Gå til innhold

Dere som mistet flere ganger en prøving, hvordan gikk neste runde.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som mister flere ganger på rad under en "prøverunde", hvordan gikk neste prøverunde etter at dere hadde fått barn ?

Mistet dere mange ganger da og ?

Turte dere ikke prøve igjen?

Eller klaffet det fort? 

Anonymkode: 7d287...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi mistet 5 ganger før vi fikk barn i 2016. Begynte å prøve igjen i 2018 og mistet 3 ganger. Vi fikk så tilbud om ivf i 2019, og er nå gravid 29+0 med nr 2😊

Da vi hadde fått nr 1 tenkte jeg av og til at jeg ikke orket en ny prøverunde. Det er slitsomt når det står på. Men synes det var verst første gangen likevel, siden vi ikke var sikker på om vi kunne få barn i hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, N85 skrev:

Vi mistet 5 ganger før vi fikk barn i 2016. Begynte å prøve igjen i 2018 og mistet 3 ganger. Vi fikk så tilbud om ivf i 2019, og er nå gravid 29+0 med nr 2😊

Da vi hadde fått nr 1 tenkte jeg av og til at jeg ikke orket en ny prøverunde. Det er slitsomt når det står på. Men synes det var verst første gangen likevel, siden vi ikke var sikker på om vi kunne få barn i hele tatt.

Så fint at du er gravid igjen 😊

Ja.. Prøver å overbevise meg selv om at andre gangen kan være lettere, siden da har man jo et barn og vet man kan få det. Så da risikerer man jo ikke å sitte igjen med "ingenting ". Har ikke begynt på prevensjon enda ,  men vurderer å ikke begynne. Kan jo hende det tar lang tid,  så får det heller bli veldig travelt hvis det blir to tette😅 Mannen har veldig lyst , men kjenner at jeg eŕ usikker. Da jeg synes det var veldig tøft å miste gang på gang :(

Skrevet
På 23.4.2020 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Så fint at du er gravid igjen 😊

Ja.. Prøver å overbevise meg selv om at andre gangen kan være lettere, siden da har man jo et barn og vet man kan få det. Så da risikerer man jo ikke å sitte igjen med "ingenting ". Har ikke begynt på prevensjon enda ,  men vurderer å ikke begynne. Kan jo hende det tar lang tid,  så får det heller bli veldig travelt hvis det blir to tette😅 Mannen har veldig lyst , men kjenner at jeg eŕ usikker. Da jeg synes det var veldig tøft å miste gang på gang :(

Ja, akkurat sånn tenkte jeg også😊 men fikk ikke tilbake mensen før førstemann var 15 mnd, og så hoppa vi av i svingen i ca. 5 mnd før vi begynte å prøve. Da ble jeg gravid med en gang, men mistet😞 og så gikk jeg et år uten å bli gravid og ble henvist til ivf. Etter dette ble jeg gravid to ganger av meg selv, men mista igjen. Men med ivf satt den👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...