AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Hei! Jenta mi på tre tisser mye om natten og har fulle bleier om morgenen, men tisser veldig lite på dagen. Kanskje bare tre ganger.. Noen få ganger er det omvendt. Hun drikker nok vann ja. Er det normalt? Anonymkode: 8ca77...262
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #2 Skrevet 22. april 2020 Ja, 100% normalt. Veldig veldig mange barn slutter ikke med nattbleie før et-to år etter dagsslutt. Ditt barn er kun 3 år. Du har veldig lenge igjen før du i hele tatt trenger å bekymre deg. Anonymkode: d9f18...a05
A.M. Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Det kan være at du skal se på når på døgnet hun drikker mest. Mange barn er så aktive at de glemmer å drikke i løpet av dagen og drikker mye på kvelden. Når barna mine var i den alderen jobbet vi med det, husker jeg. Så tisset de før legging og jeg tok dem opp før jeg la meg og satte dem på do sovende slik at de tisset før jeg la meg. Da ble bleiene etterhvert tørre og vi kunne slutte med dem. Men fortsatte med å ta dem opp, i halvsøvne, for å tisse en god stund etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå