AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Er i en ukjent situasjon nå...har over lengre tid hatt en ff som det av ulike grunner ikke kan bli noe mer med, bla pga avstand, men vi er følelsesmessig knyttet til hverandre og han er en viktig person for meg. Har nylig truffet en som bor nærmere og som sikkert ender opp som ff evt mer, det vet jeg ikke, men tror ikke det siden da det er positivt og negativt med begge. Men føler meg som en dobbelspiller, vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har erfaring med dette? Tenker litt at det må gå sin gang, men er det sånn at jeg må informere dem om det...? Søker erfaringer fra dere🙂 Anonymkode: a9072...707
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i en ukjent situasjon nå...har over lengre tid hatt en ff som det av ulike grunner ikke kan bli noe mer med, bla pga avstand, men vi er følelsesmessig knyttet til hverandre og han er en viktig person for meg. Har nylig truffet en som bor nærmere og som sikkert ender opp som ff evt mer, det vet jeg ikke, men tror ikke det siden da det er positivt og negativt med begge. Men føler meg som en dobbelspiller, vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har erfaring med dette? Tenker litt at det må gå sin gang, men er det sånn at jeg må informere dem om det...? Søker erfaringer fra dere🙂 Anonymkode: a9072...707 Kjør på vennen🙂 du lever bare en gang! Spennende det Anonymkode: 68386...350 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Med tanke på kjønnssykdommer bør du opplyse begge om at du har sex med flere enn bare dem. Anonymkode: ca489...378 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i en ukjent situasjon nå...har over lengre tid hatt en ff som det av ulike grunner ikke kan bli noe mer med, bla pga avstand, men vi er følelsesmessig knyttet til hverandre og han er en viktig person for meg. Har nylig truffet en som bor nærmere og som sikkert ender opp som ff evt mer, det vet jeg ikke, men tror ikke det siden da det er positivt og negativt med begge. Men føler meg som en dobbelspiller, vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har erfaring med dette? Tenker litt at det må gå sin gang, men er det sånn at jeg må informere dem om det...? Søker erfaringer fra dere🙂 De å holde på med flere uten at de vet om de er rene drittsekk tendenser. Du sier det jo selv, du er faktisk "utro" mot de. Iallefall ikke ærlig. Hva de måtte mene når du ikke har noe eksklusivt ovenfor de er en ting, de kjører kanskje et dobbelspill selv. Men tenk på din egen etikk og moralske oppfatning. Dette kan fort bli en vane, og når du skal starte et fast forhold til noen så er slike ting lett å dra med seg videre når man blir fristet. Ta et valg og stå for det. Ha sex utenfor et forpliktende forhold gir stor risiko for kjønnssykdommer florerer der ute, og nei prevensjon er ikke noen garanti for å bli smittet. Anonymkode: a460e...44e 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Hva er vitsen med dette? Du har møtt en som "sikkert blir ff"? Klarer ikke du å finne den personen du vil ha så du bare finner noen eller? Når du ikke kan velge en av de så vil du ikkr ha noen av de, bare en random kjæreste. Anonymkode: 5aded...65e 4
Frankie Teardrop Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Du må informere om at du holder på med flere samtidig, at du ikke skjønner det selv synes jeg er rart. De får ta valget om de ønsker å fortsette med deg. For min egen del er det totalt uaktuelt å ha noe på gang med en kvinne som holder på sånn og ville ønsket beskjed om det fra start. 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i en ukjent situasjon nå...har over lengre tid hatt en ff som det av ulike grunner ikke kan bli noe mer med, bla pga avstand, men vi er følelsesmessig knyttet til hverandre og han er en viktig person for meg. Har nylig truffet en som bor nærmere og som sikkert ender opp som ff evt mer, det vet jeg ikke, men tror ikke det siden da det er positivt og negativt med begge. Men føler meg som en dobbelspiller, vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har erfaring med dette? Tenker litt at det må gå sin gang, men er det sånn at jeg må informere dem om det...? Søker erfaringer fra dere🙂 Anonymkode: a9072...707 Å holde på betyr å holde på å bli kjærester, da er det seriøst. Det du gjør er å flørte med flere. Du er veldig billig da som blir ff med flere stk 🤦♀️ Anonymkode: f53df...77b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig billig da som blir ff med flere stk 🤦♀️ Hva faen er det der for slags shaming? Å ha flere ff er vel både normalt og innafor. Det er jo ikke sikkert hver av dem har mulighet til å møtes så ofte som ts vil. Men de bør få vite om hverandre. Anonymkode: 9d1d1...b18 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #9 Skrevet 22. april 2020 Jeg har hatt en FF over lang tid. Det som såret meg aller mest var når jeg fant ut at han hadde drevet dobbeltspill en liten stund, fant det ut etter han hadde avsluttet med henne. Åpenhet ser jeg på som det viktigste i et FF forhold, også mtp sykdommer. For meg er det ok at han har sex med andre så lenge jeg vet om det. Er avsluttet nå da. Anonymkode: 4e0d1...154
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #10 Skrevet 22. april 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen er det der for slags shaming? Å ha flere ff er vel både normalt og innafor. Det er jo ikke sikkert hver av dem har mulighet til å møtes så ofte som ts vil. Men de bør få vite om hverandre. Anonymkode: 9d1d1...b18 Man er jo ikke billig om man gjør noe fordi man har lyst? Jenter er ikke et produkt, er du helt brainwashed? Anonymkode: 8ed5c...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #11 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man er jo ikke billig om man gjør noe fordi man har lyst? Jenter er ikke et produkt, er du helt brainwashed? Anonymkode: 8ed5c...b3e Den var ikke ment til deg jeg quota, men hun som skreiv at det var billig... Anonymkode: 8ed5c...b3e
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #12 Skrevet 22. april 2020 Jeg tenker det kommer an på de du dater og hvor seriøse de er. Om du vet at det er typer som også har flere damer, så hadde jeg kanskje ikke nevnt det, eller hvertfall ikke hatt dårlig samvittighet. Hvis du tror de har følelser, så burde du kanskje si noe. Anonymkode: 8ed5c...b3e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #13 Skrevet 23. april 2020 Jeg reiser en del i Norge og har flere ff, hva de gjør elers utenom meg er ikke min sak, to av dem er gift, skal jeg forlange at de er "tro" mot meg når vi treffes 10-12 ganger å året, nei... Anonymkode: c0bb4...57e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #15 Skrevet 23. april 2020 En FF er en fuck friend, ikke en kjæreste. Som oftest er man monogam i et kjæresteforhold, og noen velger å være det i FF-forhold. Likevel sier det seg vel selv at man kan ha flere f-friends samtidig, gjør det ikke? Så lenge man tar en legesjekk jevnlig og ser til at man er frisk der nede. Selv har jeg hatt knullekompiser som later som om de er monogame, men man finner ut litt av hvert etterhvert. Finnes nok av mennesker som ser ut til å synes det er greit å skape en illusjon om at de holder seg til én om gangen, og så sniker de liksom rundt grøten og håper ting ikke kommer ut i lyset. Ærlig talt, bare vær åpen om det først som sist! Jeg vil heller vite hvor landet ligger, enn å naivt gå rundt og tro at en FF er monogam. Anonymkode: e504f...ef6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #16 Skrevet 23. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En FF er en fuck friend, ikke en kjæreste. Som oftest er man monogam i et kjæresteforhold, og noen velger å være det i FF-forhold. Likevel sier det seg vel selv at man kan ha flere f-friends samtidig, gjør det ikke? Så lenge man tar en legesjekk jevnlig og ser til at man er frisk der nede. Selv har jeg hatt knullekompiser som later som om de er monogame, men man finner ut litt av hvert etterhvert. Finnes nok av mennesker som ser ut til å synes det er greit å skape en illusjon om at de holder seg til én om gangen, og så sniker de liksom rundt grøten og håper ting ikke kommer ut i lyset. Ærlig talt, bare vær åpen om det først som sist! Jeg vil heller vite hvor landet ligger, enn å naivt gå rundt og tro at en FF er monogam. Anonymkode: e504f...ef6 Jeg har en jeg ligger med fast og jeg har vært helt tydelig på at han kan ligge med hvem han vil. Men da avslutter jeg for min del. En kan gjøre avtaler om sånt. Anonymkode: 25c8e...59d
random12345667775 Skrevet 23. april 2020 #17 Skrevet 23. april 2020 On 4/21/2020 at 8:20 PM, AnonymBruker said: Er i en ukjent situasjon nå...har over lengre tid hatt en ff som det av ulike grunner ikke kan bli noe mer med, bla pga avstand, men vi er følelsesmessig knyttet til hverandre og han er en viktig person for meg. Har nylig truffet en som bor nærmere og som sikkert ender opp som ff evt mer, det vet jeg ikke, men tror ikke det siden da det er positivt og negativt med begge. Men føler meg som en dobbelspiller, vet ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har erfaring med dette? Tenker litt at det må gå sin gang, men er det sånn at jeg må informere dem om det...? Søker erfaringer fra dere🙂 Anonymkode: a9072...707 Du er jo en hore
Rant Skrevet 23. april 2020 #18 Skrevet 23. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en jeg ligger med fast og jeg har vært helt tydelig på at han kan ligge med hvem han vil. Men da avslutter jeg for min del. En kan gjøre avtaler om sånt. Anonymkode: 25c8e...59d Du er tydelig på at han kan ligge med hvem han vil, men da avslutter du? Da ønsker du jo ikke at han skal det, mtp. at du avslutter.
Rant Skrevet 23. april 2020 #19 Skrevet 23. april 2020 Om dere ikke bruker kondom, så må du informere om dette. Det er frykter egoistisk å holde på sånn om du skulle utsette noen for en kjønnssykdom. Kvinner kan bli sterile av klamydia. Om ff tror det kun er dere to, så stoler hun på at du ikke skal gi henne en eventuell kjønnssykdom.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #20 Skrevet 23. april 2020 3 timer siden, random12345667775 skrev: Du er jo en hore Nei, en hore er en person som tar betalt for sex, ikke en som har sex fordi han/hun vil (duh..) Anonymkode: 8ed5c...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå