trygghet og slikt og gjøre, så det må jeg bare respektere. Anonymkode: 031fa...634 TS her: Min kjæreste sier det samme. Hun er usikker på om hun vil gjennomføre det, for det føles rart. Da hadde det vært bedre om jeg hadde vært til stede. Eventuelt at jeg hadde vært i huset og kikket gjennom dørsprekken. Vi har ikke helt klargjort alle rammer. Det er mulig vi tar det stegvis. F.eks at hun går ut på byen, kommer i kontakt med noen, men ikke blir med hjem. Neste gang blir hun med hjem, men har ikke sex. Og så tredje gangen går hun hele veien. På den måten ser vi kanskje hva som passer best. Kanskje vi ikke liker det i det hele tatt når alt kommer til alt. Men en ting jeg lurer på er hvordan jeg vil føle det etterpå? Erfaringer? Hun har jo hatt sex med andre menn før meg, så at hun har sex med noen nå, skal jo ikke være noe annerledes. Det eneste er jo om hun digger sexen med den andre mannen bedre enn meg. At sex med meg igjen, blir mindre bra. Jeg kan jo ærlig innrømme at jeg har hatt sex med andre damer der selve penetreringen var bedre enn med min nåværende kjæreste, men totalt sett er sexen definitivt mye bedre med min nåværende, så jeg er egentlig ikke redd for at hun skal søke tilbake til denne mannen fordi han er så mye bedre/større enn meg. Anonymkode: e9a4b...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 Nå blir moren din stolt av deg. Anonymkode: 3cf6a...45e 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ta sjansen på å holde på slik og ødelegge sine menneskelige relasjoner. Anonymkode: 4f963...13c 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #14 Skrevet 22. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her: Så de kontakter henne for å ha sex med henne? Sånn helt uten videre? Jeg er litt usikker på om jeg vil se på, for da er det viktig at jeg liker denne mannen. Hvis jeg heller har en fantasi om hvordan mannen hun knullet ser ut, så er det bedre. Hvis ikke må jeg nesten være med å velge ut mannen. Hvis jeg skal se på, så kan det ikke være hvem som helst. Litt vanskelig å forklare. Jeg vil jo ikke at en drittsekk skal skal knulle henne. Derfor ville det nok vært bedre om jeg bare så bilder/film av henne under sexen. Alt i alt, så står hun helt fritt til å knulle hvem hun vil, men det er altså ikke sånn at jeg da vil se han. Jeg vil jo se henne nyte å ha sex med noen andre. Det er det som tenner meg. Jeg har fire erfaringer med at et slikt spørsmål til partneren. I to tilfeller likte ikke hun at han tente på dette, fordi hun følte at han ikke elsket han høyt nok som ville at hun skulle deles. Det ble slutt (det skal sies at de kun hadde vært sammen i et år eller noe). I det andre tilfellet syntes hun det hele var så sært, at han ble avvist raskt. Det ble slutt (hadde vært sammen i nesten ett år). I det tredje (mitt tilfellet med min eks) tente hun også på det. Vi fantaserte om det, og vi avtalte at hun skulle gjøre det. Hun "gjennomførte" det, men når vi snakket sammen dagen etter, viste det seg at hun ikke gjorde det. Hun ville innerst inne at jeg skulle stoppe henne, for nå som jeg hadde latt henne knulle en annen, så trodde hun at jeg ville bruke det mot henne for å knulle andre jenter. Hun følte at det var eneste grunn til at jeg tente på at hun knullet andre. Det ble slutt (vi var sammen i 2,5 år). Denne gangen er jeg 100% trygg på kjæresten min. Anyhow, takk for tips om nettside. Skal sjekke ut. Anonymkode: e9a4b...6e6 Det viktigste er at hun har best mulig kjemi med han som skal ha sex med henne. Om du skal være tilstede bør også du "like" den andre. Kanskje også lurt og møtes uforpliktende for å snakke. Dette gjør disse bullene på cuckold-siden ofte. Både de og dere må ha mulighet til å "sile" ut useriøse og menn hun ikke tenner på. Min kone ble bekymret da jeg forsiktig foreslo et slikt "møte" og trodde jeg var lei av henne og ønsket å bli kvitt henne. Jeg måtte berolige henne om at jeg elsket henne høyt og ville bare hennes beste og at hun skulle få prøve en annen (kanskje bedre utstyrt) da vi har vært sammen siden hun var 17 år. Jeg har heller ikke ønske om å få pule en annen dame. Jeg er litt "binysgjerrig" og om jeg syntes mannen var ok hadde jeg likt å være tilstede med mulighet til å delta. Jeg elsker å se min kone få sterke orgasmer og på denne måten ville jeg kunne se dette "utenfra". Disse bullene på cuckold-siden er bare å kontakte så ordner man et kaffe/pils-møte for å se om man matcher. Det står også i profilene ofte hvilken kant av landet de bor på. Jeg har kontakt med flere og de aller fleste er hyggelige og oppegående folk som vet hva de driver med. Håper det lykkes for dere. Jeg har ikke gitt opp håpet om å få min kjæreste med på dette, men anser mulighetene for svært små. Det gjelder bare å få henne til å forstå at det ikke vondt ment, og at hun skal få nyte noen andre uten at det kan betegnes som utroskap. Anonymkode: 95ff2...181 1
Jdz Skrevet 22. april 2020 #15 Skrevet 22. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ta sjansen på å holde på slik og ødelegge sine menneskelige relasjoner. Anonymkode: 4f963...13c Av og til må man ta sjanser for å oppleve gode ting i livet. Å kunne leve ut fantasier kan ha en stor oppside, forutsatt at alle involverte er trygge på egne grenser, kommuniserer godt og gjør risikovurderinger underveis. 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #16 Skrevet 22. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå blir moren din stolt av deg. Anonymkode: 3cf6a...45e Ikke en del av målet med dette... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ta sjansen på å holde på slik og ødelegge sine menneskelige relasjoner. Anonymkode: 4f963...13c TS her: Vi har alle våre fantasier, og du trenger ikke like de. På samme måte som jeg ikke skjønner hvorfor folk skal klatre i fjellvegger, så forstår jeg i hvert fall lysten deres - og den respekterer jeg. Gjør man dette riktig, så skal det ikke gå ut over et forhold. Hvis jeg plutselig begynner å bli usikker, der jeg er redd for at jeg skal bli sjalu, eller innerst inne tror kjæresten vil være med noen andre enn meg, så må jeg naturligvis trekke meg. Eventuelt ta en prat med kjæresten. Eller kanskje avslutte forholdet. Men slik er det ikke. Vi er i et trygt og godt forhold der vi begge elsker hverandre. Og dette med å la henne knulle noen andre, er ikke noe annerledes enn at hun bruker en dildo. Det er bare en annen form for tenning. Men jo mer du utfordrer sexlivet, jo tryggere må du være på deg selv, på partneren og forholdet. Hvilket liv lever du? Er det trygt og godt. Ingen sjanser? Ingen nye bestillinger? Kjører du aldri for fort? Diskuterer du aldri med parteren din? Tar du aldri utradisjonelle valg? Poenget er at alle valg vi tar, har et potensiale for å ødelegge et forhold - ikke bare å leve ut sexdrømmer. Anonymkode: e9a4b...6e6 2
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2020 #17 Skrevet 22. april 2020 Min kjæreste og jeg fantaserer om det samme. Hun holder mer tilbake enn meg. Ideelt sett ønsker nok hun at jeg og den andre mannen starter å ha sex med hverandre, og hun deltar etterhvert...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #18 Skrevet 22. april 2020 Og så er det kanskje ikke så lurt å bruke naboen eller noen man kjenner som "bull". Dersom man bor på et mindre sted ville jeg/vi dratt til nærmeste by for å utforske dette. Det kan lett bli litt "folkesnakk" om dette blir oppdaget. Og vær åpen med denne andre at hun er i et forhold og kun vil ha litt spennende og annerledes sex og at du tenner på dete. Vet å "bruke" noen man ikke møter på nærbutikken er også sjansen for at det blir for mye følelser liten. Man må nøye snakke om alle farene med dette. Det er jo en mulighet for at hun kan få følelser for denne andre. Vær også obs på mulighetene for kjønnssykdommer. Anonymkode: 95ff2...181 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #19 Skrevet 22. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste er at hun har best mulig kjemi med han som skal ha sex med henne. Om du skal være tilstede bør også du "like" den andre. Kanskje også lurt og møtes uforpliktende for å snakke. Dette gjør disse bullene på cuckold-siden ofte. Både de og dere må ha mulighet til å "sile" ut useriøse og menn hun ikke tenner på. Min kone ble bekymret da jeg forsiktig foreslo et slikt "møte" og trodde jeg var lei av henne og ønsket å bli kvitt henne. Jeg måtte berolige henne om at jeg elsket henne høyt og ville bare hennes beste og at hun skulle få prøve en annen (kanskje bedre utstyrt) da vi har vært sammen siden hun var 17 år. Jeg har heller ikke ønske om å få pule en annen dame. Jeg er litt "binysgjerrig" og om jeg syntes mannen var ok hadde jeg likt å være tilstede med mulighet til å delta. Jeg elsker å se min kone få sterke orgasmer og på denne måten ville jeg kunne se dette "utenfra". Disse bullene på cuckold-siden er bare å kontakte så ordner man et kaffe/pils-møte for å se om man matcher. Det står også i profilene ofte hvilken kant av landet de bor på. Jeg har kontakt med flere og de aller fleste er hyggelige og oppegående folk som vet hva de driver med. Håper det lykkes for dere. Jeg har ikke gitt opp håpet om å få min kjæreste med på dette, men anser mulighetene for svært små. Det gjelder bare å få henne til å forstå at det ikke vondt ment, og at hun skal få nyte noen andre uten at det kan betegnes som utroskap. Anonymkode: 95ff2...181 Takk! Hyggelig med andre erfaringer. Jeg tenner også at hun får orgasme, og jeg tenner veldig på det når vi gjøre noe nytt, og hun tenner på det. Å se henne nyte og like det vi gjør, er utrolig opphissende. Dersom hun ikke hadde tent på å ha sex med noen, ikke i det hele tatt, så hadde det ikke vært så opphissende for meg. Anonymkode: e9a4b...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #20 Skrevet 22. april 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det viktigste er at hun har best mulig kjemi med han som skal ha sex med henne. Om du skal være tilstede bør også du "like" den andre. Kanskje også lurt og møtes uforpliktende for å snakke. Dette gjør disse bullene på cuckold-siden ofte. Både de og dere må ha mulighet til å "sile" ut useriøse og menn hun ikke tenner på. Min kone ble bekymret da jeg forsiktig foreslo et slikt "møte" og trodde jeg var lei av henne og ønsket å bli kvitt henne. Jeg måtte berolige henne om at jeg elsket henne høyt og ville bare hennes beste og at hun skulle få prøve en annen (kanskje bedre utstyrt) da vi har vært sammen siden hun var 17 år. Jeg har heller ikke ønske om å få pule en annen dame. Jeg er litt "binysgjerrig" og om jeg syntes mannen var ok hadde jeg likt å være tilstede med mulighet til å delta. Jeg elsker å se min kone få sterke orgasmer og på denne måten ville jeg kunne se dette "utenfra". Disse bullene på cuckold-siden er bare å kontakte så ordner man et kaffe/pils-møte for å se om man matcher. Det står også i profilene ofte hvilken kant av landet de bor på. Jeg har kontakt med flere og de aller fleste er hyggelige og oppegående folk som vet hva de driver med. Håper det lykkes for dere. Jeg har ikke gitt opp håpet om å få min kjæreste med på dette, men anser mulighetene for svært små. Det gjelder bare å få henne til å forstå at det ikke vondt ment, og at hun skal få nyte noen andre uten at det kan betegnes som utroskap. Anonymkode: 95ff2...181 Altså, du må jo se selv at dette ikke handler om at hun skal få nyte og at du vil hennes eget beste. Dette handler om at DU skal få nyte og DITT beste. Det er DU som ønsker dette og DU som elsker å se din kone bli knullet av noen andre. Det er DIN fetisj. Når du blir ærlig med deg selv om dette er det kanskje enklere for deg å være ærlig med din kone om dine hensikter om å bruke henne som objekt for dine seksuelle fantasier. Det du utsetter henne for er: dårlige seksuelle erfaringer, masse kaffemøter med fremmede menn uten resultat, fantastiske sexopplevelser med en mann som du kanskje bli sjalu på og vil hun skal avslutte med, emosjonelt kaos. Men klart, du vil jo din kones beste! Anonymkode: d15bb...8a6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå