Gå til innhold

Barna lærer stygge ord fra storebror hos far

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har to barn som har annenhver helg hos far. Han har en sønn på 16 år som bor der. Denne gutten har bodd på institusjon og i fosterhjem en stund grunnet utagering og og problemer som far ikke hadde ressurser til å takle. Gutten har mye bagasje etter mishandling fra mor da han bodde hos henne.

Nå har imidlertid barnevernet besluttet at gutten har det best hos far, noe jeg er enig i. MEN. Han lærer barna mine så mye stygt. De kommer hjem, er oppstanasig, frekk og veldig stygge i munnen. Jeg blir nesten skremt. De er 11 og 6 år. 

Jeg ønsker ikke at de skal gå rundt å rope "hore" og "suge kuk" rundt omkring. Jeg har prøvd å snakke med far, han sier at han er streng med språket der borte og at vi må ha tålmodighet siden gutten har slitt. Selvsagt, men jeg er redd for at barna mine skal bli frekke, slemme og at bv står på døra og lurer på hva som foregår her, for å være helt ærlig. 

Jeg har sagt at jeg ikke ønsker at barna er alene med han hos far, f.eks på rommet osv. Dette blir ikke fulgt opp fra fars side. Jeg har nesten ikke lyst å sende de dit. Ene barnet er ikke hans biologiske, så det barnet kan jeg nekte å sende. Men vet ikke om jeg får meg til å gjøre noe sånt.

Råd?

Anonymkode: cc0e6...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...