AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #21 Skrevet 23. april 2020 Skinnjakke!!! Eeeeelsker menn i skinn. Gå for brunt skinn om du syns det blir for rocka/bikerish med svart. Anonymkode: 62351...a95
Gjest Aniita Skrevet 23. april 2020 #22 Skrevet 23. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei du Og takk igjen. Jeg har sett rundt på skinnjakker etter ditt stalltips. Og må si at jeg liker det. Det har liksom aldri falt meg inn å kjøpe en, så kanskje jeg skal bestille å se hvordan det passer meg. Her ser du min kroppsfasong (nær identisk), samt stil på klær: Kilde: Zalando.no Jeg er ikke en som går i treningsklær til hverdags, men jeans, sneakers og genser/fritidsskjorte. Skinnjakke kler visst dette godt. Til ettertanke er olajakke absolutt ikke meg. Har også en ting for strikkeklær. Altså genser. Vet ikke om det passer til en skinnjakke, men er jo lov å prøve å se Kanskje jeg skulle kjøpt meg en kofte 😜 Anonymkode: 1e8e0...048 Hehe syns det bildet der er dritkjekk Nei ikke kofte hvis du vil se rock n roll ut. Men vet ikke hva du søker og ønsker å utstråle osv.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #23 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skinnjakke!!! Eeeeelsker menn i skinn. Gå for brunt skinn om du syns det blir for rocka/bikerish med svart. Anonymkode: 62351...a95 Haha, godt å høre at flere liker det. Kult, jeg har akkurat bestilt en, takket være Aniita i tråden Det ble nok en plain og svart skinnjakke på meg. Kjørte sikkert når jeg først kjørte. Brunt har aldri helt vært min farge. Anonymkode: 1e8e0...048
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #24 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, Aniita skrev: Hehe syns det bildet der er dritkjekk Nei ikke kofte hvis du vil se rock n roll ut. Men vet ikke hva du søker og ønsker å utstråle osv. Så bra, jeg får prøve å etterligne stilen. Det ble en skinnjakke ala det der. Så nå venter jeg spent Tiden får vise om jeg passer den, men det tenker jeg at jeg må gjøre. Uansett, takk for inspirasjonen, og for bryet med å rettlede meg på nye tanker - akkurat slik tråden var ment til 🤗 Anonymkode: 1e8e0...048
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #25 Skrevet 23. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for innspill Enig i at det er en fin jakke. Fin pris også.... Kun 9.500,-..... 😜 Men skjønner hvor du vil. Skal se litt på det også. Anonymkode: 1e8e0...048 Ja, haha, mente ikke at du skulle kjøpe Prada. Men enkle jakker av den sorten (selv om den ikke er den fineste jeg har sett) liker jeg godt. De kan godt ha mer lengde, som Norrønajakken også, men så klassisk/enkel som mulig. Prada har veldig stilrene klær for menn, set samme kan f.eks Boss, Armani m.fl ha. Så sjekk nettsidene der og gå til de billigere butikkene og finn kopiene. Trikset er kombinasjonen mandig, sporty og urban. Se for deg at du sitter avslappet på en kul uteservering et sted, liksom. Norske Uber har også kjempefine, klassiske og sporty jakker til menn, men de er omtrent i Prada-prisklassen. Sjekk ut om du liker noen av dem, og prøv å finne noe lignende. Anonymkode: e352c...d80
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #26 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så bra, jeg får prøve å etterligne stilen. Det ble en skinnjakke ala det der. Så nå venter jeg spent Tiden får vise om jeg passer den, men det tenker jeg at jeg må gjøre. Uansett, takk for inspirasjonen, og for bryet med å rettlede meg på nye tanker - akkurat slik tråden var ment til 🤗 Anonymkode: 1e8e0...048 Hvis du ser ut som han på bildet blir det nok veldig bra. Du kan sikkert returnere den hvis du ikke blir fornøyd. Anonymkode: e352c...d80
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #27 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, haha, mente ikke at du skulle kjøpe Prada. Men enkle jakker av den sorten (selv om den ikke er den fineste jeg har sett) liker jeg godt. De kan godt ha mer lengde, som Norrønajakken også, men så klassisk/enkel som mulig. Prada har veldig stilrene klær for menn, set samme kan f.eks Boss, Armani m.fl ha. Så sjekk nettsidene der og gå til de billigere butikkene og finn kopiene. Trikset er kombinasjonen mandig, sporty og urban. Se for deg at du sitter avslappet på en kul uteservering et sted, liksom. Norske Uber har også kjempefine, klassiske og sporty jakker til menn, men de er omtrent i Prada-prisklassen. Sjekk ut om du liker noen av dem, og prøv å finne noe lignende. Anonymkode: e352c...d80 Glimrende. Vi har samme smak for jakker iallefall. Klassisk og enkelt, og ikke så mye mønster, lommer og dilldall. Takk for tips, skal sjekke det ut! Mandig og sporty er jeg vel fra før (la oss si det iallefall ), så en urban jakke var vel det jeg var ute etter. Ser ut som om at jeg er på vei til å nagle kombinasjonen nå Anonymkode: 1e8e0...048
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #28 Skrevet 23. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser ut som han på bildet blir det nok veldig bra. Du kan sikkert returnere den hvis du ikke blir fornøyd. Anonymkode: e352c...d80 Kroppsfasong veldig lik, litt lysere i håret og har typ 5-dagersskjegg. Tenker det blir bra jeg. Anonymkode: 1e8e0...048
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #29 Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 21.34, Aniita skrev: Skinnjakke hadde sett bra ut på deg, tror jeg. Enig! Menn med skinnjakke er sexy😍 Anonymkode: a9758...6e7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #30 Skrevet 23. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig! Menn med skinnjakke er sexy😍 Anonymkode: a9758...6e7 Godt å høre at jeg er på vei til å gjøre et glimrende kjøp Skulle jo opprettet denne tråden for lenge siden 😎 Anonymkode: 1e8e0...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå