Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 21
Skrevet

Litt dumt spørsmål, men har litt lyst til å fornye håret mitt litt. Vanligvis pleier jeg bare å kjøre jevnt kort over det hele. Håret mitt er så tykt at når luggen min rekker ned til øynene så er det nesten umulig å få det til å ligge slik som jeg vil. Så jeg lurte på om noen kan gi noen tips og eventuelt poste noen bilder...

Her er et bilde av meg for å gi et lite inntrykk om hva som kan passe...

http://jusspress.com/photos/4481/20050621/232232.jpg

Det er ikke lov å legge ut bilder i innlegg, derfor er også dette slettet. Men linken kan jo stå.....

Misty(mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med helt helt kort, type millitær? Jeg syns det er tøft på mange ihvertfall :-)

Er forresten ikke lov å legge ut bilder i innlegg, men du kan legge ut en link :-)

Gjest gutt 21
Skrevet

Er vel noe slikt jeg pleier å klippe meg. Vareiere mellom det lengste på klippemaskinen og litt lengre når jeg er hos frisøren. Lurt på å prøve no nytt? Hva med litt langt hår? Klippe/stusse på toppen, litt i luggen og la det gro litt på siden og i nakken? Vet ikke jeg hvordan det blir.

Skrevet

Jeg syns du ser fin ut på håret. Personlig liker jeg at gutter ikke gjør for mye ut av hårsveisen med striper, farge og styling. Siden du ser såpass kraftig ut(ikke misforstå, du ser ikke tykk ut!) så syns jeg du kan ha litt lengde på håret, hvis det blir for kort kan du risikere å se litt bøllete ut. Du kan jo bare prøve å la det gro for å se hvordan det blir :-)

Skrevet

Kan ikke legge ut et bilde av hele deg da? :sjarmor:

Gjest Gutt 21
Skrevet

he, he... :wink:

Så kort er det som folk syns er penest altså?

Gjest Gjesta
Skrevet

Sier meg enig med Hilli, jeg. Liker best gutter med litt lengde på håret, og det er faktisk mange som passer det, så synes du skal håret ditt gro litt og ta det fra der. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker "hanekam" på gutter. :sjarmor:

Skrevet

pannelugg er fint, spesielt når den er dratt til siden og litt lengde ellers i håret...som for eksempel klas i big brother :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...