AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Og jeg er lei av det. Morgen? Går ikke, to små barn sørger for det. Morgen er klokka halv seks enten vi vil eller ikke. Opp og hopp. Etter jobb? Glem det, barn, middag, kveldsstell, leggetid. Ettermiddag? Skal bare sette på klesvasken og dra over badet først.. Må rydde i gangen det ser ikke ut. Og vips, der ringte visst svigermor. Leggetid? Nix, sovner på tre sekunder, klar til morgendagens utfordringer. Dag ut og dag inn. Og hvis noen foreslår barnevakt, så er ikke det mulig for oss. Vår feil at vi bor sånn ugreit til, men sånn er det. Jeg savner å ha sex, jeg. ☹️ Måtte bare få det ut. Anonymkode: 7b31a...a41 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Det må da være mulig når ungene er lagt? Anonymkode: ed2a6...b87 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Men du må prioritere det! Selv om du egentlig ikke orker🤪 Viktig for å holde samlivet gående. Anonymkode: 4a4e7...db0 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Skjønner at det er kjipt, men når man velger en type livsstil så må man nesten ta de kjente konsekvensene av det også. Det kan jo bli bedre når barna blir større. Anonymkode: 9b580...6f2
Guidet Kvinne Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 (endret) Endret 21. april 2020 av Guidet Kvinne
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 Stor tabbe å ikke ha sex, det er limet i forholdet. Det må prioriteres. Hva med å ta en kjapp en på badet? Det er faktisk en investering i samlivet og forholdet. Anonymkode: 9dd89...832 4
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Jo da har da opplevd dette også. Å leve i et forhold der ingenting kan være spontant. Der alt måtte planlegges i god tid i forkant. Ingenting kunne bli tatt på sparket. For det kunne være en viss mulighet for at vi kansje kunne bli oppdaget. Jo ikke enkelt dette når man ikke klarer å finne løsninger.
AnonymBruker 42 Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Altså... Bare å klage i vei, men jeg JEG synes i alle fall ikke noe synd på deg... Er du så keen på å pule, så gjør du det..Før dere legger dere, i dusjen, før barna står opp på morenkvasten, midt på mØrtteste natta osvosv... Om du prioriterer gangen og klesvask førdu har deg, JA, da er du ikke spesielt klar, for å si det sånn... Det er bare min mening 😅 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #9 Skrevet 21. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Stor tabbe å ikke ha sex, det er limet i forholdet. Det må prioriteres. Hva med å ta en kjapp en på badet? Det er faktisk en investering i samlivet og forholdet. Anonymkode: 9dd89...832 Og hva har man igjen om det skjer den andre noe som gjør at man ikke kan ha det? Da har man ingenting. Et totalt bortkastet forhold. Anonymkode: 99c45...51b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #10 Skrevet 21. april 2020 To små barn her også (under 7)men klarer da alltid å få til noe kos. Så det er nok bare innstilling. Sist uke: Kjappis på kjøkkenet når vi tok oppvasken på kvelden, dusjen, før leggetid, morgenen når barna fikk se en episode tv, vekket ham om natta da jeg ikke fikk sove, kjappis i kjellerstua da vi skulle hente noe.. Anonymkode: fc37d...69b 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Vi har riktignok bare ett barn, men jeg tenker det handler en del om prioritering. Først og fremst har vi sex etter barnet er lagt, det er jo ganske mange ledige timer der. Ellers om morgenen mens barnet ser tv, en kjapp en på badet mens han leker litt, akkurat nå mens jeg er på hjemmekontor og mannen har fri. Prioriter sex før du rydder gangen, eller si til svigermor at nå er dere opptatt. Nærheten er viktig for å knytte en sammen i forholdet. Anonymkode: 1beec...069 2
Husfruen89 Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 Vi har tre barn, 2-6 år. Får alltid tid til en kjapp en om begge er interessert, eller sengekos på kvelden. Men ja, dagene kan bli lang og slitsomme så noen perioder blir det nedprioritert. Om det er sånn at bare en gjør husarbeidet anbefaler jeg deg å hjelpe til, så alle får tid og energi til sengehygge 👌 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 Det høres ut som om at dere har nok med tid til å ha sex, men nedprioriterer det fordi dere heller skal snakke i telefon, vaske badet og klær, og fordi dere ikke kommer dere i seng tidlig nok. Gå å legg dere en kveld når barna legger seg. Rundt 19-20.00. Si til dere selv at denne kvelden skal brukes i senga for kos og sex. Og gjør dette én gang i uka. Tipper dere føler dere uthvilte neste morgen også. Og kan vaske badet og klær da, altså kl 6. Anonymkode: a2649...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #14 Skrevet 23. april 2020 Jøss, må da vel være en mulighet for sex? Det handler om prioriteringer. Lur dere unna på badet på ettermiddagen, legg dere tidligere, la ungene sitte å se på TV på morgenen, drit i å ta telefonen når svigermor ringer, drit i husarbeidet....dette får dere til om dere vil. Ærlig talt. Anonymkode: 3c003...a48
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 Legg dere tidligere vel? Hva er problemet med det? Kan forstå problemet alle de andre tidspunktene, barna blir større også og mer selvstendige på morgenkvisten feks i helgene Men for all del lås døra, ble busta av tenåringen her, men vi ante jo ikke h#n skulle komme brasende inn uten å banke på kl 07:30 på en søndag morgen, når normalen er ca 12+++, skal være sagt at h#n ble flauere enn oss 🙈 Anonymkode: 71ea3...61d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #16 Skrevet 23. april 2020 På 21.4.2020 den 23.34, Beeblebrox skrev: Altså... Bare å klage i vei, men jeg JEG synes i alle fall ikke noe synd på deg... Er du så keen på å pule, så gjør du det..Før dere legger dere, i dusjen, før barna står opp på morenkvasten, midt på mØrtteste natta osvosv... Om du prioriterer gangen og klesvask førdu har deg, JA, da er du ikke spesielt klar, for å si det sånn... Det er bare min mening 😅 Enig! Anonymkode: 3c003...a48
Isambard Skrevet 23. april 2020 #17 Skrevet 23. april 2020 På 21.4.2020 den 23.12, AnonymBruker skrev: Og jeg er lei av det. Morgen? Går ikke, to små barn sørger for det. Morgen er klokka halv seks enten vi vil eller ikke. Opp og hopp. Etter jobb? Glem det, barn, middag, kveldsstell, leggetid. Ettermiddag? Skal bare sette på klesvasken og dra over badet først.. Må rydde i gangen det ser ikke ut. Og vips, der ringte visst svigermor. Leggetid? Nix, sovner på tre sekunder, klar til morgendagens utfordringer. Dag ut og dag inn. Og hvis noen foreslår barnevakt, så er ikke det mulig for oss. Vår feil at vi bor sånn ugreit til, men sånn er det. Jeg savner å ha sex, jeg. ☹️ Måtte bare få det ut. Anonymkode: 7b31a...a41 Jeg skjønner frustrasjonen. Jeg foreslår at dere slakker litt på husarbeidet noen ganger. Dere må kutte noen hjørner i den perioden. Det handler ikke bare om sex heller, men å ikke slite seg helt ut
Resignert Skrevet 23. april 2020 #18 Skrevet 23. april 2020 Bare tull. Jeg har knapt hatt så mye og så god sex som da ungene var i barnehagealder. Vi jobbet begge to i full stilling, pluss ekstravakter og til dels mye overtid i perioder. Når man er ung og frisk, så er det null problem å ha sex hver dag om man ønsker det, selv med småbarn i huset. Selvsagt kan det stille seg annerledes om man venter til man er 35 eller mer før man får barn, da har man jo allerede mistet noe av den gutsen og energien man har i 20 årene. Så om TS ventet såpass lenge før hun/han fikk barn, så er det jo bare selvforskyldt hele greia.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #19 Skrevet 24. april 2020 Ønsker man det så får man det til. Anonymkode: 91dbf...493 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #20 Skrevet 24. april 2020 Vi bor i leilighet. Eldste barn er flyttet ut og har 18 åring hjemmeboende. Hun er veldig mye hjemme. Soverommene er vegg i vegg. Når vi endelig får leiligheten for oss selv så blir det stress fordi vi vet ikke når hun kommer hjem (pleier ikke være lenge borte) . Og vet vi når hun kommer hjem så blir det og vanskelig fordi det er ikke sikkert vi er opplagt til å plutselig være kåt og klar til sex. Vi ønsker oss en hytte vi kan dra til . Flere som oss? Anonymkode: c19d7...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå