AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Jeg må dessverre i en begravelse i slutten av uken der jeg må reise med buss og tog noen timer. Jeg bor i Oslo og det er ikke til å unngå å møte folk i gater og på butikken her i Oslo. Veldig mange er over 60 - 70 år i begravelsen, og nå ønsker mine foreldre at jeg skal være med dem hjem etterpå ( mest pga reisevanske tilbake ) men også at det hadde vært fint å ses siden det har vært veldig lenge siden sist.. De er over 75 år og jeg er så sykt redd for å ta med meg noe smitte, eller å ha "stille" smitte selv. Føler meg frisk og rast....og ta en test er ikke mulig. Er så utrolig rådvill... Hvor forsiktig skal en være? Vi savner hverandre så mye, men jeg kunne ikke levd med meg selv om jeg ga dem smitte...og i det hveste-fall ende med... Anonymkode: 4ee97...ea4
Lipyros Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Jeg har kun facetimet med mine siste 5 ukene. Heller unnvære dem litt nå enn i (forhåpentligvis) årevis fremover
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 Du MÅ ikke dra i en begravelse i disse dager. Anonymkode: a26e5...f3c 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 God håndvask, bruk munnbind i begravelsen. Hold avstand, og ikke bli med de hjem. Eller bli hjemme. Anonymkode: 57e92...8de
Anbefalte innlegg