Gå til innhold

Nye jeans til fyldig kropp

Anbefalte innlegg

Gjest Fallabella
Skrevet

Hvor finnes det? Jeg har fått stor mage og har smalere bein så det meste av bukser sagger.. De blir presset nedover. Er ubehagelig å ha på også..  Ønsker meg en kul jeans men det virker vanskelig... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Celli - men vet ikke om det er en lokal butikk. Ellers er det mye enklere å finne bukser i butikker med store størrelser. 

Anonymkode: 6d4bb...303

AnonymBruker
Skrevet

Dyre, men geniale hvis en får tak; not your daughters jeans. Ellers er det å prøve seg frem. Zalando har jo mye forskjellig passformer, se på bildene og sjekk hva du tror kan passe. Alexis mote er dyrt, men har  mye ulike fasonger. De hjelper deg sikkert hvis du spør

Anonymkode: 18225...fe3

Skrevet

Magic fit jeans fra c-ro.. Utrolig deilige bukser. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fallabella skrev:

Hvor finnes det? Jeg har fått stor mage og har smalere bein så det meste av bukser sagger.. De blir presset nedover. Er ubehagelig å ha på også..  Ønsker meg en kul jeans men det virker vanskelig... 

Super stretch buksene til Floyd med tre og fire knapper sitter kjempefint på alle kroppstyper.

Anonymkode: a7f85...f86

• Liker 1
Gjest Fallabella
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Super stretch buksene til Floyd med tre og fire knapper sitter kjempefint på alle kroppstyper.

Anonymkode: a7f85...f86

Disse har jeg prøvd men de sagger fort nedover.. Magen presser jo alt ned.  Kanskje jeg har feil størrelse?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at bukser med høyt liv vil være bra. Sånn at du kneppe igjen buksen i midjen over hoftebeina der du er smalest. 

Anonymkode: 7bf7a...343

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Celli - men vet ikke om det er en lokal butikk. Ellers er det mye enklere å finne bukser i butikker med store størrelser. 

Anonymkode: 6d4bb...303

Celli er en lokal butikk, men de har også nettbutikk. https://celli.no/

TS, har du sett hos Zizzi? De pleier jo å ha stort utvalg av jeans 

AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at bukser med høyt liv vil være bra. Sånn at du kneppe igjen buksen i midjen over hoftebeina der du er smalest. 

Anonymkode: 7bf7a...343

Enig. Prøv det Ts, eventuelt kan du prøve bukser med strikk i linningen.

Gå for all del for bukser med rette ben, eller med litt vidde, ikke skinny. 

Anonymkode: 0edfb...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...