AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Har flyttet inn i en bolig med en hekk jeg ikke vet hva er. Lurer for det første på hva hekken heter slik at jeg kan behandle den riktig. Men nå kryr det av flyvende insekter på den! Bør jeg spraye noe på hekken eller er disse insektene nyttige? Hekken er ikke mer enn en meter høy ca og har dessverre ikke vokst de siste årene. Kan det ha noe med de insektene å gjøre? Anonymkode: 59eb5...484
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Der var det neimen ikke lett å se verken busker eller insekter. Hekken kan være spirea, men både fokus og utsnitt gjør det litt vanskelig å bedømme. Anonymkode: 2c16c...c78 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Insektene er mest sansylig nyttige. Generelt er gift veldig fyfy i norske hager i 2020. Anonymkode: 84492...e80
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Sier som anonym over her, hekken kan være spirea. Den blomstrer, så den er veldig nyttig for pollinerende insekter nå. Insektene er nyttige, selv små spretthaler er nyttige. Sprøyting i private hager bør unngås, det er mer enn nok i det kommersielle landbruket om ikke vi skal pøse på i hagene i tillegg. Anonymkode: d65cf...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå