Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du planer om å flytte? For det virker som om både du, barnet og evt mormor går en helt annen fremtid i møte et annet sted enn hvor dere oppholder dere nå. Det dukker opp en person spesielt, litt handy og ikke den du ville sett på først fordi du tviler litt på deg selv. 

Anonymkode: 61d0a...c30

Får du frem hvor langt unna man flytter? Har ingen planer om det 🙊 

er det mer? Noen jeg allerede har møtt? Og hvordan er det med eksen som nettopp har gjort det slutt?

Anonymkode: 0d714...5a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Får du frem hvor langt unna man flytter? Har ingen planer om det 🙊 

er det mer? Noen jeg allerede har møtt? Og hvordan er det med eksen som nettopp har gjort det slutt?

får ikke opp annet enn at det kan hende er litt natur rundt området. Mulig vedhogst, snikring. Du har ikke møtt denne mannen. Eksen er fortid.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk! Ang. ting som ikke klaffer, det kan være min egen feil, kan være ganske kresen. "Tror du må vente litt og se om du skal gjøre noen andre ting i livet ditt først." - jeg holder på med en bacheloroppgave, og burde absolutt ha all fokus på det, kan det være det du ser? Ang smilet - jeg får ofte høre jeg burde smile mer.

Men du ser ikke at jeg vil møte noen romantisk sånn typ sommer/høst?

Anonymkode: 37f4d...e6a

Ingen seriøse greier i sommer hvertfall. Ta deg god tid før du bestemmer deg.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

får ikke opp annet enn at det kan hende er litt natur rundt området. Mulig vedhogst, snikring. Du har ikke møtt denne mannen. Eksen er fortid.

Men jeg har møtt en mann nå nylig med ved og snekkring🙊😂 men du sier jeg ikke har møtt denne mannen enda.. haha hjelpes. 

hvordan blir jobb/skole situasjon da?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen seriøse greier i sommer hvertfall. Ta deg god tid før du bestemmer deg.

Takk for svar, men bestemmer meg ang hva?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre om en ting til? Hvordan har eksen min det nå? Vi skulle fortsette å være venner, men har mistet kontakten. Ser du om vi finner tilbake til et vennskap? Eller ønsker han at vi kutter kontakten helt? 

Anonymkode: 6c550...c8a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar, men bestemmer meg ang hva?

Og en ting til - jeg har bursdag i høst, ser du om den kommer til å bli feiret hjemme eller om det blir en reise? (innenlands i Norge såklart)

Skrevet

Jeg spår jeg spår, at Kurt-Kåre Johnny klår deg på ditt lår, i dette herrens år, denne brunstige vår, og dere i kummerlige kår får i deres økonomi et skår, og over et nytt menneske rår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Jeg spår jeg spår, at Kurt-Kåre Johnny klår deg på ditt lår, i dette herrens år, denne brunstige vår, og dere i kummerlige kår får i deres økonomi et skår, og over et nytt menneske rår.

Hahhhahhaha veldig bra😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Vil noen prøve meg? gir opp menn for godt snart

K25

Anonymkode: f47cc...388

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du må velge og ingen av de er den rette. Dette går så trått at.. Sorry, har ikke bedre nyheter vedr de to.

Men, det er en annen mulighet som dukker opp på sensommeren. Blid fyr, litt rundt ansikt. Høy. Han snakker ikke så mye men han vil det beste.

tS her,

takk for svar... Hmmm ingen av de er den rette, atlså.. Den ene av dem er ektemannen min da, kan si såpass. Men der har det vært noen tunge tak de senere årene, og det har kommet en distanse inn i forholdet nå. Han prøver virkelig nå, men han har ikke behandlet meg bra i perioder. Blid fyr, litt rund i ansiktet kan jo minne litt om han andre btw, men han er ikke høy.. Hmm spennende å se på sensommeren, da..! Hvor vil denne andre dukke opp?

Anonymkode: 14bae...cd7

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om en ting til? Hvordan har eksen min det nå? Vi skulle fortsette å være venner, men har mistet kontakten. Ser du om vi finner tilbake til et vennskap? Eller ønsker han at vi kutter kontakten helt? 

Jeg spør fordi jeg mange ganger har lurt på om vi kommer til å bli sammen igjen, hjertet savner han, og fornuften tror det er best at vi gikk fra hverandre. Men følelsene og savnet er der. Lurer veldig på hva du kan se ang dette, hva han tenker/føler, hva som vil skje. Veldig takknemlig om du kan hjelpe :) 

Skrevet

Noen som også kan spå kjærlighetsslivet mitt?

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne mitt også :)

Anonymkode: f8387...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...