Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som jobber på et arbeidssted med påvist Corona smitte? Jeg er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette, hva gjør dere? Jeg er redd og bekymret. 

Anonymkode: 812ed...a79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var mennesker som fikk virus, ikke arbeidsplasser? Dersom et menneske har fått påvist sykdommen, så kan du jo bare holde deg borte fra vedkommende.

Anonymkode: 976a7...65e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags arbeidsplass er det? Er det et sykehjem eller lignende, er det problematisk. Er det ikke det - og du selv/familien ikke tilhører risikogruppe - ville jeg tatt det helt med ro, og fulgt instruksene dere får fra ledelsen mtp hygiene. For de aller, aller fleste er viruset ikke farlig og fører kun til mild/ingen sykdom. 

Anonymkode: 8de61...7f8

Skrevet (endret)

Huff, håper du  kan berolige deg med at du har støtte i kolleger ellers. 

Endret av GjestSiden2006
AnonymBruker
Skrevet

Vi er over 300 stykker, og bare 1 har fått det. Ikke bekymret. Så godt som alle har hjemmekontor.

Anonymkode: 517eb...3d5

Skrevet

Det skal jo komme ut informasjon på arbeidsplassen om tiltak og retningslinjer. Hvor tett på personen har du jobbet? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du være redd og bekymra?? Er du 60+ eller i risikogruppa ellers?

Anonymkode: a4cb2...e34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dette er verre for den som faktisk har blitt smittet enn for deg. Nøyaktig hva er du redd for?

Anonymkode: 9dc48...01c

Skrevet

Har ikke jobben din kommet med retningslinjer? Er dette en arbeidsplass med 4 ansatte eller 400? Er dette en person du har jobbet tett på? 

Om denne personen jobber i en helt annen avdeling og dere stort sett har hatt hjemmekontor er vel risikoen like stor for at du har pådratt deg smitte som at du er smittet på Meny. Er dette en person du har hatt tett kontakt med skal du vel strengt tatt i karantene?

Jeg hadde ringt sjefen og bedt om gode retningslinjer så fort som mulig :)

Dette går fint TS og god bedring til kollegaen din ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt flere smittede på arbeidsplassen min, men jobben tar ansvar med renhold, desinfisering og hjemmekontor. Er ikke bekymret. 

Anonymkode: 628e9...94c

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er 5 av 18 blitt smittet. Det går bra med alle sammen.

Anonymkode: 7aad9...186

AnonymBruker
Skrevet

På mannens arbeidsplass fikk bortimot en tredjedel det. Sikkert flere og, da de jobber tett og har mange møter, men de testet bare de med tydelige symptomer. 

Alle er tilbake i full jobb nå. Ingen har vært skikkelig syke. 

Anonymkode: 400bd...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...