Troyamin Skrevet 22. april 2020 #1 Del Skrevet 22. april 2020 (endret) Nå har jeg byttet rundt på linsene mine flere ganger bare i år. Men ingen ser ut til å klare tørre, men tidvis, rennende øyne. Sliter mer med allergien denne våren. Enten blir linsene som tørr gummi eller så deler de seg. Lurer derfor på om noen kan anbefale noen gode dagslinser. Bestiller mine fra Lensit nå og har vært fornøyd med både pris og rask levering. Så jeg ønsker å kunne bestille fra et sted som kan matche den leverandøren. Edit: de siste to jeg har prøvd, er Focus dailies og 1-day ACUVUE moist. Sistnevnte var best av disse to. Endret 22. april 2020 av Troyamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Del Skrevet 22. april 2020 Du bør ta kontakt med optiker for å få hjelp til å finne linser som passer ditt øye og behov. Når det er sagt så er Acuvue Dailies Total 1 en av de bedre linsene med tanke på tørrhet. Anonymkode: b34a3...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 22. april 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør ta kontakt med optiker for å få hjelp til å finne linser som passer ditt øye og behov. Når det er sagt så er Acuvue Dailies Total 1 en av de bedre linsene med tanke på tørrhet. Anonymkode: b34a3...b48 Jeg skal til optiker så fort de åpner igjen. Og takk for tips av linser. Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Del Skrevet 22. april 2020 Optikerne kunne åpne fra i går. Fikk beskjed om at Specsavers er åpen i alle fall. Anonymkode: b34a3...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå