AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Dette kommer til å høres skikkelig rart ut men jeg håper jeg ikke er den eneste.. Jeg bor alene men føler at det er noen rundt meg som ser alt jeg gjør og dømmer meg. Jeg tør ikke å se meg selv naken. Da hører jeg latter i hodet og stemmer som sier " sjekk den feite bollemusen " eller andre syke ting.. når jeg er på do så må jeg noen ganger slå av lyset for å "gjemme " meg så de ikke kan se meg. Knuser jeg noe i leiligheten eller gjør noe feil så føler jeg at jeg blir ledd av.. Jeg er så lei dette. Føler meg fanget i min egen leilighet. I mitt eget hode! Anonymkode: baee7...87d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Gå til psykolog Anonymkode: 80885...3f8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Hei! Jeg ville nok tatt dette opp med fastlegen. Selv om du har det ok nå og sikkert fungerer greit i hverdagen, så kan dette eskalere hvis det skjer noe som er ekstra vanskelig for deg. For eksempel ved et dødsfall eller en slags krise. Bedre å ligge i forkant så du slipper å bli ordentlig syk. Anonymkode: ac8e9...b45
Gjest Familytree Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Snakk med fastlegen din om dette! ❤ Klem til deg
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Er det din egen stemme som sier dette, eller er det en ukjent stemme?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 Er du religiøs? Anonymkode: 3920f...852
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Et råd fra en rar dame: Gå ut og plukk noen blomster, kanskje kjøpe en blomsterbukett til deg selv og ta de med hjem Sett deg ved et stort speil, i et rom med god romtemperatur, kanskje på gulvet på et mykt teppe og sett blomstene ved siden av deg så de vises i speilet og tenn noen lys rundt om i rommet. Trekk for gardiner, lås dører, så du kjenner tryggheten i at du er helt alene. Begynn å slappe av, puste. Sakte og dypt inn, sakte og rolig ut Begynn med å se på deg selv påkledd, se deg selv i øynene, se på ansiktet ditt, på håret ditt Så setter du på en affirmasjons video. Om du forstår engelsk er Louise Hay å anbefale. Søk på YouTube for "positive affirmasjoner/(love your body)"positive affirmations" for å finne forskjellige. Og sakte men sikkert kler du deg naken foran speilet. For deg selv. De gode tankene som kommer er det selvsagt helt fint at du tenker på Hver gang det kommer negative tanker, tenker du kun på pust. "Nå skal jeg kun lytte, og trekke pusten inn, og ut. Og inn igjen. Og ut igjen." Forsøk å gjør dette flere ganger. Over en tid. Du kan også prøve andre positive affirmasjons-meditasjoner, der det er meningen at du skal ligge med lukkede øyne og la deg føre av sted av den som snakker. Det å snakke godt til seg selv vil være med å forandre nervestystemet i hjernen din, noe som igjen gjør at du etterhvert vil føle deg bedre, like deg selv mer, få en bedre selvfølelse. Det anbefales for å finne litt mer ro. Noen ganger vil du få beskjed om å gjenta det de sier rett etter at de forteller det de gjør, og dette er med på å forsterke det hele. Jeg håper du tør å prøve. Anonymkode: f6206...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 trodde det sto- klarer ikke se meg selv i nakken 😂 Anonymkode: 9dfea...0b5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Et råd fra en rar dame: Gå ut og plukk noen blomster, kanskje kjøpe en blomsterbukett til deg selv og ta de med hjem Sett deg ved et stort speil, i et rom med god romtemperatur, kanskje på gulvet på et mykt teppe og sett blomstene ved siden av deg så de vises i speilet og tenn noen lys rundt om i rommet. Trekk for gardiner, lås dører, så du kjenner tryggheten i at du er helt alene. Begynn å slappe av, puste. Sakte og dypt inn, sakte og rolig ut Begynn med å se på deg selv påkledd, se deg selv i øynene, se på ansiktet ditt, på håret ditt Så setter du på en affirmasjons video. Om du forstår engelsk er Louise Hay å anbefale. Søk på YouTube for "positive affirmasjoner/(love your body)"positive affirmations" for å finne forskjellige. Og sakte men sikkert kler du deg naken foran speilet. For deg selv. De gode tankene som kommer er det selvsagt helt fint at du tenker på Hver gang det kommer negative tanker, tenker du kun på pust. "Nå skal jeg kun lytte, og trekke pusten inn, og ut. Og inn igjen. Og ut igjen." Forsøk å gjør dette flere ganger. Over en tid. Du kan også prøve andre positive affirmasjons-meditasjoner, der det er meningen at du skal ligge med lukkede øyne og la deg føre av sted av den som snakker. Det å snakke godt til seg selv vil være med å forandre nervestystemet i hjernen din, noe som igjen gjør at du etterhvert vil føle deg bedre, like deg selv mer, få en bedre selvfølelse. Det anbefales for å finne litt mer ro. Noen ganger vil du få beskjed om å gjenta det de sier rett etter at de forteller det de gjør, og dette er med på å forsterke det hele. Jeg håper du tør å prøve. Anonymkode: f6206...6ac Jeg ser på anonym koden din og der står det 666. Ts burde absolutt ikke høre på deg. Det med speil og tenne lys foran den er en metode for å tilkalle Jinn så du lurer ikke meg. Jeg har peiling på sånt. Anonymkode: c27d0...dd2
Kragebein Skrevet 23. april 2020 #11 Skrevet 23. april 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring, helseskadelige råd og svar til dette. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #12 Skrevet 23. april 2020 15 minutter siden, Kragebein skrev: Tråden er ryddet for latterliggjøring, helseskadelige råd og svar til dette. Kragebein, adm Jeg bare venter på at mine advarsel poeng skal utløpe så jeg kan slette profilen min 😉. Jeg vet at dere følger etter meg 👁️ Anonymkode: c27d0...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå