AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Ser jo at en del her inne får svar, så det er lov å prøve, tenker jeg... Jeg er en relativt voksen kvinne, 40+, som har hatt noen utfordringer i kjærlighetslivet ganske lenge. Noen som vil prøve og se på situasjonen min, og hvordan den vil utvikle seg...? Anonymkode: 14bae...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Slenger meg på, kan noen spå meg? er singel - vil jeg møte noen snart? Anonymkode: cb778...510 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Slenger meg på jeg også da. Kvinne 26. Anonymkode: 04501...6b8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Dytter forsiktig .. ts Anonymkode: 14bae...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Slenger meg på jeg også, hvis det dukker opp en klarsynt som har lyst å se på meg ang kjærlighet😊 Savner så sårt en kjæreste, og lurer veldig på om jeg får oppleve kjærligheten igjen. Anonymkode: 6c550...c8a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 På 22.4.2020 den 10.49, AnonymBruker skrev: Ser jo at en del her inne får svar, så det er lov å prøve, tenker jeg... Jeg er en relativt voksen kvinne, 40+, som har hatt noen utfordringer i kjærlighetslivet ganske lenge. Noen som vil prøve og se på situasjonen min, og hvordan den vil utvikle seg...? Anonymkode: 14bae...cd7 Nøkkelordet er tillit. Og å tillate seg å elske og å bli elsket. Det er en mann du passer godt sammen med. Du må bare kaste deg uti det. Det kan være smertefullt men verdt det. Anonymkode: f444f...063 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #7 Skrevet 27. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelordet er tillit. Og å tillate seg å elske og å bli elsket. Det er en mann du passer godt sammen med. Du må bare kaste deg uti det. Det kan være smertefullt men verdt det. Anonymkode: f444f...063 Hmmm tusen takk for svar.. Det er egentlig to menn her.. så lurer på om du ser noe på den ene og andre... en som jeg har hatt noen utfordringer med.. og en annen, "nyere".. Anonymkode: 14bae...cd7
Morpheus Skrevet 27. april 2020 #8 Skrevet 27. april 2020 Ok. Jeg gjør det. Først: Velg en farge. Rød, grønn, gul eller blå. Skriv det her. Etterpå må du svare på et par oppfølgingsspørsmål, før du får svaret. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #9 Skrevet 27. april 2020 Du vet at du må velge og ingen av de er den rette. Dette går så trått at.. Sorry, har ikke bedre nyheter vedr de to. Men, det er en annen mulighet som dukker opp på sensommeren. Blid fyr, litt rundt ansikt. Høy. Han snakker ikke så mye men han vil det beste. Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #10 Skrevet 27. april 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Slenger meg på jeg også, hvis det dukker opp en klarsynt som har lyst å se på meg ang kjærlighet😊 Savner så sårt en kjæreste, og lurer veldig på om jeg får oppleve kjærligheten igjen. Anonymkode: 6c550...c8a Spørsmålet er om du tør ta sjansen når den dukker opp. Men, vær kritisk og ikke ta ord for sannhet. Se på handlinger. Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #11 Skrevet 27. april 2020 On 4/22/2020 at 10:30 PM, AnonymBruker said: Slenger meg på jeg også da. Kvinne 26. Anonymkode: 04501...6b8 Tiden er ikke inne enda. Litt tunge tider i vente, før ting roer seg, du må ha fokuset på de praktiske tingene en god stund fremover. Ingen kjærlighet eller samboerskap på en stund. Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #12 Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er om du tør ta sjansen når den dukker opp. Men, vær kritisk og ikke ta ord for sannhet. Se på handlinger. Anonymkode: 61d0a...c30 Åj, dette var spot on! Tusen takk for at du tok deg tid! Den første setningen tror jeg det er mye sannhet i, og den andre setninger var det mye sannhet i i mitt forrige forhold. Da tok jeg ord for sannhet, men ble skuffet gang på gang over handling. Det at du ser dette nå, betyr det at jeg muligens vil havne i et forhold hvor dette blir problem igjen, og at jeg må passe meg for det? Ser du noe konkret om en evt ny kjæreste? Jeg er så redd for å stadig gå glipp sv sjanser jeg ikke ser osv, føler det har vært mye av dette i livet mitt hittil. Er det noe jeg må gjøre selv for å finne kjærligheten? Annet enn det jeg gjør? (Er på mange datingsider, men finner ikke noen spesielt interessante der..) Hadde vært spennende om du ser noe mer rundt dette😊 Anonymkode: 6c550...c8a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #13 Skrevet 27. april 2020 On 4/22/2020 at 2:11 PM, AnonymBruker said: Slenger meg på, kan noen spå meg? er singel - vil jeg møte noen snart? Anonymkode: cb778...510 Vil noen prøve på meg? Kvinne 25 Takk ❤️ Anonymkode: 37f4d...e6a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #14 Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vil noen prøve på meg? Kvinne 25 Takk ❤️ Anonymkode: 37f4d...e6a Altså møte noen romantisk Anonymkode: 37f4d...e6a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #15 Skrevet 27. april 2020 Slenger meg på jeg også. Kvinne, singel, 25 år med 1barn😊 Anonymkode: 0d714...5a8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #16 Skrevet 27. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Åj, dette var spot on! Tusen takk for at du tok deg tid! Den første setningen tror jeg det er mye sannhet i, og den andre setninger var det mye sannhet i i mitt forrige forhold. Da tok jeg ord for sannhet, men ble skuffet gang på gang over handling. Det at du ser dette nå, betyr det at jeg muligens vil havne i et forhold hvor dette blir problem igjen, og at jeg må passe meg for det? Ser du noe konkret om en evt ny kjæreste? Jeg er så redd for å stadig gå glipp sv sjanser jeg ikke ser osv, føler det har vært mye av dette i livet mitt hittil. Er det noe jeg må gjøre selv for å finne kjærligheten? Annet enn det jeg gjør? (Er på mange datingsider, men finner ikke noen spesielt interessante der..) Hadde vært spennende om du ser noe mer rundt dette😊 Anonymkode: 6c550...c8a Om du husker på å se på hva personer du fatter interesse for gjør og sier, så klarer du å holde deg unna fallgruvene. Resten trenger du ikke å gruble på Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #17 Skrevet 27. april 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Altså møte noen romantisk Anonymkode: 37f4d...e6a Det kommer liksom alltid noe i veien der for deg? Det er alltid noen eller noe som ikke klaffer? Tror du må vente litt og se om du skal gjøre noen andre ting i livet ditt først. Men flørt i vei, det skader ikke på lang sikt. Ikke hold tilbake på smilet hvertfall. Vet dette er kryptisk men litt spenning må du nesten ha. Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #18 Skrevet 27. april 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: Slenger meg på jeg også. Kvinne, singel, 25 år med 1barn😊 Anonymkode: 0d714...5a8 Har du planer om å flytte? For det virker som om både du, barnet og evt mormor går en helt annen fremtid i møte et annet sted enn hvor dere oppholder dere nå. Det dukker opp en person spesielt, litt handy og ikke den du ville sett på først fordi du tviler litt på deg selv. Anonymkode: 61d0a...c30
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #19 Skrevet 27. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du husker på å se på hva personer du fatter interesse for gjør og sier, så klarer du å holde deg unna fallgruvene. Resten trenger du ikke å gruble på Anonymkode: 61d0a...c30 Hehe, ok😊 Ja jeg er en grubler, og grubler mye på dette med kjærlighet, om jeg skal få oppleve kjærligheten igjen, hvem det blir, hvordan han er, hvordan livet blir.. hehe.. skal prøve å gjøre som du sier, å ikke gruble😄 Anonymkode: 6c550...c8a
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #20 Skrevet 27. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det kommer liksom alltid noe i veien der for deg? Det er alltid noen eller noe som ikke klaffer? Tror du må vente litt og se om du skal gjøre noen andre ting i livet ditt først. Men flørt i vei, det skader ikke på lang sikt. Ikke hold tilbake på smilet hvertfall. Vet dette er kryptisk men litt spenning må du nesten ha. Anonymkode: 61d0a...c30 Takk! Ang. ting som ikke klaffer, det kan være min egen feil, kan være ganske kresen. "Tror du må vente litt og se om du skal gjøre noen andre ting i livet ditt først." - jeg holder på med en bacheloroppgave, og burde absolutt ha all fokus på det, kan det være det du ser? Ang smilet - jeg får ofte høre jeg burde smile mer. Men du ser ikke at jeg vil møte noen romantisk sånn typ sommer/høst? Anonymkode: 37f4d...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå