Gjest Fallabella Skrevet 22. april 2020 #1 Skrevet 22. april 2020 Hvor finnes det? Jeg har fått stor mage og har smalere bein så det meste av bukser sagger.. De blir presset nedover. Er ubehagelig å ha på også.. Ønsker meg en kul jeans men det virker vanskelig...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Celli - men vet ikke om det er en lokal butikk. Ellers er det mye enklere å finne bukser i butikker med store størrelser. Anonymkode: 6d4bb...303
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Dyre, men geniale hvis en får tak; not your daughters jeans. Ellers er det å prøve seg frem. Zalando har jo mye forskjellig passformer, se på bildene og sjekk hva du tror kan passe. Alexis mote er dyrt, men har mye ulike fasonger. De hjelper deg sikkert hvis du spør Anonymkode: 18225...fe3
apekatten123 Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Magic fit jeans fra c-ro.. Utrolig deilige bukser.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, Fallabella skrev: Hvor finnes det? Jeg har fått stor mage og har smalere bein så det meste av bukser sagger.. De blir presset nedover. Er ubehagelig å ha på også.. Ønsker meg en kul jeans men det virker vanskelig... Super stretch buksene til Floyd med tre og fire knapper sitter kjempefint på alle kroppstyper. Anonymkode: a7f85...f86 1
Gjest Fallabella Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Super stretch buksene til Floyd med tre og fire knapper sitter kjempefint på alle kroppstyper. Anonymkode: a7f85...f86 Disse har jeg prøvd men de sagger fort nedover.. Magen presser jo alt ned. Kanskje jeg har feil størrelse?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Jeg tenker at bukser med høyt liv vil være bra. Sånn at du kneppe igjen buksen i midjen over hoftebeina der du er smalest. Anonymkode: 7bf7a...343 1
Perelandra Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Celli - men vet ikke om det er en lokal butikk. Ellers er det mye enklere å finne bukser i butikker med store størrelser. Anonymkode: 6d4bb...303 Celli er en lokal butikk, men de har også nettbutikk. https://celli.no/ TS, har du sett hos Zizzi? De pleier jo å ha stort utvalg av jeans
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at bukser med høyt liv vil være bra. Sånn at du kneppe igjen buksen i midjen over hoftebeina der du er smalest. Anonymkode: 7bf7a...343 Enig. Prøv det Ts, eventuelt kan du prøve bukser med strikk i linningen. Gå for all del for bukser med rette ben, eller med litt vidde, ikke skinny. Anonymkode: 0edfb...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå