mann20 Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 (endret) Jeg skal flytte til trondheim og har søkt på studentbolig i følgende studentbyer: Moholt, Karinelund, Frode Rinnansvei, Steinan, Magnus den Godesgt, Nedre Singsakerslette, Berg, Klostergata 20 og Klostergata 18. Er det lurt å søke på så mange studentboliger? I enkelte steder forekommer det at det vil ta en time med buss? Er dette korrekt eller er dette en særegent ilfelle pga. koronasituasjonen? Takk for svar Endret 21. april 2020 av mann20
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Ingen av disse er en times busstur fra Dragvoll Anonymkode: ea525...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 21 minutter siden, mann20 said: Jeg skal flytte til trondheim og har søkt på studentbolig i følgende studentbyer: Moholt, Karinelund, Frode Rinnansvei, Steinan, Magnus den Godesgt, Nedre Singsakerslette, Berg, Klostergata 20 og Klostergata 18. Er det lurt å søke på så mange studentboliger? I enkelte steder forekommer det at det vil ta en time med buss? Er dette korrekt eller er dette en særegent ilfelle pga. koronasituasjonen? Takk for svar Ville forøvrig rangert de sånn, dersom du vil bo nærmest mulig Dragvoll: moholt, Frode Rinnan, karinelund, Berg, nedre Singsakerslette, bloksberg (nytt forslag, ligger rett nedenfor studentersamfundet i Klostergata), Klostergata (vet ikke forskjellen på de to du har listet opp). Litt usikker på beliggenheten til steinan og Magnus den godes gate, men med begge de tror jeg du må ta to busser for å komme deg til Dragvoll (evt gå et lite stykke), men det blir likevel ikke en times bussing til sammen. Anonymkode: ea525...d0a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Du kan jo evt søke på noen av de private, feks er Voll Studentby i kortere avstand enn Moholt. Vet også at første gangs studenter sliter med å få plass på noen av de mindre ettertrakta SIT studentbyene, her står ofte etablerte studenter i kø for å flytte til. Anonymkode: 38e3b...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå