AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Både synlig og at dere også kan kjenne det? Menn, ser og kjenner dere forskjell på klitten? Anonymkode: f01ac...55b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 K35: Aner ikke. Aldri sett etter.. Men har nå ikke merket så stor forskjell. Anonymkode: 40554...086 1
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 På noen ser jeg en viss forskjell ja mens andre nesten ingenting. Bare hardheten på den endrer seg. Blir fastere. Men jeg hadde ei som hele vulvaen svulmet opp på. Det var skikkelig fasinerende. Hun var stolt over det selv også. Noe jeg kan forstå. 😄 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Det er sånne ting jeg har lest om, men tenker hvertfall aldri over det selv 😅 Anonymkode: d2a65...bc7
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Den blir både større og hardere, klitten og penisen er ikke så ulike... så begge får ereksjon på lik linje når man blir kåt🙄 Stor forskjell på størrelser da, noen er jo ikke synlig og andre kan bli så store at man kan runke den... 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Dame 35 her og må si; ja lett.. klitten og således hele understellet; de indre, ytre kjønnsleppene hovner ved kåthet.. klitten min er lett å se, lett å ta tak i, og den blir hard , den svulmer lett ved kåthet, kontra når jeg ikke er kåt. Da har den gjemt seg. Hadde lyst å si at "den er som penisen" men det blir så feil. Vi kvinner bør ikke sammenligne oss med menn og menn bør ikke ta for gitt at klitt =penishodet, eller samenligne seg selv med oss kvinner selv om blod samles til kjønnsorganene når vi blir kåt.,Og dermed hovner. Det er mange forskjeller der! Men ja jeg er en av de kvinnene som ikke har gjemt alt inni, men heller viser det meste når jeg er kåt.. Men om en har stor klitt, liten klitt, store indre kjønnslepper, små indre kjønnslepper, hard klitt, mye fitte, lite fitte osv så tror jeg ikke det har så mye å si hverken for orgasme; menn sine preferanser eller nytelse sjenerelt😁 Spoiler Anonymkode: 88a29...f9d 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kvinner bør ikke sammenligne oss med menn og menn bør ikke ta for gitt at klitt =penishodet, eller samenligne seg selv med oss kvinner selv om blod samles til kjønnsorganene når vi blir kåt.,Og dermed hovner. Det er mange forskjeller der! Anonymkode: 88a29...f9d Helt enig, ble irritert av den kommentaren over om at man bare kunne runke klitten som om det var en penis 😫 Klitten er ikke en penis! Putt litt respekt på navnet dens! Anonymkode: d2a65...bc7 2
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, ble irritert av den kommentaren over om at man bare kunne runke klitten som om det var en penis 😫 Hvorfor blir du irritert av fakta, jeg har jo selv opplevd det... søker du clit vs penis ser du den anatomiske sammenligningen 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, ble irritert av den kommentaren over om at man bare kunne runke klitten som om det var en penis 😫 Klitten er ikke en penis! Putt litt respekt på navnet dens! Anonymkode: d2a65...bc7 😁 var akkuratt derfor jeg skrev det fordi jeg kjente at - Neeeeeei.... dette er ikke det samme for f. .. Selv om vi blir kåt og kjenner det fysisk og psykisk så må menn skjønne at vi har en annen autonomi enn deres. Tror vi fleste kvinner forstår det, så hvorfor er det så vanskelig for menn? Anonymkode: 88a29...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 32 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Hvorfor blir du irritert av fakta, jeg har jo selv opplevd det... søker du clit vs penis ser du den anatomiske sammenligningen Nå er jeg ganske ny på kg, men jeg sier alikevel..kom igjen☺️ tuller du med meg? Det kvinnelige og den mannlige utstyre er to forskjellige ting. Ifølge noe vitenskap ligger klithode på 8000 nerverråder, penishodet/glansen på 4000.. bare en av noen småting som i følge noe vitenskap er forskjellen mellom oss (menn vs kvinner) vi opplever ikke det samme, vi oppfører ikke oss som det samme i en felles orgasme. Vi reagerer ulikt.. menn og kvinner..kvinner og kvinner menn og menn og hips om haps så Selv om jeg som er et av × antall kvinner opplever at min klitt er slik og slik (utenpå og hard og oppsvulmet) og sånn og sånn ja en penis oppfører seg slik og sånn så er ikke andre kvinner det samme som meg og det er viktig! Og igjen helt normalt. På samme måte som alle menn ikke oppfører seg, eller kjenner det samme som din penis fra gang til gang.. Penishodet og klitthode er ikke likt. Anonymkode: 88a29...f9d 3
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg ganske ny på kg, men jeg sier alikevel..kom igjen☺️ tuller du med meg? Neida, jeg tuller ikke med deg, og velkommer skal du være... Jeg bruker mye fakta og selvopplevd erfaringer😊 Jeg ser jo du har mye rett i faktaopplysningene du skriver, og jeg mente de ikke var så ulike, kun funksjoner og oppbyggingen av det usynlige vi ikke ser... Som du ser på bildet har de mye til felles👇 Endret 22. april 2020 av Bamseklemmer 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 Så i dine erfaringer så runker du klitten som om den var en penis?? Tror de fleste jenter ville blitt provosert av dette! Hvis du vil runke som om det er penis, kan du ikke finne en fyr å ha sex med i stedet? Anonymkode: d2a65...bc7 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #13 Skrevet 22. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så i dine erfaringer så runker du klitten som om den var en penis?? Tror de fleste jenter ville blitt provosert av dette! Hvis du vil runke som om det er penis, kan du ikke finne en fyr å ha sex med i stedet? Anonymkode: d2a65...bc7 Jeg synes det er utrolig deilig. K 39. Min klitoris svulmer skikkelig opp og blir stor og blodfylt, og jeg kan gjøre små runkebevegelser for å komme. Eller bare massere, mest rundt pga følsomhet. Anonymkode: 20773...67c 3
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2020 #14 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er utrolig deilig. K 39. Min klitoris svulmer skikkelig opp og blir stor og blodfylt, og jeg kan gjøre små runkebevegelser for å komme. Eller bare massere, mest rundt pga følsomhet Det var akkurat det jeg mente ja😊...at noen unge jenter ikke skjønner hvordan man gjør det er forståelig, men jeg sa det ikke for å såre noen... Det nok bevist at følsomheten blir bedre jo større klitt man har... Åja jeg foretrekker ei med stor klitt som du beskriver, både av synet og kilingen i irundt den med tunge og fjær. Og den kan også lettere å suges og småbites med myke lepper. For meg er det en stor fordel, da bruker jeg lengre tid med dama og med oppvarmingen😉 1
Bamseklemmer Skrevet 22. april 2020 #15 Skrevet 22. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så i dine erfaringer så runker du klitten som om den var en penis?? Tror de fleste jenter ville blitt provosert av dette! Det er bare en teknikk jeg bruker på de med større klitt, ikke bli provosert av mine teknikker og erfaring, det var ikke meningen å såre noen🙄 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #16 Skrevet 22. april 2020 Min klitt blir ikke så veldig mye større når jeg er opphisset, men den blir mye mer sensitiv. Jeg har i utgangspunktet en liten klitoris har jeg skjønt. Anonymkode: ba36f...086 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #17 Skrevet 22. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 😁 var akkuratt derfor jeg skrev det fordi jeg kjente at - Neeeeeei.... dette er ikke det samme for f. .. Selv om vi blir kåt og kjenner det fysisk og psykisk så må menn skjønne at vi har en annen autonomi enn deres. Tror vi fleste kvinner forstår det, så hvorfor er det så vanskelig for menn? Anonymkode: 88a29...f9d Hvorfor så sint? Jeg er kvinne, og har sex med andre kvinner, og denne runke-teknikken er veldig effektiv på 9 av 10. Hvis det i tillegg kan hjelpe menn å forstå litt mer av hvordan den funker så er vel det bare bra? Anatomien er også veldig lik. Anonymkode: 0dd03...54d 6
Trøndermann Skrevet 22. april 2020 #18 Skrevet 22. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame 35 her og må si; ja lett.. klitten og således hele understellet; de indre, ytre kjønnsleppene hovner ved kåthet.. klitten min er lett å se, lett å ta tak i, og den blir hard , den svulmer lett ved kåthet, kontra når jeg ikke er kåt. Da har den gjemt seg. Hadde lyst å si at "den er som penisen" men det blir så feil. Vi kvinner bør ikke sammenligne oss med menn og menn bør ikke ta for gitt at klitt =penishodet, eller samenligne seg selv med oss kvinner selv om blod samles til kjønnsorganene når vi blir kåt.,Og dermed hovner. Det er mange forskjeller der! Men ja jeg er en av de kvinnene som ikke har gjemt alt inni, men heller viser det meste når jeg er kåt.. Men om en har stor klitt, liten klitt, store indre kjønnslepper, små indre kjønnslepper, hard klitt, mye fitte, lite fitte osv så tror jeg ikke det har så mye å si hverken for orgasme; menn sine preferanser eller nytelse sjenerelt😁 Skjul innhold Anonymkode: 88a29...f9d Ikke sikkert det har så mye å si for nytelse osv nei,men det er jo ekstra sexy å se på når det blir litt størrelse på tingene og de vises godt da Bare min personlige mening,men.. 😄
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #19 Skrevet 22. april 2020 Klitter er veldig forskjellige, ja. Noen blir så store at man får de godt inn i munnen, andre kan man bare bruke tunga på. Anonymkode: 4dfad...c10 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #20 Skrevet 22. april 2020 Spennende lesing. Jeg finner ikke helt min klitt. Sett med speil. Kjenner ved onanering at den er den, at det er godt. Men verken ser eller kjenner den. Har prøvd og google klitt bilder, men finner ingen naturlige. Kanskje den er veldig liten. Hvordan finne min egen klitt? Anonymkode: f01ac...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå