AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Synes avføringen til barnet mitt ser unormalt ut, men tenker aat det kanskje er normalt for barn. Prøver å finne svar på Google, men finner ikke. Avføringen er alltid veldig løs og gulaktig. Ligner litt på kumøkk i konsistens. Anonymkode: 95a8b...96a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Den skal være lik som hos voksne. Anonymkode: 26cd5...1b3 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Lysere avføring, med hvit i, hos barn kan være symptom på cølieki eller glutenallergi. Men ikke diagnoser barnet ditt før dere tester hos legen, for det kan være så mye annet også. Anonymkode: 8b3bf...a18
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lysere avføring, med hvit i, hos barn kan være symptom på cølieki eller glutenallergi. Men ikke diagnoser barnet ditt før dere tester hos legen, for det kan være så mye annet også. Anonymkode: 8b3bf...a18 Enig i dette. Min avføring var løs og gulaktig før jeg fikk diagnosen cøliaki. Få tatt blodprøve hos legen, men ikke endre kosten før ungen er ferdig utredet. Anonymkode: 6fdec...b2d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Min 3 åring sin avføring ser akkurat lik ut som min... Anonymkode: 63250...dd5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Min fireårings avføring synes jeg sjelden når min avførings brunhet. Synes den oftere er litt blek, og den er oftere løs enn min. Skal få sjekket dette hos lege nå. Men det er jo liksom ikke så ofte jeg ser andres avføring heller, så vet ikke om jeg selv har optimal brunhetsgrad heller 🤔 Om avføringen er gul, bør du lese om såkalt "fettdiaré". Anonymkode: 3a31e...fa3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Når de spiser vanlig mat, skal avføringen se ut som hos andre. Er den unormal så bør man sjekke det ut hos legen. Anonymkode: 0e683...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå