Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2005 #1 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal prøve reductil. Kanskje det kan hjelpe meg i gang med slankingen. Er det noen som har prøvd det, som har noen erfaringer å dele med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussikatt Skrevet 22. juni 2005 #2 Del Skrevet 22. juni 2005 Har gått på reductil. Hadde en hviss effekt på matlysten samt at man fikk et høyere energinivå. Gikk på den i fire/fem måneder og gikk vel ned en 10-12 kilo. Men medesinen gjør ikke jobben alene. Må endre kosthold og trene ved siden av. Bør ikke bruke de så lenge. Er mer ment som en start hjelp. Jeg utviklet etterhvert veldig høy hvilepuls (125-130) og fikk hjertebank av medesinen etter en stund, måtte derfor kutte de ut. :-( Jeg har da heller gått over til fedon Lindberg kosthold og med det har jeg gått ned yttligere 20 kilo. Tilsammen 30 kilo. Tøft er det, men du klarer det nok. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 22. juni 2005 #3 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei Jeg har gått på dem 1 måned og gikk ned litt. Følte effekten forsvant ganske fort, etter 1 uke kom sultfølelsen tilbake. Hovedsaken er å ty til sunne produkter mens en h older til og endre livsstilen. Jeg fikk ny resept i tilfelle jeg vil fortsette, men syns prisen er for høy, i forhold til hvilket utbytte jeg fikk av dem. Men de virker nok forskjellig fra person til person. Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 22. juni 2005 #4 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei Jeg har gått på dem 1 måned og gikk ned litt. Følte effekten forsvant ganske fort, etter 1 uke kom sultfølelsen tilbake. Hovedsaken er å ty til sunne produkter mens en h older til og endre livsstilen. Jeg fikk ny resept i tilfelle jeg vil fortsette, men syns prisen er for høy, i forhold til hvilket utbytte jeg fikk av dem. Men de virker nok forskjellig fra person til person. Lykke til uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå